favore.pl
Sprzedaż i Profesjonalna Obsługa Klienta

Sprzedaż i Profesjonalna Obsługa Klienta nr 236027

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: ul. Szujskiego 5

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 790 / sztuka
Użytkownik
brainstormszkolenia ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Sebastian Matyniak
BRAINSTORM
Wyślij e-mail
ul. Laryska 54
41-404 Mysłowice

tel: 32 202313832 2023138
tel: 32 202313832 2023138
iszponar@brainstorm.biz.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-16:00
ilona.szponar@brainstorm.biz.pl
rozwiń
OPIS USŁUGI

Serdecznie zapraszamy na dwudniowe warsztaty umiejętności
"Sprzedaż i Profesjonalna Obsługa Klienta"

Termin:  27-28 lipca 2011
Miejsce: Kraków
Czas trwania: 16 godzin szkoleniowych
Cena: 1790zł(+23% VAT)



W TRAKCIE SZKOLENIA UCZESTNICY...

Ø  Udoskonalą swoje umiejętności sprzedażowe w oparciu
o swoje mocne strony i informacje zwrotne dotyczące obszarów do rozwoju,

Ø  Poznają podstawowe standardy sprzedażowe

Ø  Nauczą się odpowiednio przygotować się do rozmowy z Klientem na podstawie wstępnej obserwacji.

Ø  Poznają i przećwiczą najskuteczniejsze sposoby rozpoczęcia rozmowy
z Klientem

Ø  Nauczą się wykorzystywać komunikację werbalną i niewerbalną
w procesie rozmowy z Klientem z uwzględnieniem kolorów osobowości (typów Klienta)

Ø  Nabędą umiejętność diagnozowania potrzeb konsumenckich
i wpływania na potrzeby przy wykorzystaniu najskuteczniejszych technik wywierania wpływu

Ø  Przećwiczą nawigację i kontrolowanie rozmowy handlowej z uwzględnieniem procesów decyzyjnych Klienta

Ø  Nabędą umiejętność radzenie sobie  z zastrzeżeniami Klienta

Ø  Zdobędą umiejętność właściwego zamykania rozmowy i utwierdzania Klienta
w trafności dokonanego zakupu.


DLA KOGO ?

Szkolenie polecamy szczególnie tym, którzy prowadzą sprzedaż bezpośrednią i telefoniczną produktów i usług oraz  pracownikom zajmującym się obsługą Klienta oraz telemarketingiem, przedstawicielom i reprezentantom handlowym, szefom zespołów sprzedażowych
i właścicielom firm.

Uczestnictwo proponujemy również pracownikom działów marketingu i Klientom wielkich korporacji handlowych oraz wszystkim osobom, które chcą zaktualizować, poszerzyć
i  uzupełnić wiedzę i umiejętności z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta .

PROGRAM SZKOLENIA:


1.   Pierwsze wrażenie i otwarcie rozmowy

·        Słowa „Klucze” – otwieranie rozmowy

·        Nastawienie i motywacja a komunikaty niewerbalne

·        Efekt spoistości poznawczej

 

2.   Style społecznego funkcjonowania klientów

·        Rola klienta i jej uwarunkowania

·        Lęk, gniew i agresja klienta

·        Style społeczne - autodiagnoza

·        Style społeczne - jak komunikować się z różnymi typami klientów

 

3.   Adaptacja – dostrajanie się do klienta

·        Rozpoznawanie struktury pojęciowej klienta

·        Analiza problemów i potrzeb klienta poprzez techniki aktywnego słuchania

·        Sprzężenie zwrotne językowe, niewerbalne i ekspresyjne

·        Czas trwania rozmowy a satysfakcja klienta z kontaktu

·        Jak budować wypowiedź, by nie radykalizować postaw klientów
i „sprzedawać” swoje propozycje, uzyskując akceptację klientów - dobór słownictwa i model wypowiedzi

·        Jak wykorzystać w relacji z klientem wszystko, co widzę i słyszę „między wierszami”

 

4.   Rozmowa z klientem – klucz do efektywnej sprzedaży

·         Specyfika rozmowy handlowej w naszej branży  i punkty newralgiczne kontaktu

·         Skuteczne otwarcie  – techniki aktywnego rozpoczynania rozmowy
 z klientem

·         Odczytywanie sygnałów niewerbalnych klienta jeszcze przez rozpoczęciem rozmowy

·         Dostrojenie w oparciu o poznane kolory osobowości.

