Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami nr 136304

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

INFORMACJE
Kontakt
MKZiKP
Wyślij e-mail
ul. Jeżewskiego 5
02-796 Warszawa

tel: 224659360
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-20:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

OPIS USŁUGI
Oferta zarządzania i administrowania nieruchomościami kieruję do:
  • Członków Wspólnot Mieszkaniowych
  • Właścicieli kamienic czynszowych
  • Właścicieli lokali mieszkalnych i komercyjnych przeznaczonych na wynajem
Usługa wykonywana jest przez Licencjonowanego Zarządcę Nieruchomości posiadającego wieloletnie doświadczenie zawodowe

Zakres świadczonych usług:

  1. zorganizowanie pierwszego zebrania wspólnoty,
  2. dokonania rejestracji wspólnoty,
  3. prowadzenie i aktualizacja dokumentów lokalowych w tym spisu właścicieli i najemców oraz osób wspólnie zamieszkujących,
  4. prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji związanej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
  5. kontrolę techniczną i okresowe przeglądy nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego,
  6. utrzymanie terenu wokół posesji – omiot, odśnieżanie, tereny zielone,
  7. sprzątanie korytarzy klatek schodowych
  8. wykonywanie przeglądów kominiarskich, gazowych, ogólnobudowlanych,
  9. bieżące konserwacje i drobne naprawy, zakup i wymiana żarówek
  10. zawieranie i negocjowanie umów z podmiotami gospodarczymi na dostawę  koniecznych mediów energetycznych – kontrola realizacji i rozliczenie umów.
  11. Zawieranie i negocjowanie umów na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych – nadzorowanie, odbiór prac i rozliczenie umów,
  12. usuwanie awarii i ich skutków na nieruchomości wspólnej na warunkach określonych w umowie o zarządzanie,
  13. ubezpieczenie budynku położonego na tej nieruchomości zgodnie z podejmowanymi w tym zakresie uchwałami Wspólnoty,
  14. opłacanie podatków i innych opłat publiczno-prawnych, chyba że są opłacane bezpośrednio przez właścicieli,
  15. Przygotowywanie projektów planu gospodarczego (w formie planu rzeczowo-finansowego), w tym przychodów i wydatków z Funduszu Remontowego, na podstawie informacji oraz zleceń przekazywanych na piśmie przez Zarząd Wspólnoty.
  16. prowadzenie rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie bieżących rozliczeń poprzez ten rachunek,
  17. prowadzenie księgowości,
  18. pobieranie i windykacja należności z tytułu pożytków jak i innych przychodów, oraz należności wynikających z kosztów zarządu i funduszu remontowego
  19. zwoływanie i organizowanie corocznego zebrania, najpóźniej do końca marca każdego roku,
  20. składanie rocznych sprawozdań z działalności zarządcy,
  21. składanie rocznych bilansów i rozliczeń finansowych w podziale na części wspólne nieruchomości – w odniesieniu do wysokości udziałów i indywidualnie w odniesieniu do lokalu.
  22. reprezentowania wspólnoty na zewnątrz.
  23. pomoc i doradztwo.
  24.  Prowadzenie strony internetowej Wspólnoty z bieżącymi informacjami dostępnej poprzez hasło znane jedynie członkom Wspólnoty



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
OPINIE O UŻYTKOWNIKU MKZiKP
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami - galeria
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 5 na 5 (liczba ocen: 2)
Poprzednia usługa: Profesionalne malowanie wnętrz   Następna usługa: Studio 2006 - stylizacja paznokci