favore.pl
PROFESJONALNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

PROFESJONALNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA nr 109446

Lokalizacja: cała PolskaWięcej: www.mentor-szkolenia.pl

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
525 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
wwww.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
www.mentor-szkolenia.pl
rozwiń
OPIS USŁUGI
Profesjonalna Sprzedaż i Obsługa Klienta
Termin:
14-15.12.2011
 
Cele szkolenia:
 
  • Wykształcenie wśród uczestników umiejętności właściwego reprezentowania firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami
  • Budowanie długotrwałych relacji z klientami
  • Poznanie standardu rozmowy sprzedażowej
  • Ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych wystepujących podczas rozmowy sprzedażowej
  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas bezpośredniej obsługi.
 
 
Grupa docelowa:
 
  • Pracownicy stacjonarni działów obsługi klienta i działów sprzedaży, pozostałe osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi w punktach sprzedaży
  • Szkolenie przeznaczone jest dla organizacji zajmujących się obsługą klienta biznesowego i obsługą klienta indywidualnego w punktach sprzedaży.
 
 
Korzyści dla uczestnika i organizacji:
  • Uczestnicy potrafią profesjonalnie obsługiwać klienta w kontakcie bezpośrednim
  • Umiejetność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • Budowa wizerunku firmy dbającej o swoich klientów
  • Zwiększenie szans sprzedażowych poprzez wzrost satysfakcji klientów z obsługi
  • Budowanie długofalowych relecji z klientami
 
Tematyka szkolenia:
 
  • Standard rozmowy sprzedażowej
  • Nawiązanie kontaktu z klientem
  • Badanie potrzeb
  • Aktywne słuchanie
  • Prezentacja oferty
  • Pokonywanie obiekcji
  • Techniki finalizacji
  • Pożegnanie klienta
  • Trudne sytuacje w obsłudze klienta
 
 
Metodyka szkolenia:
Prezentacja trenera, dyskusja moderowana, burza mózgów,ćwiczenia indywidualne i w grupach
 
 
Czas trwania: 2 dni (16 h)
 
Wielkość grupy: 8-16 osób
Termin szkolenia: Aktualne terminy szkoleń dostępne na stronie Wyślij e-mail  
UWAGA: Istnieje możliwość dopasaowania terminu szkolenia do potrzeb Klienta.
Szkolenie prowadzi trener sprzedaży, coach, pedagog. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju umiejętności miękkich tj. techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, rozmowa handlowa czy telemarketing. Prowadzi również szkolenia dla kadry menadżerskiej niskiego i średniego szczebla-budowanie zespołu sprzedażowego, coaching, motywacja. Swoje doświadczenie zdobywał pracując w jednej z wiodących firm z branży telekomunikacyjnej na stanowisku handlowca, managera a  następnie jako trener wewnętrzny. Najlepiej "czuje" się realizując szkolenia warsztatowe, które dają możliwość praktycznego wykorzystania zdobywananej wiedzy i umiejętności.

kontakt:

Wyślij e-mail

CENTRUM SZKOLENIOWE MENTOR

 35-328 Rzeszów, ul. Geodetów 1, lokal A3 (parter)

tel/fax: Wyślij e-mail

tel.kom.: Wyślij e-mail

e-mail: Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
525 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
wwww.mentor-szkolenia.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
www.mentor-szkolenia.pl
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
PROFESJONALNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA - galeria
PROFESJONALNA SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 2)
Poprzednia usługa: TANIE LOTY - NORWEGIAN + 48 500 55 66 00   Następna usługa: LED importer, oświetlenie LED, RGB LED, NEONY