Wdrożenia, instalacja i szkolenia CRM dla ENOVA

Wdrożenia, instalacja i szkolenia CRM dla ENOVA nr 185592

Lokalizacja: Bielsko-Biała (woj. śląskie)

INFORMACJE
Cena
Rabat 5% tylko dla klientów z Favore.pl
Użytkownik
BST ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Grzegorz Olma
BST
Wyślij e-mail
ul. Wita Stwosza 10
43-300 Bielsko-Biała

tel: 033 8151376
tel: 693366311
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat (otrzymasz rabat 5%)
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

OPIS USŁUGI

System zarządzania klientami jest niezwykle ważny dla każdej firmy. Dla firm handlowych proponujemy pełne rozwiązanie CRM do ENOVA.

BST  jest firmą specjalizującą się w obsłudze przedsiębiorstw w zakresie systemów do zarządzania przedsiębiorstwem i infrastruktury informatycznej. Nasza oferta obejmuje między innymi:

  • zaawansowana konfiguracja i wdrożenia oprogramowania ENOVA

  • prace programistyczne,
  • serwis oprogramowania FPP, CDN, CDN XL i usługi dotyczące innych systemów ERP
  • wsparcie sprzętowe infrastruktury informatycznej
  • szkolenia dla użytkowników systemu

 


Moduł CRM - ENOVA


Moduł CRM

Moduł CRM przeznaczony jest do gromadzenia i zarządzania informacjami o kontrahentach oraz działalności związanej z relacjami z tymi kontrahentami.
Zasadniczym elementem CRM-u jest rejestracja zadań oraz zdarzeń powiązanych z kontrahentami. Zdarzenia rozumiane są jako fakty, które zaszły w naszych relacjach z kontrahentem – może to być np. notatka z rozmowy telefonicznej lub fakt otrzymania pisma od klienta. Przez zadania rozumiane są sprawy, które należy wykonać – np. spotkanie z klientem, wysłanie materiałów marketingowych itp.
Działania (zadania i zdarzenia) związane z jednym klientem i zmierzające do osiągnięcia określonego celu można łączyć w projekty. Natomiast grupa projektów związanych z wieloma klientami, ale mających wspólny cel może zostać połączona w kampanię.
Dodatkowo moduł CRM oferuje funkcjonalność obsługi zleceń serwisowych. W programie można zarejestrować urządzenia przyjmowane do serwisu, zlecenia napraw i planowane przeglądy. Dla każdego serwisowanego urządzenia dostępna jest historia jego napraw.
Zadania i zlecenia trafiają do kalendarza operatora, który może być informowany o przydzielonych zadaniach za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Szczególną cechą enova CRM jest pełna integracja z pozostałymi modułami systemu ERP. Wszystkie moduły systemu korzystają ze wspólnej bazy klientów, możliwe jest powiązanie dokumentów handlowych i księgowych z poszczególnymi zadaniami, zdarzeniami i zleceniami serwisowymi (np. dokumentu RW wykorzystanych do naprawy części).



Dla wszystkich firm, bez względu na rodzaj działalności proponujemy instalację dodatku mini CRM - obsługa kontaktów z klientami w prosty i ekonomiczny sposób!

 

Moduł CRM to sposób na gromadzenie najważniejszych informacji o relacjach z klientem w jednym szybko dostępnym miejscu. Duże systemy, takie jak moduł CRM enova, są doskonałym rozwiązaniem dla wielu firm, jednak wymagają wdrożenia i dużej dyscypliny personelu w przestrzeganiu zasad zapisu i obsługi tak aby system był użyteczny.
 
Wiele firm handlowych i nie tylko, potrzebuje szybkiej informacji o kontaktach z klientem - ostatnich ustaleniach, datach spotkań czy materiałach wysłanych pocztą. Firmy nie chcą jednak poświęcać na wypełnianie kolejnych okien CRM’owych zbyt dużo czasu, lub nie chcą inwestować w zaawansowane systemowo rozwiązania.
 
Dla takich firm stworzyliśmy CRM Lite, dodatek do oprogramowania ENOVA, banalny w instalacji, bardzo prosty w obsłudze, a jednocześnie zawierający większość  elementów przydatnych w codziennych kontaktach
 


 
Po instalacji, która polega praktycznie na wgraniu do katalogu jednego pliku dll, pojawia się na liście kontrahentów  ikona "CRM Lite"
 
CRM Lite
- mały CRM
 
 
Zapisy CRM Lite, dotyczą konkretnego kontrahenta, więc po jego wyborze naciskamy ikonę i otwiera się okno dodatku.  
 

 
W jednym miejscu gromadzimy praktycznie wszystkie potrzebne w kontaktach informacje zawarte w karcie kontrahenta.
 

 
Wszystkie pola widoczne po lewej, możemy edytować. Dodatkowo automatycznie może zostać utworzony katalog na wybranym dysku sieciowym o nazwie takiej jak kod klienta, w którym możemy przechowywać dokumenty związane z tym kontrahentem.  Możliwe jest również utworzenie pliku z szablonu firmowego  *.dot,  np. z ofertą handlową.
 

crm

Po prawej stronie okna mamy pole edycyjne, krótkiej notatki:

 

CRM
lite

Krótkie notatki są zapisywane w polu "Uwagi" karty kontrahenta. Notatki są ujęte w 3 podstawowe grupy - Telefon, Spotkanie, Mail. Po wpisaniu tekstu informacji, przy zapisie automatycznie dodawane są informacje:
    · Data wpisu
    · Inicjały operatora - osoby wpisującej
    · Typ wpisu
W głównym oknie widzimy dotychczasowe wcześniejsze wpisy.  

    
Moduł w prosty i szybki sposób pozwala na uporządkowanie informacji związanych z kontrahentami firmy w jednym miejscu dostępnym dla wszystkich.

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


RABATY
Rabat 5 %
Tylko dla klientów z Favore.plPowołaj się na Favore. pl, otrzymasz rabat!
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
OPINIE O UŻYTKOWNIKU BST
Wdrożenia, instalacja i szkolenia CRM dla ENOVA - galeria
Wdrożenia, instalacja i szkolenia CRM dla ENOVA Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Flavon - suplementy diety   Następna usługa: Szukam nauczyciela ArchiCada