favore.pl
ODZYSKAJ VAT !!! ROZLICZENIE / WNIOSEK VZM - 1 !!!

ODZYSKAJ VAT !!! ROZLICZENIE / WNIOSEK VZM - 1 !!! nr 159128

Lokalizacja: cała PolskaWięcej: Warszawa-Ursynów

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
50 / sztuka
Użytkownik
de_bart76 ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Monika
Wyślij e-mail
Cała Polska
04-986 Warszawa

tel: 698053155698053155
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-18:00
sb: 10:00-14:00
nd: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Już od 2005 roku oferuję Państwu pomoc w przygotowaniu do Urzędu Skarbowego wniosku VZM-1 o zwrot niektórych wydatków związanych z budownictwem mieszkaniowym (remont mieszkania/domu, budowa czy rozbudowa domu) poniesionych od dnia 01.05.2004 r.

 

SZYBKO, TANIO i PROFESJONALNIE !!!

 


!!! BARDZO WAŻNE !!!

WNIOSEK VZM-1 MOŻNA SKŁADAĆ RÓWNIEŻ PO 1 STYCZNIU 2014 ROKU !!!

 

Przepisy przejściowe pozwalają na to, by wnioski dotyczące wydatków poniesionych w okresie od 01.05.2004 r. do 31.12.2013 r. składać jeszcze przez okres 5 najbliższych lat podatkowych, czyli do końca 2018 r.

Wniosek o zwrot części wydatków na zakup materiałów budowlanych poniesionych i udokumentowanych fakturą wystawioną dla osoby fizycznej w okresie:

  1. od dnia 1 maja 2004 r. do dnia 31 grudnia 2005 r. – składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2014 r.
  2. od dnia 1 stycznia 2006 r. do dnia 31 grudnia 2007 r. – składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2015 r.
  3. od dnia 1 stycznia 2008 r. do dnia 31 grudnia 2009 r. – składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2016 r.
  4. od dnia 1 stycznia 2010 r. do dnia 31 grudnia 2011 r. – składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2017 r.
  5. od dnia 1 stycznia 2012 r. do dnia 31 grudnia 2013 r. – składa się nie później niż do dnia 31 grudnia 2018 r.

Podatnik, który złoży wniosek po 2013 r. i rozliczy w nim faktury z lat wcześniejszych, nie uzyskuje już prawa do nowych wydatków mieszkaniowych ponoszonych po dacie złożenia tego wniosku, w ramach posiadanego limitu. Może natomiast nadal składać kolejny wniosek (nie więcej niż raz w roku podatkowym), w którym wykazuje faktury z lat wcześniejszych, sprzed 2014 r. Wówczas limit liczony jest jako suma poniesionych wydatków, a ustalany jest na podstawie kwoty limitu z pierwszego złożonego wniosku.

 

*** Oczekiwanie na zwrot pieniędzy trwa 4 miesiące licząc od dnia złożenia wniosku ***

 

Posiadam wieloletnie doświadczenie z Urzędami Skarbowymi w Lublinie i Warszawie, a od dłuższego już czasu z wieloma innymi Urzędami z całego kraju.

*** Współpracowałem z dwoma dużymi warszawskimi biurami rachunkowymi oraz wprowadzałem tę usługę w 2004 r. w wielu innych warszawskich biurach ***

Oferuję Państwu pełną i kompleksową obsługę związaną z odzyskaniem nadpłaconego podatku VAT za materiału budowlane (lecz nie od wszystkich).

 

 

Mam Państwu do zaoferowania Państwu WARIANT PROFESJONALNY
 
Polega on na komputerowym wypełnieniu przeze mnie wniosku VZM-1 wraz z odpowiednimi załącznikami VZM-1/A, VZM-1/B i/lub VZM-1/C, czyli gotowy do złożenia we właściwym Urzędzie Skarbowym (wymagany jest tylko Państwa podpis!). Wariant ten polega dodatkowo na:
* sprawdzeniu faktur pod względem formalnym i rachunkowym,
* weryfikacji pozycji z faktur nie posiadających symbolu PKWiU z Załącznikiem do Obwieszczenia Ministra Transportu i Budownictwa
* wyliczeniu kwot VATu dla poszczególnych materiałów budowlanych, w przypadku ich braku na fakturach,
* skojarzeniu faktur z korektami i uwzględnieniu ich we wniosku,
* przygotowaniu kopii faktur, które należy dołączyć do wniosku VZM-1 oraz ich ponumerowaniu, zgodnie z kolejnością ich uwzględnienia w załącznikach.
 
 

Cena jest uzależniona wyłącznie od ilości faktur uwzględnionych we wniosku !!!
Tzn. nie pobieram opłaty za faktury, które nie podlegają odliczeniu ani nie zwiększam ceny wraz ze wzrostem pozycji na fakturach. Pozwala to Państwu nie martwić się o wstępną analizę wysyłanych faktur oraz samodzielnie obliczyć maksymalny koszt usługi, a mi dostarczać najwyższą jakość na jasnych, wcześniej znanych zasadach.
 
