favore.pl
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami

Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami nr 136304

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
MKZiKP
Wyślij e-mail
ul. Jeżewskiego 5
02-796 Warszawa

tel: 224659360224659360
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-20:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Oferta zarządzania i administrowania nieruchomościami kieruję do:
  • Członków Wspólnot Mieszkaniowych
  • Właścicieli kamienic czynszowych
  • Właścicieli lokali mieszkalnych i komercyjnych przeznaczonych na wynajem
Usługa wykonywana jest przez Licencjonowanego Zarządcę Nieruchomości posiadającego wieloletnie doświadczenie zawodowe

Zakres świadczonych usług:

  1. zorganizowanie pierwszego zebrania wspólnoty,
  2. dokonania rejestracji wspólnoty,
  3. prowadzenie i aktualizacja dokumentów lokalowych w tym spisu właścicieli i najemców oraz osób wspólnie zamieszkujących,
  4. prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz dokumentacji związanej wymaganej przez przepisy prawa budowlanego,
  5. kontrolę techniczną i okresowe przeglądy nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego,
  6. utrzymanie terenu wokół posesji – omiot, odśnieżanie, tereny zielone,
  7. sprzątanie korytarzy klatek schodowych
  8. wykonywanie przeglądów kominiarskich, gazowych, ogólnobudowlanych,
  9. bieżące konserwacje i drobne naprawy, zakup i wymiana żarówek
  10. zawieranie i negocjowanie umów z podmiotami gospodarczymi na dostawę  koniecznych mediów energetycznych – kontrola realizacji i rozliczenie umów.
  11. Zawieranie i negocjowanie umów na realizację zadań inwestycyjnych i remontowych – nadzorowanie, odbiór prac i rozliczenie umów,
  12. usuwanie awarii i ich skutków na nieruchomości wspólnej na warunkach określonych w umowie o zarządzanie,
  13. ubezpieczenie budynku położonego na tej nieruchomości zgodnie z podejmowanymi w tym zakresie uchwałami Wspólnoty,
  14. opłacanie podatków i innych opłat publiczno-prawnych, chyba że są opłacane bezpośrednio przez właścicieli,
  15. Przygotowywanie projektów planu gospodarczego (w formie planu rzeczowo-finansowego), w tym przychodów i wydatków z Funduszu Remontowego, na podstawie informacji oraz zleceń przekazywanych na piśmie przez Zarząd Wspólnoty.
  16. prowadzenie rachunku bankowego Wspólnoty i dokonywanie bieżących rozliczeń poprzez ten rachunek,
  17. prowadzenie księgowości,
  18. pobieranie i windykacja należności z tytułu pożytków jak i innych przychodów, oraz należności wynikających z kosztów zarządu i funduszu remontowego
  19. zwoływanie i organizowanie corocznego zebrania, najpóźniej do końca marca każdego roku,
  20. składanie rocznych sprawozdań z działalności zarządcy,
  21. składanie rocznych bilansów i rozliczeń finansowych w podziale na części wspólne nieruchomości – w odniesieniu do wysokości udziałów i indywidualnie w odniesieniu do lokalu.
  22. reprezentowania wspólnoty na zewnątrz.
  23. pomoc i doradztwo.
  24.  Prowadzenie strony internetowej Wspólnoty z bieżącymi informacjami dostępnej poprzez hasło znane jedynie członkom Wspólnoty



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Kontakt
MKZiKP
Wyślij e-mail
ul. Jeżewskiego 5
02-796 Warszawa

tel: 224659360224659360
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-20:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU MKZiKP
brak opinii negatywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami - galeria
Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 3)
Poprzednia usługa: Profesionalne malowanie wnętrz   Następna usługa: Studio 2006 - stylizacja paznokci