favore.pl
PROMOCJA ! Włochy -  wczasy narciarskie

PROMOCJA ! Włochy - wczasy narciarskie nr 233942

Lokalizacja: Chorzów (woj. śląskie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
MIGLIORATI Hotel *** Bratto - Włochy - Alpy Orobie - wczasy narciarskie - PROMOCJA !!!
Symbol oferty: 1030/1069
Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy, Wyjazd narciarski
   
Wyżywienie: śniadanie, Obiady, Kolacje
Zakwaterowanie: Hotel
Wyposażenie: TV, Telefon, Restauracja, Parking, bar, Sala bankietowa, Sala konferencyjna, Internet , Winda
świadczenia:
Cena obejmuje: wczasy narciarskie w Hotelu MIGLIORATI ***, zakwaterowanie: 7 noclegów, wyżywienie: 3 posiłki dziennie: pierwsze świadczenie kolacja, ostatnie świadczenie śniadanie (7 kolacji, 7 śniadań, 6 lunch pakietów na stoki), przejazd autokarem z klimatyzacją, barkiem, WC, DVD, dopuszczalny bagaż 20 kg/os.+1 para nart lub deska snowboardowa w pokrowcu, buty narciarskie, opiekę polskiego pilota na trasie przejazdu i rezydenta na miejscu pobytu, codzienny dowóz do wyciągów, Fiaccolata, ubezpieczenie NNW i KL na kwotę 10.000E, podatek VAT. Obowiązkowe dopłaty: ubezpieczenia SKI ok.50 PLN/os., 6 dniowy karnet narciarski na stacje Monte Pora, Presolana i Colere- kwota 90E płatna w dniu przyjazdu. Cena nie obejmuje: opłaty za wypożyczenie sprzętu narciarskiego lub snowboardowego na 6 dni za 48E/komplet/os., wypożyczenie kasku na 6 dni za 11E/os., opłaty za ewentualny ciepły posiłek w drodze powrotnej ok. 8E/os., połączeń antenowych potwierdzanych na 2 dni przed wyjazdem. Ważna informacja: Zalecamy posiadanie Europejskiej Karty Ubezpieczenia Zdrowotnego EKUZ (wydawanej bezpłatnie w oddziałach wojewódzkich NFZ). Zaleca się wykupienie dodatkowego ubezpieczenia od chorób przewlekłych, jak również ubezpieczenie od rezygnacji z imprezy Rego-Bis ok. 2,5% od ceny imprezy. Warunki ubezpieczenia na Wyślij e-mail Ważne: Integralną częścią oferty są Warunki Ubezpieczenia imprezy Rego-Bis, dostępne w siedzibie Organizatora, w biurach agencyjnych na terenie Polski oraz na stronie Wyślij e-mail Prosimy o zapoznanie się z ich treścią. Oferty zamieszczone w katalogu są opracowane zgodnie ze stanem prawnym i kursem walut na dzień 21.09.2010. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany cen poszczególnych imprez. Oferty stanowią integralną część umowy z Klientem. Ważne ! do 14 roku życia obowiązują kaski, w razie zgubienia SKI PASS-u nie ma możliwości wyrobienia duplikatu w tej samej cenie, należy wykupić nowy; możliwość wypożyczenia leżaków na tarasach słonecznych ok. 2-3E/dzień/os.; we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych jak również w pokojach obowiązuje zakaz palenia; pierwszym świadczeniem jest kolacja w dniu przyjazdu, a ostatnim śniadanie w dniu wyjazdu; zakwaterowanie od godz. 14:00 do 15:00, wykwaterowanie do godz. 9:30. Uwaga! Dla dzieci do 2 lat wymagany fotelik do autokaru!!!
Cena podstawowa:
osoba dorosła, autokar, Katowice, pokój 2-osobowy
HOTEL MIGLIORATI ***:
Położenie: w miejscowości Bratto, w północnej części prowincji Bergamo, w samym centrum Alp Orobie Lombardii, ok. 7 - 10km do wyciągów narciarskich.
Usługi hotelowe: hotel 2 piętrowy, zaplecze bankietowe/konferencyjne, bezpłatny publiczny parking, restauracja, bar, ogród, taras, winda, sejf, przechowalnia nart (nieogrzewana). We wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych i prywatnych obowiązuje zakaz palenia. W dolnym holu bezpłatny dostęp do Wi-Fi.
Pokoje: 18 pokoi 2, 3 i 4 osobowe z TV, telefonem oraz łazienką z kabiną prysznicową lub wanną i bidetem. W pokojach 3 i 4 osobowych znajdują się łóżka piętrowe. Zakwaterowanie od godziny 14:00-15:00, wykwaterowanie do godziny 09:30. Dodatkowe łóżka i łóżeczka niemowlęce są dostępne na życzenie i ich dostępność musi zostać potwierdzona przez hotel. Wyżywienie: śniadania- bufet, obiad - w formie lunch pakietu (2 bułki, drożdżówka, pół lita wody mineralnej, owoc), kolacja- pierwsze, drugie danie, bufet sałatkowy i deser lub owoce, woda w karafce. Inne napoje podawane do kolacji płatne dodatkowo.
Włochy - Alpy Orobie:
LOMBARDIA - ALPY OROBIE - PRESOLANA
Region Włoch, zwany Lombardią rozciąga się na przestrzeni około 50km na północ od Bergamo obejmując równocześnie część Alp. Jest terenem o urzekającym krajobrazie i wysokich walorach turystycznych. Ten najbogatszy i najlepiej rozwinięty włoski region pomimo mocno rozwiniętego przemysłu posiada malownicze okolice. Wyjątkowa sceneria krainy gór i jezior przyciąga całe masy turystów i pomaga zapomnieć o codziennych trudach. Zbocza stacji narciarskich Alpy Orobie muskane słońcem Lombardii stwarzają ulubione miejsce spotkań i czynnego wypoczynku całych rodzin, prawdziwy raj da dzieci.