 
Poniżej zamieszczamy niektóre/przykładowe grupy materiałów budowlanych, które NIE PODLEGAJĄ odliczeniu:
 
  • - gwoździe, wkręty, blachowkręty, śruby, nakrętki, podkładki,
  • - farby, lakiery, drewnochrony oraz impregnaty,
  • - folia budowlana, paraizolacyjna, folia w płynie,
  • - marmur i wyroby z marmuru,
  • - osprzęt elektryczny: gniazda, wyłączniki, puszki, bezpieczniki,
  • - sprzęt AGD: okapy kuchenne, kuchenki elektryczne, piekarniki do zabudowy (płyty gazowe TAK),
  • - plastyfikatory i inne dodatki do betonu,
  • - tarcica, płyty wiórowe, pilśniowe, płyty OSB,
  • - meble kuchenne w tym szafki umywalkowe, szafy do zabudowy,
 


Przykłady:

Cena 50,- PLN za wniosek przygotowany na podstawie do 10 faktur,
Cena 80,- PLN za wniosek przygotowany na podstawie 11-20 faktur,
Cena 100,- PLN za wniosek przygotowany na podstawie 21-30 faktur,
Cena 150,- PLN za wniosek przygotowany na podstawie 31-50 faktur,
Cena 200,- PLN za wniosek przygotowany na podstawie 51-70 faktur,
Cena 250,- PLN za wniosek przygotowany na podstawie 71-100 faktur.

Cena do negocjacji w przypadku powyżej 100 faktur.


 
 
 

UWAGA!!!

U mnie koszt takiego rozliczenia nie jest uzależniony od kwoty zwrotu, np. 5% od wyliczonej kwoty zwrotu 10.000 zł na podstawie 15 szt. faktur, czyli 500 zł. 

U mnie wyniesie on zaledwie 80zł. 

W obydwu przypadkach nakład pracy nad przygotowaniem wniosku VZM-1 jest przecież taki sam !!! W ten właśnie sposób uszczuplają Państwa zwrot nieuczciwe biura rachunkowe !!!

(wg. stanu na dzień 28.01.2010 r. max 5-letni limit zwrotu wynosi 32.558 zł przy budowie domu)

(wg. stanu na dzień 15.06.2010 r. max 5-letni limit zwrotu wynosi 37.628 zł przy budowie domu)

(wg. stanu na dzień 06.09.2010 r. max 5-letni limit zwrotu wynosi 38.153 zł przy budowie domu lub 16.351 zł przy remoncie domu/mieszkania)

(wg. stanu na dzień 03.01.2011 r. max 5-letni limit zwrotu wynosi 40.080 zł przy budowie domu lub 17.177 zł przy remoncie domu/mieszkania)

(od 01.07.2011 r. max 5-letni limit zwrotu wynosi 32.413 zł przy budowie domu lub 11.344 zł przy remoncie domu/mieszkania)

(od 01.10.2011 r. max 5-letni limit zwrotu wynosi 32.601 zł przy budowie domu lub 13.972 zł przy remoncie domu/mieszkania)

(od 01.01.2015 r. max 5-letni limit zwrotu wynosi 33.122 zł przy budowie domu lub 14.195 zł przy remoncie domu/mieszkania)




 


 


 

W razie ewentualnych wątpliwości proszę śmiało pytać !!!

 

Jak wygląda usługa:
 
1. Kontaktujecie się Państwo ze mną (mailowo lub telefonicznie) w celu skorzystania z usługi i potwierdzenia kosztu.
2. Przekazujecie Państwo *skany faktur e-mailem lub *kserokopie pocztą tradycyjną/kurierem lub *kserokopie osobiście.
3. Wysyłam do Państwa maila z brakującymi danymi, które są wymagane/niezbędne do prawidłowego wypełnienia wniosku (część formalna).
4. Przygotowuję wniosek VZM-1 komputerowo, a następnie informuję o jego zakończeniu, podając jednocześnie kwotę zwrotu.
5. Odsyłam Państwu w postaci elektronicznej (skan) na wskazany adres mailowy (bez załączników) wniosek VZM-1 potwierdzając tym samym wykonaną pracę, oczekując zapłatę za usługę.
6. Po wpłaceniu przez Państwa na podany przeze mnie rachunek należnej kwoty lub przekazania potwierdzenia dokonania takiego przelewu, odsyłam elektronicznie (skan) wniosek VZM-1 wraz z załącznikami lub pocztą tradycyjną/kurierem na podany przez Państwa adres.
7. W przypadku odbioru osobistego zapłata i przekazanie dokumentów następuje w dniu odbioru
(wówczas punkty 5-6 nie dotyczą).
 
 
 


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
50 / sztuka
Użytkownik
de_bart76 ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Monika
Wyślij e-mail
Cała Polska
04-986 Warszawa

tel: 698053155698053155
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-18:00
sb: 10:00-14:00
nd: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU de_bart76
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
ODZYSKAJ VAT !!! ROZLICZENIE / WNIOSEK VZM - 1 !!! - galeria
ODZYSKAJ VAT !!! ROZLICZENIE / WNIOSEK VZM - 1 !!! Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 32)
Poprzednia usługa: BUDOWA REMONTY WYKONCZENIA   Następna usługa: Cyklinowanie bezpyłowe