favore.pl
Colvita  -  Colway24 z zyskiem (Hygiaino)

Colvita - Colway24 z zyskiem (Hygiaino) nr 219115

Lokalizacja: cała PolskaWięcej: wysyłka krajowa z opłatą pocztową

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
HygiainoGroupOddz
Hygiaino Group & Colway24 ( KPNOZ ) 2
Wyślij e-mail
kraj

jedyna dystrybucja interaktywna ( szukaj w google: Colway24 ) Hygiaino Group
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
preferowana korespondencja / ustalenia w Colway24
rozwiń
OPIS USŁUGI

Masz prawo wyboru formy i miejsca zakupu dowolnych produktów naszej firmy.

Masz jednak również prawo wiedzieć, że kupując w sklepie internetowym jesteś pozbawiony automatycznie dodatkowych korzyści finansowych wynikających z konsumpcji interaktywnej systemu.

Jesteśmy prekursorem wdrażania i koordynacji systemu jako elementu profilaktyki Krajowego Programu Naturalnej Ochrony Zdrowia.

 

Zwracamy szczególną uwagę na względy etyczne obowiązujące wszystkich bez wyjątku konsultantów począwszy od etapu kontaktu, poprzez sponsorowanie właściwe a kończąc na kontynuowanej współpracy.

Należy pamiętać, że nagminne łamanie zasad etycznych skutkuje w rezultacie wykluczeniem ze struktur firmy. W przypadkach łagodnych przewinień otwarte sprawy etyczne do chwili wyjaśnienia blokują kwalifikacje i premie. Każdy przypadek jest rozpatrywany indywidualnie i nie można z samego założenia traktować wszystkich jednakowo. Istotny jest staż w firmie i powiązana z nim wiedza.

Ogólnie okres 3-miesięczny jest progiem usamodzielnienia się Dystrybutora i pozyskania świadomości odpowiedzialności ciążącej na statusie Dystrybutora/Konsultanta z pełnymi w zakresie etycznym konsekwencjami. W praktyce wygląda to często tak niestety, że brudy zamiatane przez kilka lat pod dywan nie znikają i nagromadzone w nadmiarze powodują problem w swobodnym poruszaniu się ( w obrębie biznesu ). Najgorzej jak w danej organizacji panuje zakłamanie i każdy udaje, że wszystko jest robione prawidłowo.

Są jednak ludzie ( "chorzy na normalność " ), którzy nie tolerują takiego stanu rzeczy i potrafią skorzystać z przywileju równouprawnienia wobec zasad Kodeksu Etycznego upominając się o ich respektowanie. To dzięki nim znikają tematy tabu, obłuda i status świętej krowy. A wszystko to służy wykształceniu klarownych zasad współpracy oraz nieskazitelnemu wizerunkowi firmy.

W tym miejscu należałoby wspomnieć o elemencie regulującym w zakresie zarówno etycznym jak i organizacyjnym czyli Bazie Prospektów. Nie da się jej pominąć w zdrowym biznesie MLM, w którym kontakt z człowiekiem jest istotnym czynnikiem nawiązania współpracy.

BP ogranicza dodatkowo możliwości krętactwa prospektów z natury wykorzystujących każdą okazję ( w sumie nie wiadomo czemu to służy ale tak upośledzona jest natura ludzka ). Konkretne procedury nawiązywania kontaktów biznesowych i ich rejestracja eliminują całkowicie prymitywne podejście zachłannych pseudo-liderów z efektem " grabi " ( tak się składa, że garną tylko do siebie ). Zdarza się też zauważać symptomy negatywnego sponsorowania na dalszych etapach kontaktu trwałego prospekta z innym dystrybutorem. Taki manewr nazywa się "wsadzaniem ryja" i to określenie dobitnie oddaje poziom operatora.

Łagodniej mówi się o podbieraniu ludzi w strukturach lub gronie klientów. Niektórzy trąceni manią wielkości potrafią sponsorować szyldy wszelkich instytucji i placówek uzurpując sobie prawo do wyłączności kontaktowania ich pracowników. Prawda jest taka, że systemy w grupach są zróżnicowane z racji innowacji metod, zaplecza wsparcia powiązanego w zakresie edukacji, potencjału firm powiązanych tematycznie ( medycznego w przypadku firmy Colway S.J. ) i wielu innych czynników decydujących o skuteczności postępu rozwoju w biznesie.

Nieświadomi istoty rzeczy prospekci wpadają dlatego we własne sidła podpisując kontrakt często z namowy  i kontaktu internetowego w grupie nie posiadającej wszystkich narzędzi marketingowych. Do wyjątkowych  niepodważalnie zalicza się system konsumpcji interaktywnej.

Z racji iż ludzie są zainteresowani dodatkowym dochodem a często mają alergię na sprzedaż produktów to wspomniane rozwiązanie jako jedyne daje im możliwość osiągnięcia dochodu ( realnie pasywnego! ). Zróżnicowanie systemowe w grupach wynika wyłącznie z zaangażowania innowacyjnego jej liderów na korzyść własnej organizacji i odwrotnie ujmując z lenistwa Menadżerów innych grup, w których oczekują wszyscy na podanie na tacy. Od strony korzyści konsumenta wygląda to tak, że ma on do wyboru produkt tylko i wyłącznie lub produkt w tej samej cenie i dodatkowo gratis mechanizm umożliwiający zarobkowanie ( daleko przekraczające wartość zakupionych produktów miesięcznie ).

Wiadomo którą opcję jako korzystniejszą wybierze każdy ( pod warunkiem, że nie zostaną przed nim celowo ukryte takie możliwości zwłaszcza dla korzyści właściciela sklepu internetowego).

Funkcjonujące w internecie sklepy nie będą dysponowały opisywanym mechanizmem tym bardziej, że ich właściciele sprowadzili MLM do biznesu klasycznego, nie posiadającego powiązania z dochodem pasywnym. Utrata takich możliwości jest konsekwencją i ceną za wypaczenie przyjętej przez firmę dystrybucji i koncentrację na formie sprzedaży, która powinna być tylko dodatkiem.

System MLM ma w założeniach niwelować negatywne skutki " odczłowieczenia " w wyniku postępu technicznego, mechanizacji ( sklepy internetowe ! ) i ewolucji z oddziaływaniem cywilizacji. System skłania do powrotu potrzebnych, normalnych kontaktów w najlepszych relacjach.

Pozostaje nam tylko z uwagi na obszerność tematu, zaprosić do współpracy w środowisku Hygiaino Group korzystając z systemu.

Życzymy również potwierdzonego w życiu wyboru firmy i grupy na drodze długoletniej współpracy i wzajemnych korzyści.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


PLIKI DO POBRANIA
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Kontakt
HygiainoGroupOddz
Hygiaino Group & Colway24 ( KPNOZ ) 2
Wyślij e-mail
kraj

jedyna dystrybucja interaktywna ( szukaj w google: Colway24 ) Hygiaino Group
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
preferowana korespondencja / ustalenia w Colway24
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU Hygiaino_Group43
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Colvita (Colway24) - Colvita - Colway24 z zyskiem (Hygiaino)
Colvita - Colway24 z zyskiem (Hygiaino) Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 10)
Poprzednia usługa: Bramy, balustrady, ogrodzenia   Następna usługa: Ogrodzenia a'la klinkier sztachety siatki