OROBIE SKIPASS - umożliwia -szusowanie” na 6 stacjach narciarskich typu SAFARI SKI - 60 tras o łącznej długości ok. 140 km, posiada 42 wyciągi. Narciarski raj Lombardii położony jest 40km od Bergamo i 90km od Mediolanu, dysponuje szeregiem zróżnicowanych stacji narciarskich (od 1300 do 2300m n.p.m.) o łącznej długości tras ponad 140km. Pasjonaci nart mogą korzystać ze stacji Colere, Monte Pora i Presolana. Dolne stacje narciarskie położone są na wys. 1300 m n.p.m. a górne 2300 m n.p.m. łącznie 120 km tras zjazdowych: czarnych, czerwonych i niebieskich. Sezon narciarski trwa od grudnia do kwietnia.

WAŻNE INFORMACJE:
-do 14 roku życia obowiązuje bezwzględnie kask, można wypożyczyć na miejscu, cena 11Euro/os.;
-możliwość wypożyczenia nart- na cały pobyt koszt wynosi 48 EUR/komplet (narty, kije, buty);
-w razie zagubienia SKIPASS nie ma możliwość wyrobienia duplikatu w tej samej cenie, należy wykupić nowy;
-możliwość wypożyczenia leżaków na tarasach słonecznych ok. 2-3 EUR/dzień/os.

Wspólny karnet narciarski OROBIE SKI-PASS pozwala na korzystanie z tras o łącznej długości ponad 140km o zróżnicowanym stopniu trudności. Liczne wyciągi krzesełkowe i orczykowe oraz codziennie dokładnie przygotowywane przez ratraki i armatki śnieżne stoki, tworzą doskonałe warunki do nauki narciarstwa i snowbordu oraz do dalszego doskonalenia techniki zjazdów. Profesjonalne Snow Parki.

FIACCOLATA zjazd z pochodniami: impreza nocna zawarta w cenie Ski-Passu. Dyskoteka na śniegu z animatorem, grzane wino, faworki, herbata dla najmłodszych.

Fakultatywnie dodatkowo możliwość zorganizowania : degustacji win i serów, wyjazd do centrum handlowego ORIO CENTER w Bergamo, wycieczka do LOVERE nad jezioro ISEO, wyjazd do kurortu termalnego w BOARIO TERME - 3 godz. SPA (w cenie -30E/os.), możliwość skorzystania z nowoczesnej hali sportowej (1h - 30E na całą grupę- boisko siatka ,kosz, noga).

