favore.pl
Nowa Instrukcja Kancelaryjna w 2011 r.

Nowa Instrukcja Kancelaryjna w 2011 r. nr 310727

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
650 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI
Opis szkolenia       Wyślij e-mail Wyślij e-mail Wyślij e-mail
Cele szkolenia:
Celem niniejszego szkolenia jest omówienie najważniejszych aspektów związanych ze zmianami w instrukcji kancelaryjnej wynikającymi z rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych. Opublikowana została ona w dniu 20 stycznia 2011 w Dzienniku Ustaw i wprowadziła kluczowe zmiany w tym zakresie.
 
Grupa docelowa:
Szkolenie polecamy dla pracowników organów administracji publicznej oraz wszystkich którzy stosują przepisy rozporządzenia w zakresie nowej instrukcji kancelaryjnej.
 
Korzyści dla uczestników:
  • zapoznanie uczestników z najważniejszymi zmianami w zakresie archiwizacji dokumentów w wersji elektronicznej i tradycyjnej,
  • praktyczne nauczenie uczestników, w jaki sposób postępować z dokumentacją papierową i elektroniczną.
 
Program szkolenia:
1. Pojęcie dokumentu.
2. Analiza przepisów ogólnych
  • Koordynator czynności kancelaryjnych
  • System kancelaryjny
  • Wykaz akt
  • Dokumentacja tworząca akta spraw i nie tworząca akta spraw
  • Znak spraw
  • Udział komórek innych niż merytoryczne przy załatwianiu spraw
4. Regulacje właściwe dla podmiotów stosujących system elektronicznego zarządzania dokumentacją (w tzw. systemie EZD).
  • Zadania punktu kancelaryjnego
a)  prowadzenia rejestru przesyłek wpływających i wychodzących oraz spisów spraw;
b)  wykonywania dekretacji;
c)  wykonywania akceptacji, w szczególności przez podpisanie dokumentów elektronicznych odpowiednim podpisem elektronicznym.
  • Przesyłki na nośniku papierowym; Przesyłki przekazane pocztą elektroniczną; Przesyłki przekazane na elektroniczną skrzynkę podawczą
  • Rozdział przesyłek
  • Składy chronologiczne i składy informatycznych nośników danych
  • Dekretacja
  • Spis spraw w systemie EZD
  • Akceptacja projektów pism (akceptacja jedno i wielostopniowa)
5. Regulacje dla podmiotów stosujących tradycyjne rozwiązania oparte o akta spraw
w postaci papierowej (w tzw. systemie tradycyjnym).
  • Obowiązki Punktu kancelaryjnego
  • Dekretacja przesyłek
  • Spis spraw
  • Akceptacja pism ( jedno lub wielostopniowa)
  • Załączniki do instrukcji (Struktura metadanych opisujących przesyłkę wpływającą, Struktura metadanych opisujących przesyłkę wychodzącą, Struktura metadanych opisujących elementy akt sprawy niebędące przesyłkami, Struktura metadanych opisujących sprawę)
6. Postępowanie z dokumentacją w przypadku ustania działalności podmiotu lub jego reorganizacji
7. Ćwiczenia praktyczne
  • Nadawanie znaku spraw;
  • Prowadzenie rejestrów kancelaryjnych;
  • Dekretacja pism;
  • Rozszerzanie Rzeczowego Wykazu AKT;
  • Prowadzenie dziennika korespondencji;
  • Prowadzenie spisu spraw;
  • Zakładanie teczek aktowych;
  • Zakładanie podteczek.
 
Metodologia szkolenia:
Zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną. Przedmiotem zajęć są realne trudności uwzględniające specyfikę danej branży oraz potrzeby i możliwości osób biorących udział w warsztatach. Uczestnicy uczą się poprzez doświadczenie – ćwiczą różne sytuacje, mają możliwość konsultacji indywidualnych. Nauka poprzez kreatywność, elastyczność i osobiste doświadczenia jest najskuteczniejszą formą zdobywania nowych umiejętności.
 
Czas trwania:
1 dzień x 8 h dydaktycznych
 
Wielkość grupy:
Od 8 do 16 osób
 
Szkolenie prowadzi prawnik, nauczyciel akademicki, doświadczony trener, autor licznych szkoleń z zakresu informatyzacji w administracji publicznej oraz postępowania administracyjnego, członek pozaetatowy Samorządowego Kolegium Odwoławczego.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
650 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Nowa Instrukcja Kancelaryjna w 2011 r. - galeria
Nowa Instrukcja Kancelaryjna w 2011 r. Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Pompa Śrubowa ACG 52 2N2F Hydroster GdansK   Następna usługa: TYNKI, POSADZKI BETONOWE, SAMOPOZIOMUJĄCE