favore.pl
Brak zdjęcia

Techniki i narzędzia rozwiązywania problemów nr 265521

Lokalizacja: Szczyrk (woj. śląskie)Więcej: hotel Elbrus, ul.Słoneczna 8

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 550 / osoba
Kontakt
Piotr Stokłosa
Grupa Doradztwa Kreatywnego Pronost
Wyślij e-mail
ul. Jastrzębia 39a
43-400 Cieszyn

tel: 48 33 858 080348 33 858 0803
tel: 48 33 858 080348 33 858 0803
fax: 48 33 487 1353
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPIS USŁUGI
Zakres szkolenia:
  • Rola narzędzi jakości w doskonaleniu Systemu Zarządzania Jakością
  • Metodyczne podejście do rozwiązywania problemów a podejście procesowe i cykl PDCA
  • Metodyka G8D jako przewodnik w procesie rozwiązywania problemów
  • Zalecenia normy PN-ISO 10002:2006 „Zarządzanie jakością. Zadowolenie Klienta. Wytyczne dotyczące postępowania z reklamacjami w organizacjach”.
  • Prawne aspekty reklamacji w odniesieniu do odpowiedzialności producenta za wyrób
  • Dokumentowanie procesu analizy reklamacji zgodnie ze standardem motoryzacyjnym G8D
  • Przygotowanie do rozpoczęcia procesu G8D
  • Powołanie zespołu
  • Definiowanie problemu
  • Tymczasowe działania korygujące
  • Poszukiwanie przyczyn źródłowych – root cause analysis (techniki 5WHY, Drill Deep, burza mózgów itp.)
  • Opracowywanie trwałych działań korygujących
  • Wdrożenie i walidacja trwałych działań korygujących
  • Zapobieganie ponownemu pojawieniu się problemu
  • Budowanie organizacji nakierowanej na analizę doświadczeń - Lessons Learned
  • Audytowanie jako element procesu zarządzania reklamacjami

Cele szkolenia:
  • Zrozumienie, że reklamacje są bezcennym źródłem informacji dla organizacji
  • Wyjaśnienie zasad działania cyklu PDCA w procesie reklamacyjnym
  • Wyjaśnienie istotności poprawnego zdefiniowania problemu jako wstępu do dalszej jego analizy
  • Poznanie technik grupowego rozwiązywania problemów
  • Poznanie własnej najlepszej roli w zespole rozwiązywania problemów
  • Zrozumienie wagi standaryzacji opracowanych rozwiązań

Adresaci szkolenia:
Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób uczestniczących w procesach zarządzania reklamacjami i rozwiązywania problemów. W modelu kompetencji Formuły Jakości w szkoleniu powinni uczestniczyć kandydaci na: Pełnomocnika ds Systemu Zarządzania Jakością, Inżyniera Jakości, Inżyniera Procesu i Lidera Projektu. Sugerujemy również udział kandydatów na audytorów wewnętrznych.

Termin: 30.11-01.12.2011

W celu zgłoszenia uczestnictwa w organizowanych przez nas szkoleniach, prosimy o wypełnienie załączonego formularza lub dokonanie rejestracji na stronie www.pronost.pl

Zachęcamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej Wyślij e-mail w celu zapoznania się z naszą pełną ofertą szkoleń.



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

PLIKI DO POBRANIA
INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 550 / osoba
Kontakt
Piotr Stokłosa
Grupa Doradztwa Kreatywnego Pronost
Wyślij e-mail
ul. Jastrzębia 39a
43-400 Cieszyn

tel: 48 33 858 080348 33 858 0803
tel: 48 33 858 080348 33 858 0803
fax: 48 33 487 1353
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU ljoniec
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.

Techniki i narzędzia rozwiązywania problemów Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 3)
Poprzednia usługa: Praca przy obsłudze e - mail   Następna usługa: Skuteczne i tanie kursy komputerowe Warszawa