Przydatne linki : Wyślij e-mail ; Wyślij e-mail

Raj dla snowboardzistów
COLERE: (1120- 2300 m)

kompleks leżący na północnej ścianie dolomitu Pizzo Della Presolana, zapewnia wyśmienite warunki narciarskie od grudnia do maja, organizuje się tu wiele zawodów europejskich i międzynarodowych. Stok północny gwarantuje dobrą jakość śniegu, oferuje 5 wyciągów, 9 tras zjazdowych o łącznej długości ok. 33 km- najdłuższy ciągły zjazd ok. 7,5 km; 2 trasy ok. 4 km każda, 2 trasy FIS w zjeździe -wolnym”, 3 trasy trudne (czarne), 5 tras średnich (czerwone) i 1 łatwa (niebieska). Jazda bez kolejki (bardzo duża przepustowość). Colere to raj dla snowboardzistów i narciarzy, którzy lubią ekstremalne skoki, w tym freestalingu po skałkach. Stacja posiada 2 punkty wypożyczania sprzętu, 2 szkoły narciarskie, snow park. W schroniskach, które znajdują się na trasach można zakupić ciepły posiłek w cenie ok. 5,5 E/os.

Dla wszystkich którzy lubią słońce
MONTEPORA: (od 1350 do 1900 m n.p.m. 19 tras narciarskich o długości 35km)

to otwarta przestrzeń i słońce od rana do wieczora. Zróżnicowane trasy zjazdowe to propozycja dla wszystkich narciarzy od początkujących do zaawansowanych. Stacja oferuje 8 wyciągów, 19 tras zjazdowych o łącznej długości ok. 30 km- 2 trasy FIS, 1 trasa trudna (czarna), 11 tras średnich (czerwone) i 7 łatwych (niebieskie), park snowboardowy. NOWOŚĆ: oświetlone trasy na Monte Pora, sztuczne naśnieżanie na kolejnych trasach: Cima Pora i Copa Europa. Możliwość zorganizowania wycieczek na skuterach śnieżnych.

