favore.pl
Savoir Vivre w Biznesie

Savoir Vivre w Biznesie nr 309902

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
450 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPIS USŁUGI
Cele szkolenia:
 
- Poznanie zasad obowiązujących w codzienności zawodowej
 - Wypracowanie sposobów radzenia sobie w sytuacjach nietypowych
- Przeanalizowanie wpływu zasad dobrego zachowania na odnoszenie sukcesów w życiu zawodowym
 
Grupa docelowa:
 
- Osoby pragnące poznać zasady etyki biznesowej
- Osoby odpowiedzialne za wizerunek firmy i kontakty z Klientami, Partnerami, Zleceniodawcami
 
 
Korzyści dla Uczestnika:
 
- Uczestnik wie jak przygotować się do pierwszego spotkania
-  Uczestnik potrafi dobrze zaprezentować się w czasie spotkań biznesowych (biuro, u klienta, w restauracji)
- Uczestnik zna zasady prowadzenia korenspondecji tradycyjnej jak i netykiety
- Uczestnik wie jak wpłynąć na swoje samopoczucie i wizerunek
 
 
Program szkolenia:
 
1. Różnice między etykietą, protokołem dyplomatycznym, savoir – vivre w biznesie, savoir vivre w życiu towarzyskim
 
2. Jak Cię widzą, tak Cię… - co wypada, a co nie w zależności od sytuacji:
a. Strój,
b. Zachowanie,
c. Sposób rozmowy.
3. Jak dobrze wypaść w sytuacjach spotkań biznesowych z Klientami i Współpracownikami:
a. Zasady procedencji,
b. Powitanie,
c. Wręczanie wizytówek,
d. Rozpoczynanie i prowadzenie rozmowy
e. Tematy zakazane w rozmowie.
4. Spotkania biznesowe
a. Spotkanie w biurze klienta,
b. Spotkanie w naszym biurze,
c. Spotkanie w restauracji.
5. Korespondencja biznesowa
a. Zasady prowadzenia korespondencji tradycyjnej w zgodnie z współcześnie obowiązującymi standardami,
b. Zasady netykiety w biznesie
6. Wizerunek człowieka sukcesu
a. Jak wygląd wpływa na nasze stanowisko i wynagrodzenie
b. Garderoba kobiety biznesu
c. Garderoba mężczyzny biznesu
 
 
 
Metodyka szkolenia:
Interaktywna prezentacja, ćwiczenia indywidualne i grupowe, case study, testy
 
 
Czas trwania:
1 dzień x 8 godzin
 
Wielkość grupy:
od 10 do 16 osób
 
 
Szkolenie prowadzi trener, doradca personalny - praktyk biznesu. Office manager - przez osiem lat prowadziła biuro renomowanej kancelarii adwokackiej. Absolwentka Akademii Pedagogicznej, szkoły dla sekretarek, studiów podyplomowych z zakresu Finansów i Rachunkowości, Komunikacji w Biznesie. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu i Doradców Personalnych. Prowadzi szkolenia z zakresu rozwoju umiejętności osobistych, obsługi klienta, technik sprzedaży, zarządzania zasobami ludzkimi i organizacji biura. Przeszkoliła łącznie ponad 900 osób.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
450 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Savoir Vivre w Biznesie - galeria
Savoir Vivre w Biznesie Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 9)
Poprzednia usługa: "Com - Art" Systemy Alarmowe   Następna usługa: Zawory zwrotne, ciśnieniowe, regulujące przepływ