·         Argumentacja i użycie kontekstu w sprzedaży

·         Rodzaje argumentów i techniki argumentacji

·         Argumentacja w kategoriach korzyści

·         Techniki nawigacji i kontroli Narzędzia komunikacji błyskawicznej
– widzieć i słyszeć więcej

 

5.   Prezentacja produktu

·         Znajomość swojego produktu - cechy i atuty

·         Model AIDA

·         Język sprzedaży - „język wyobrażeń i korzyści” – czyli umiejętność eksponowania korzyści wynikających z zakupu produktu w formie obrazów.

·         Słowa wzmacniające efekty handlowe i słowa utrudniające porozumienie
z klientem

·         Doradztwo i ekspercka pozycja sprzedawcy

·         Kreatywność w pogłębianiu sprzedaży – sprzedaż komplementarna



6.   Wywieranie wpływu na decyzje klienta

·         Techniki wpływu społecznego i ich zastosowanie

·         Czynniki werbalne i niewerbalne

·         Jak zbudować sprzężenie zwrotne i tzw. raport psychologiczny?

·         Umiejętność wzbudzania sympatii

·         Efekty komunikacyjne, których należy unikać

·         Efekty komunikacyjne wspierające sprzedaż

·         Etyka wpływania i perswazji

·         Metoda Bez Przegrywającego, czyli radzenie sobie z wątpliwościami
i zastrzeżeniami

·         Jak radzić sobie z „Nie” klienta?

·         Przyczyny i rodzaje odmowy

·         Jak rozróżniać wątpliwości, zastrzeżenia i preteksty?

·         Utwierdzanie w słuszności dokonanego zakupu

 

7.   Zamykanie sprzedaży

·         Zasada ABC

·         Co nazywamy zamknięciem

·         Jak skutecznie zamykać rozmowę z klientem

·         Co gdy klient odmawia?

 

Cena szkolenia zawiera:
1)  Certyfikat ukończenia szkolenia BRAINSTORM.
2) Podręcznik z materiałami szkoleniowymi.
3) Serwis kawowy i lunch.
4) Możliwość konsultacji e-mailowej przez 30 dni od daty zakończenia szkolenia.

 

Chcesz zapisać się na szkolenie lub uzyskać dodatkowe informacje ?
Chętnie udzielę dodatkowych informacji i odpowiem na pytania.
Zapraszam do kontaktu!
W sprawie zapisów na szkolenie i aktualnej oferty szkoleniowej
pozostaję do Państwa dyspozycji :

Ilona Szponar
Opiekun Klienta Biznesowego Brainstorm
e-mail: Wyślij e-mail


Tel./Fax 32 202 31 38
Kom. 519 148 292
Nr GG: 20584398


*
O uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń. Ilość miejsc ograniczona ze względu na warsztatową formę zajęć.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 790 / sztuka
Użytkownik
brainstormszkolenia ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Sebastian Matyniak
BRAINSTORM
Wyślij e-mail
ul. Laryska 54
41-404 Mysłowice

tel: 32 202313832 2023138
tel: 32 202313832 2023138
iszponar@brainstorm.biz.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-16:00
ilona.szponar@brainstorm.biz.pl
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU brainstormszkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Sprzedaż i Profesjonalna Obsługa Klienta - galeria
Sprzedaż i Profesjonalna Obsługa Klienta Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Nawadnianie ogrodów   Następna usługa: FILM I FOTOGRAFIA ŚLUBNA NOWOCZEŚNIE