Administracja i Zarząd Nieruchomości SPRAWDŹ!!!

Administracja i Zarząd Nieruchomości SPRAWDŹ!!! nr 3019

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

INFORMACJE
Cena
0,20 /
Kontakt
Holc i wspólnicy s.j.
Wyślij e-mail
ul. Kasprzaka 29/31
Warszawa

tel: 22 3322713
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

OPIS USŁUGI

"Holc i Wspólnicy"



Zakres obsługi i świadczeń

  1. Utrzymanie w należytym porządku i czystości pomieszczeń oraz sprawności urządzeń służących do wspólnego użytku mieszkańców poprzez:
  2. codzienne sprzątanie budynków i terenu wokół
  3. dbałość o zieleń, podlewanie i koszenie trawy
  4. sprzątanie garaży
  5. obecność administratora na osiedlu
  6. konserwację instalacji elektrycznych i domofonowych
  7. konserwację instalacji sanitarnych
  8. zapewnianie szybkiego usuwania awarii.
  9. Zapewnienie obsługi prawnej na potrzeby Właścicieli Nieruchomości dla ochrony ich interesów w zakresie zarządu zwykłego.
  10. Sprawowanie nadzoru nad pracą firmy ochroniarskiej.
  11. Przeprowadzanie remontów zarządzanych i administrowanych budynków, pomieszczeń wspólnych, urządzeń, instalacji oraz elementów wyposażenia technicznego.
  12. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowością prowadzonych prac remontowych i modernizacyjnych.
  13. Prowadzenie rozliczeń kosztów remontów i modernizacji z uwzględnieniem uwarunkowań technicznych, prawnych, finansowych i własnościowych.
  14. Dokonywanie koniecznych przeglądów technicznych budynków i urządzeń w nich funkcjonujących.
  15. Wybór firm dostarczających usługi i towary na potrzeby zarządzanych i administrowanych budynków przy uwzględnieniu ich jakości i ceny.
  16. Zawieranie umów na dostawę energii elektrycznej, wody i gazu oraz dostawy innych niezbędnych rodzajów usług.
  17. Sprawowanie nadzoru nad prawidłowością , terminowością i rzetelnością realizacji zawartych umów na wszelkie dostawy towarów i usług
  18. Prowadzenie rachunkowości dla Wspólnoty zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  19. Prowadzenie windykacji należności w imieniu i z upoważnienia Wspólnoty oraz windykowanie należności stanowiących pożytki i inne przychody z nieruchomości wspólnej.
  20. Wykonywanie czynności związanych z ubezpieczeniem zarządzanych i administrowanych nieruchomości oraz majątku Wspólnoty.
  21. Wykonywanie czynności związanych z opłacaniem podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających od nieruchomości.
  22. Zabezpieczanie wolnych lokali mieszkalnych przed samowolnym zajmowaniem ich przez osoby do tego nieupoważnione.
  23. Przygotowywanie niezbędnych materiałów oraz zwoływanie i organizowanie sprawozdawczych, zwyczajnych oraz obiegowych zebrań Właścicieli.
  24. Uczestniczenie w zebraniach Właścicieli w charakterze strony umowy o sprawowanie Zarządu i administrowanie nieruchomością.
  25. Wykonywanie niezbędnych obowiązków sprawozdawczych.
  26. Przyjmowanie i załatwianie skarg oraz wniosków.
  27. Wykonywanie innych istotnych czynności związanych z zarządzaniem i administrowaniem nieruchomością wspólną, ale w ramach uprzednio zawartych umów.
 
Cennik

Powierzchnie mieszkaniowe

Rodzaj usługi
Cena w zł/ m2
Koszty ochrony

 (
7.00- 8.00+VAT za godzinę pracy agenta)

Koszty administrowania

0,50- 0,80
Koszty zarządu
0,20 - 0,40
Inne koszty, np. sprzątanie powierzchni wspólnych, terenu, parkingów i garaży podziemnych, mycie okien,
0,40 - 0,85
Konserwacje
0,30 - 0,70





Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
Administracja i Zarząd Nieruchomości SPRAWDŹ!!! - galeria
Administracja i Zarząd Nieruchomości SPRAWDŹ!!! Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: First Class Biuro Podróży !! Tylko z nami wakacje   Następna usługa: Kol - Minex PRACE MINERSKIE