favore.pl
Wykorzystanie MS Excel w finansach  i controllingu

Wykorzystanie MS Excel w finansach i controllingu nr 116732

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)Więcej: Centrum

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 450 / sztuka
Kontakt
Anna Ruta-Pechcin
Univesta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wyślij e-mail
Cyrulików 53
37-103 Warszawa

tel: 48 22 673 43 80 48 22 673 43 80
tel: 05101320110510132011
fax: 48 22 673 43 80
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-18:00
sb: 09:00-18:00
nd: 09:00-18:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Praktyczne wykorzystanie MS Excel w finansach i controllingu. Warsztaty komputerowe. Planowanie finansowe, analizy scenariuszowe i wrażliwości, tabele przestawne. Termin szkolenia: 26-27 listopad 2009 r. Czas trwania: 2 dni Cena: 1 450 zł. Opis szkolenia: Szkolenie ma dwa podstawowe cele: pogłębienie znajomości arkusza kalkulacyjnego oraz ugruntowanie wiedzy z zakresu szeroko rozumianych finansów i controllingu, przydatnej w różnych aspektach codziennej pracy. W czasie zajęć uczestnicy będą mieli możliwość wykorzystania licznych narzędzi arkusza kalkulacyjnego umożliwiających rozwiązywanie wybranych problemów z zakresu m. in. planowania finansowego, oceny projektów inwestycyjnych, analizy zmian wartości pieniądza w czasie i wyboru źródeł finansowania. Rozwiązywane przykłady staną się także punktem wyjścia do poruszenia zagadnień technicznych, np.: współpracy arkusza kalkulacyjnego z edytorem tekstów, blokowania komórek, tworzenia hiperłącz i formatowania warunkowego. Oddzielna część szkolenia poświęcona zostanie pracy z danymi, np. zagadnieniom konsolidacji arkuszy, wymiany informacji miedzy programami i tabelom przestawnym. Udział w szkoleniu wymaga podstawowych umiejętności pracy z arkuszem kalkulacyjnym. W warsztatach wykorzystywana będzie Excel 2007. Adresaci: Wszystkie osoby zainteresowane powiększeniem znajomości arkusza kalkulacyjnego, poznaniem jego możliwości i szukające inspiracji do wykorzystania dostępnych narzędzi. Wiedza i umiejętności nabyte w efekcie udziału w szkoleniu: • Modelowanie i konsolidacja danych • Ustalanie rzeczywistego kosztu kredytu i innych źródeł finansowania • Posługiwanie się formułami uwzględniającymi zmianę wartości pieniądza w czasie • Przeprowadzanie analiz wrażliwości i scenariuszowych • Tworzenie planów pokazujących efekty systematycznego oszczędzania • Zastosowanie regresji liniowej w analizie kosztów i prognozowaniu sprzedaży • Wykorzystanie funkcji logarytmicznych, wykładniczych i potęgowych w budżetowaniu • Wykorzystanie narzędzi optymalizujących pracę z arkuszem kalkulacyjnych • Wykorzystanie tabeli przestawnych i raportów Program szkolenia: 1. Wprowadzenie do pracy z arkuszem kalkulacyjnym • Blokowanie komórek, • Zastosowanie funkcji Jeżeli • Rejestrowanie prostych makr • Funkcja w funkcji (funkcje zagnieżdżone) • Funkcje czasu • Formatowanie warunkowe • Tabele danych Wprowadzenie obejmować będzie rozwiązanie trzech przykładów. W pierwszym wykorzystując różne opcje arkusza rozwiązane zostanie zagadnienia związane z progiem rentowności, poszukiwaniem wielkości granicznych i szukaniem danych dających określony przychód. Drugi przykład polegać będzie na stworzeniu tabeli ułatwiającej dzięki formatowaniu warunkowemu i zastosowaniu zagnieżdżonej funkcji Jeżeli automatyczną kontrolę należności. Trzeci z przykładów polegać będzie na stworzeniu arkusza umożliwiającego kontrolę czasu pracy osób pracujących w trybie zmianowym, co stanie się pretekstem do pokazania sposobu posługiwania się funkcjami związanymi z czasem. 2. Planowanie i budżetowanie z arkuszem • Tworzenie elastycznych budżetów i planów finansowych • Zastosowania analizy regresji do prognozowania i optymalizacji budżetów • Wykorzystanie funkcji finansowych NPV i IRR • Modelowanie danych. Narzędzia Szukaj wyniku i Solver • Analizy wrażliwości • Analizy scenariuszowe • Funkcje losowe i wprowadzenie do metody Monte Carlo W tej części szkolenia rozwiązany zostanie kompleksowy przykład planowania finansowego, w którym dzięki odpowiedniemu zaprogramowaniu danych wejściowych można będzie pracować z danymi: optymalizować dane wejściowe, przeprowadzać analizy scenariuszowe i wrażliwości, etc. Dodatkowo pokazane zostanie, jak metody związane z regresją wykorzystać do szacowania sprzedaży i kosztów oraz optymalizacji nakładów. 