favore.pl
AZSoft Call Center

AZSoft Call Center nr 128008

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
AZSoft S.A.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 41 c
31-864 Kraków

tel: 12 395 10 7712 395 10 77
fax: 12 395 10 99
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 00:00-24:00
sb: 00:00-24:00
nd: 00:00-24:00
Dział handlowy czynny od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Contact Center Azsoft oferuje pełny zakres usług telemarketingu na zlecenie z wykorzystaniem dostępnych
narzędzi komunikacji: telefon, sms, mms, internet, e-mail, fax jak również przesyłka pocztowa.
To nie tylko Call Center, to Contact Center.

Nasze usługi:

• bezpośrednia telefoniczna sprzedaż produktów/usług do Klientów indywidualnych i instytucjonalnych

• prowadzenie Biura Obsługi Klienta m.in.w oparciu o:


         - numer infolinii 0 800, 0 801

         - skrzynkę e-mail

         - sms

         - pocztę tradycyjną

         - chat

         - fax

• generowanie leadów sprzedażowych

• projekty umawiania spotkań dla przedstawicieli handlowych

• weryfikacja i aktualizacja baz danych

• obsługa projektów informacyjno - promocyjnych


• obsługa badań rynkowych (m.in. lojalności, satysfakcji)


• wsparcie windykacji należności

• obsługa programów lojalnościowych

• telefoniczna rekrutacja pracowników

• awaryjne contact center - utrzymywanie gotowości do obsługi klientów w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej/awaryjnej

• obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej

         - pocztą tradycyjną

         - pocztą kurierską

         - pocztą elektroniczną – e-mailową

         - faksem

• przygotowywanie i kompletacja umów, regulaminów, itd. do wysłania do Klientów

• odbiór, sprawdzanie i archiwizacja dokumentów otrzymanych od Klientów




Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INFORMACJE
Kontakt
AZSoft S.A.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 41 c
31-864 Kraków

tel: 12 395 10 7712 395 10 77
fax: 12 395 10 99
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 00:00-24:00
sb: 00:00-24:00
nd: 00:00-24:00
Dział handlowy czynny od poniedziałku do piątku od 8:00 do 17:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU azsoft
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Sziedziba AZSoft S.A. mieści się w nowoczesnym biurowcu na terenie Krakowa - AZSoft Call Center
AZSoft Call Center Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: KREDYT SAMOCHODOWY, GOTÓWKA POD ZASTAW AUTA!   Następna usługa: Bezpłatne szkolenia zawodowe!!!