favore.pl
Wczasy w Czarnogórze! HOTEL DOLCINO*** autokar!

Wczasy w Czarnogórze! HOTEL DOLCINO*** autokar! nr 191490

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
HOTEL DOLCINO***, DOJAZD AUTOKAREM, 9 NOCLEGÓW

Państwo: Czarnogóra
Region: Ulcinjska Riwiera
Miasto: Ulcinj
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy

Wyżywienie: śniadanie, Obiadokolacje
Zakwaterowanie: Hotel
Wyposażenie: TV, Telefon, Klimatyzacja indywidualna, Parking, [bar] bar, Kawiarnia [coffe bar] , Klub nocny, Internet [internet]
świadczenia:
Cena zawiera: transport autokarem o podwyższonym standardzie (WC, barek, klimatyzacja, video), 9 noclegów w hotelu ***, 9 śniadań, 9 obiadokolacji, opieka pilota w czasie podróży i rezydenta, podatek VAT 7%, ubezpieczenie NNW, KL.
Cena podstawowa:
Dojazd autokarem, Osoba dorosła, Pokój 2 os.
Hotel DOLCINO***:
Luksusowy 3 *obiekt, który w naszej ocenie spełnia wymogi hotelu 4*. Ten dwupiętrowy , nowoczesny budynek znajduje się w centrum Ulcinja, przy głównej ulicy, która wieczorami zamknięta dla ruchu samochodowego wypełnia się turystami spacerującymi w kierunku małej plaży, starego miasta lub wędrującymi pomiędzy sklepami i lokalami serwującymi lokalne smakołyki.

Spacer do małej plaży wzdłuż której biegnie promenada pełna restauracji i kafejek zajmuje około 5 minut. Do pozostałych plaż min. Liman I i Liman II można dojść wokoło 10-15 minut.

Do dyspozycji gości hotel zapewnia 15 dwuosobowych luksusowo wyposażonych pokoi oraz 2 apartamenty. We wszystkich pokojach możliwe jest umieszczenie dostawki.

Pokoje są nowocześnie urządzone (łóżka, szafa, stoliki nocne, stół i krzesła) wyposażone w klimatyzację, telewizję satelitarną (z polskimi kanałami), Internet bezprzewodowy oraz mini bar; w łazience min. suszarka do włosów. Dziewięć spośród 15 pokoi posiada balkon, na którym znajdują się stolik i krzesła.

Serwis hotelowy pozostaje na bardzo wysokim poziomie. Znakomite posiłki, przyrządzane przez szefa kuchni zaspokoją najbardziej wybredne podniebienie. Śniadanie serwowane w formie bufetu (napoje wliczone w cenę posiłku) oraz obiadokolacje (do wyboru jedno z 3-ech dań z karty a napoje dodatkowo płatne).

Zaletą na którą zwracają uwagę nasi turyści jest niebywała dbałość personelu sprzątającego o utrzymanie czystości zarówno w miejscach użyteczności ogólnej hotelu jak i w pokojach hotelowych.

Na miejscu w hotelu znajduje się restauracja i drink bar. Dla osób szukających wrażeń i rozrywek miasto oferuje dyskoteki, kluby, restauracje położone jakieś 10 minut spacerem od obiektu.
Program ramowy:
I dzień Wyjazd z Polski zg. z rozkładem jazdy (połączenia antenowe)
II dzień Tranzytowy przejazd przez Słowację, Węgry, Chorwację.
III dzień Przejazd przez Bośnię do Czarnogóry, przyjazd na miejsce wypoczynku. Zakwaterowanie, nocleg.
IV - XI dzień Wypoczynek. Na miejscu możliwość zakupienia wycieczek fakultatywnych.
XII dzień Wykwaterowanie do godz. 10:00, czas wolny, wyjazd w drogę powrotną ok. godz.19:00. Na bagaże zostaną oddane dla Państwa depozyty. Przejazd przez Bośnię i Hercegowinę, Chorwację,
XIII dzień Przejazd przez Węgry, Słowację.
XIV dzień Przejazd przez Węgry, Słowację. Przyjazd do Polski.
XV dzień Przyjazd do kraju (połączenia antenowe)
Koszta dodatkowe:
- opłata klimatyczna godnie z tabelą cen - płatne obowiązkowo u pilota w autokarze (1,80 Eu/os/doba)
- wycieczek fakultatywnych
- dopłata do pokoju 1 osobowego 180 Euro
- napoje do obiadokolacji
Dodatkowe informacje:
* dojazd własny - zniżka (-120 zł/os.)
* zwierzęta - nie
Zniżki:
- dzieci do lat 2,99 - stała opłata 300,00 zł - na wspólnym spaniu z rodzicami bez świadczeń
- dzieci w wieku 3- 11,99 lat - zniżka 40%
- dzieci w wieku 12-15,99 lat - zniżka 50,00 zł/os.
- 3 os. dorosła w pokoju 2-osobowym: zniżka 100,00 zł

CENNIK
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby
od:2010-04-28 do:2010-05-11 14 katalogowa A 1649 PLN
od:2010-05-07 do:2010-05-20 14 katalogowa A 1649 PLN
od:2010-05-16 do:2010-05-29 14 katalogowa A 1649 PLN
od:2010-05-25 do:2010-06-07 14 katalogowa A 1649 PLN
od:2010-06-03 do:2010-06-16 14 katalogowa A 1649 PLN
od:2010-06-12 do:2010-06-25 14 katalogowa A 1649 PLN
od:2010-06-20 do:2010-07-04 15 katalogowa B 1749 PLN
od:2010-06-30 do:2010-07-14 15 katalogowa B 1749 PLN
od:2010-07-10 do:2010-07-24 15 katalogowa B 1749 PLN
od:2010-07-20 do:2010-08-03 15 katalogowa C 1799 PLN
od:2010-07-30 do:2010-08-13 15 katalogowa C 1799 PLN
od:2010-08-09 do:2010-08-23 15 katalogowa B 1749 PLN
od:2010-08-19 do:2010-09-02 15 katalogowa B 1749 PLN
od:2010-08-29 do:2010-09-12 15 katalogowa D 1699 PLN
od:2010-09-08 do:2010-09-22 15 katalogowa A 1649 PLN
od:2010-09-18 do:2010-10-02 15 katalogowa E 1599 PLN

NASZ ADRES
UL. SOBIESKIEGO 8 (na parterze Biblioteki)
41-500 CHORZÓW
tel/fax: Wyślij e-mail , 3460306, 3460307
tel.kom 0-500-55-66-00, 0-661-21-98-98
e-mail: Wyślij e-mail

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Wczasy w Czarnogórze! HOTEL DOLCINO*** autokar! - galeria
Wczasy w Czarnogórze! HOTEL DOLCINO*** autokar! Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Obsługa teleinformatyczna   Następna usługa: Usługi remontowo budowlane