Dla początkujących narciarzy
PRESOLANA: (od 1200 do 1700 m n.p.m. 10 tras narciarskich o długości 20km) oraz Borno, Spiazzi, Lizzola
to miejsce czynnego wypoczynku dla całej rodziny. Stacja oferuje 6 wyciągów, 10 tras zjazdowych o łącznej długości ok. 20 km- 1 trasa trudna (czarna), 5 tras średnich (czerwone) i 4 łatwych (niebieskie), szkółkę narciarską, lodowisko, wypożyczalnię sprzętu narciarskiego, możliwość nauki jazdy dla osób niepełno sprawnych. Stok wyposażony jest w system sztucznego naśnieżania. W każdą środę o godzinie 21.00 organizowana jest dla naszych klientów Fiaccolata- nocny zjazd z pochodniami (w cenie SKI PASS-u) . Korowód rozpoczynają włoscy instruktorzy, na koniec zjazdu serwowana jest ciepła herbata, grzane wino, faworki. Zabawa na śnieżnej dyskotece.
Uwaga - ważne informacje dla Klientów:
1. na trasach dojazdowych połączenia antenowe realizowane są przy minimum 6 osobach, różnymi środkami transportu: auto osobowe, mikrobus, pociąg, autokar z możliwością kilku przesiadek. Biuro nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia wynikłe z przyczyn niezależnych od Organizatora, jak również zastrzega sobie prawo do zmiany przystanków i godzin odjazdu po wcześniejszym poinformowaniu Klienta. Środki transportu zatrzymują się tylko w wyznaczonym miejscach. Na trasie dojazdowej toalety są płatne we własnym zakresie;
2. godziny wyjazdu oznaczone czerwonym kolorem, oznaczają wyjazd dnia poprzedzającego datę imprezy;
3. każdy pasażer w ramach jednego miejsca może przewieźć jedną torbę/walizkę/plecak. Klient zobowiązany jest do punktualności, zgodnie z godzinami wyjazdu;
4. miejsca w autokarze są przydzielane przez Biuro na podstawie kolejności zgłoszeń. O numerze miejsca pilot informuje przed wejściem do autokaru docelowego;
5. połączenia antenowe będą potwierdzane na 2 dni przed datą wyjazdu.
OZNACZENIA:
* - oznaczenie godziny dnia następnego do dnia wyjazdu
P - litera -P” oznacza godzinę wyjazdu do potwierdzenia, najwcześniej na 2 dni przed wyjazdem. Miejsce wyjazdu oznaczone literą P nie koniecznie będzie realizowane, jest to zależne od sprzedaży ilości miejsc z danego miasta.
Ramowy program imprezy:
1 dzień: wyjazd z Polski zgodnie z rozkładem jazdy (www.rego-bis.pl), przejazd tranzytowy przez Czechy, Austrię.
2 dzień: przyjazd do hotelu, zakwaterowanie od godziny 14:00 - 15:00, spotkanie organizacje, obiadokolacja.
3 - 8 dzień: wyżywienie i realizacja programu zgodnie z wykupionym Ski Passem (3 stacje: Presolana, Monte Pora i Celere), impreza Fiaccolanta zjazd z pochodniami i dyskoteka na śniegu.
9 dzień: śniadanie, wykwaterowanie do godziny 09:30, wyjazd do Polski ok. 10:00. Zjazd nad Jezioro Isoa, spacer po miasteczku i czas na zakupy na drogę powrotną.
10 dzień: przyjazd do Polski w godzinach ranno - dopołudniowych.
Skala promocji za wczesną rezerwację:
20% zniżki do 15.10.2010 przy wpłacie 100% (dla stałych Klientów wpłata tylko 400PLN, pozostała należność na 45 dni przed wyjazdem)
15% zniżki do 30.10.2010 przy wpłacie 70% (dla stałych Klientów wpłata tylko 500PLN, pozostała należność na 45 dni przed wyjazdem)
10% zniżki do 13.11.2010 przy wpłacie 50% (dla stałych Klientów wpłata tylko 600PLN, pozostała należność na 45 dni przed wyjazdem)
5% zniżki do 27.11.2010 przy wpłacie 30% (dla stałych Klientów wpłata tylko 700PLN, pozostała należność na 45 dni przed wyjazdem)
Zniżki:
Dziecko do 2 lat (wspólne spanie z rodzicami, bez wyżywienia i karnetu) opłata stała w kwocie 350PLN (wymagany fotelik do autokaru)

Dziecko od 3 do 9 lat jako 3 lub 4 osoba w pokoju to zniżka w kwocie 250PLN

Własny dojazd to zniżka 200PLN/os.

Atrakcje:
MIGLIORATI Hotel *** Bratto - Włochy - Alpy Orobie - wczasy narciarskie
MIGLIORATI Hotel  Bratto Włochy

MIGLIORATI Hotel  Bratto Włochy

MIGLIORATI Hotel  Bratto Włochy

MIGLIORATI Hotel  Bratto Włochy

MIGLIORATI Hotel  Bratto Włochy

MIGLIORATI Hotel  Bratto Włochy

MIGLIORATI Hotel  Bratto Włochy

MIGLIORATI Hotel  Bratto Włochy

Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2011-01-14 do:2011-01-23 10 wczesna rezerwacja A 1650 PLN Wyślij e-mail

od:2011-01-21 do:2011-01-30 10 wczesna rezerwacja A 1650 PLN Wyślij e-mail

 

BIURO PODRÓŻY GEOTOUR

ul.Sobieskiego 8

41-500 Chorzów

tel 0-32-346-03-06, 0-32-249-14-53, 0-32-3460307

tel/fax 0-32-249-14-53

tel kom 0-500-55-66-00 (czynny do 22.00)

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail


ZAPRASZAMY !!!



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
PROMOCJA ! Włochy - wczasy narciarskie - galeria
PROMOCJA ! Włochy - wczasy narciarskie Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: Hydraulika w krakowie=500 714 353   Następna usługa: Hydraulika w krakowie=500 714 353