3. Wykorzystanie funkcji finansowych • Wartość bieżąca i przyszła pieniądza • Plany systematycznego oszczędzania • Harmonogramy spłaty kredytów i koszt kredytu • Szablony w MS Excel W trzeciej części szkolenia pokazane zostanie zastosowanie najważniejszych finansowych funkcji arkusza kalkulacyjnego: PV, FV, PMT, RATE, NPER i innych. Poszczególne przykłady dotyczyć będą planów systematycznego oszczędzania, kredytów i oceny skutków inwestycji. Dla osób szukających gotowych rozwiązań pokazane zostaną ciekawe szablony wbudowane w arkusz kalkulacyjny. 4. Listy • sortowanie i filtrowanie, • formatowanie danych tabeli, • wstawianie oraz usuwanie wierszy i kolumn tabeli, • używanie kolumny obliczeniowej, • wyświetlanie i obliczanie sum danych tabeli, • używanie odwołań strukturalnych. • zapewnianie integralności danych, • konwertowanie tabeli na zakres. 5. Tworzenie konspektów i autokonspektów • tworzenie konspektu wierszy, • pokazywanie lub ukrywanie danych konspektu, • dostosowywanie konspektu przy użyciu stylów, • kopiowanie danych konspektu, • ukrywanie i usuwanie konspektu, • tworzenie raportu podsumowującego z wykresem 6. Reguły poprawności • wprowadzanie dodatnich liczb całkowitych, • wprowadzanie określonej ilości znaków, • wpisywanie dat z określonego przedziału czasu, • lista wartości do wyboru, • definiowanie komunikatów wejściowych, komunikatów o błędzie. 7. Tabele przestawne • stosowanie funkcji wyszukaj.pionowo do pracy z dużą ilością danych, • funkcje bazodanowe • organizowanie danych w tabeli przestawnej (pola tabeli przestawnej, ustawienia pól, opcje tabeli przestawnej), • praca z tabelą przestawną (sortowanie danych, filtrowanie, wyświetlanie ograniczonej liczby rekordów, sumy końcowe kolumn, wierszy, błędne wartości, zapisywanie danych z układem tabeli, schodzenie do szczegółów, grupowanie, sumy pośrednie, odświeżanie tabeli i zmiana zakresu danych), • formuła weź.dane.tabeli, • formuły wbudowane tabeli przestawnej (dynamika i struktura danych), • pisanie własnych formuł w tabeli przestawnej (analiza wskaźnikowa sprawozdań finansowych), • wykresy przestawne, • import danych z programu Access do tabeli przestawnej Prowadzący: Bartłomiej Cegłowski - doktor nauk ekonomicznych, adiunkt w Katedrze Finansów Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, wiceprezes i dyrektor ekonomiczny DCF Consulting sp. z o.o.. Specjalista z zakresu analizy finansowej, planowania i oceny projektów inwestycyjnych oraz zarządzania wartością. Prowadzi zajęcia na studiach magisterskich, podyplomowych i typu MBA oraz na kursach dla dyrektorów finansowych, analityków finansowych i kandydatów na członków rad nadzorczych. Współautor książek "Controlling w zarządzaniu małym i średnim przedsiębiorstwem" (IPiS, Warszawa 2000) „Skuteczny biznes plan” (IPiS, Warszawa 2002) oraz „Pozyskiwanie kapitału. Podstawowe formy i możliwości zdobycia kapitału” (Helion, Gliwice 2005). Autor licznych biznesplanów, wycen przedsiębiorstw i projektów doradczych, w dorobku posiada wiele publikacji z zakresu finansów, w tym między innymi z analizy finansowej i planowania finansowego. Publikował między innymi w periodykach: Controlling – wiedza i narzędzia praktyczne, Doradca Dyrektora Finansowego oraz Analiza finansowa i kontrola w praktyce. Sławomir Gadomski – Wiceprezes firmy consultingowej. Wieloletni praktyk z zakresu sporządzania studiów wykonalności, analiz finansowych, itd. Specjalizacja: opracowywanie projektów finansowanych z funduszy europejskich, analiza finansowa, controlling, sporządzanie wniosków kredytowych, biznes planów oraz przeprowadzanie wycen przedsiębiorstw. Trener szkoleń z zakresu wykorzystania MS Excel w finansach.

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

PLIKI DO POBRANIA
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 450 / sztuka
Kontakt
Anna Ruta-Pechcin
Univesta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wyślij e-mail
Cyrulików 53
37-103 Warszawa

tel: 48 22 673 43 80 48 22 673 43 80
tel: 05101320110510132011
fax: 48 22 673 43 80
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-18:00
sb: 09:00-18:00
nd: 09:00-18:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU univesta
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Wykorzystanie MS Excel w finansach i controllingu - galeria
Wykorzystanie MS Excel w finansach i controllingu Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: Meble na wymiar Kraków, meble na zamówienie   Następna usługa: Osuszanie budynków