favore.pl
Nowoczesne Techniki Sprzedaży

Nowoczesne Techniki Sprzedaży nr 326721

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
650 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI
Termin szkolenia:
05-06.12.2011
Miejsce szkolenia:
Rzeszów
Cel szkolenia: 
 
Poznanie oraz rozwój umiejętności stosowania technik sprzedażowych - analizy potrzeb, aktywnej prezentacji, zamknięcia sprzedaży.
 
 
Grupa docelowa:
Handlowcy, osoby pracujące w działach sprzedaży, managerowie sprzedaży.
 
 
Korzyści dla uczestnika i organizacji:
Zwiększenie efektywności sprzedażowej, budowanie pozytywnego wizerunku Firmy, poznanie standardów rządzących nowoczesnym handlowaniem, uporządkowanie oraz utrwalenie schematu działań sprzedażowych i posprzedażowych.
 
 
Tematyka szkolenia:
 
1. Wstęp
2. Planowanie rozmowy z Klientem - preludium do handlowania
3. Etapy spotkania handlowego
4. Jak Cię widzą tak Cię piszą - komunikacja podstawa tworzenia relacji z Klientem
5. Diagnoza potrzeb
6. Aktywna prezentacja - model cecha-zaleta-korzyść
7. Metody uchylania zastrzeżeń
8. Zamknięcie sprzedaży
  • kiedy zamykać
  • odczytywanie sygnałów kupna
  • zasady zamykania sprzedaży
9. Techniki zamknięcia
  • zamknięcie alternatywne
  • zamknięcie hipotetyczne
  • zamknięcie komplementem
  • zamknięcie metodą zestawiania korzyści
  • zamknięcie metodą odpowiedzi twierdzących
  • zamknięcie metodą drobniejszych rozstrzygnięć
  • zamknięcie bilansowe
  • zamknięcie metodą ostatniej szansy
  • zamknięcie probabilistyczne
  • zamknięcie negocjacyjne
  • zamknięcie z użyciem środków technicznych
10. Zarządzanie czasem i obszarem sprzedaży - plan działan własnych
 
 
Metodyka szkolenia:
wykład, dyskusja moderowana, ćwiczenia indywidualne, studium przypadku, scenki rodzajowe
 
 
Czas trwania:
2 dni x 8h
 
Wielkość grupy:
od 10 do 16 osób
 
 
Szkolenie prowadzi trener sprzedaży, coach, pedagog. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju umiejętności miękkich tj. techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, rozmowa handlowa czy telemarketing. Prowadzi również szkolenia dla kadry menadżerskiej niskiego i średniego szczebla-budowanie zespołu sprzedażowego, coaching, motywacja. Swoje doświadczenie zdobywała pracując w jednej z wiodących firm z branży telekomunikacyjnej na stanowisku handlowca, managera a  następnie jako trener wewnętrzny. Najlepiej "czuje" się realizując szkolenia warsztatowe, które dają możliwość praktycznego wykorzystania nabytej wiedzy i umiejętności

Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
650 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Nowoczesne Techniki Sprzedaży - galeria
Nowoczesne Techniki Sprzedaży Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 8)
Poprzednia usługa: Twórcze Rozwiązywanie Problemów i Podejmowanie   Następna usługa: Samochód w Firmie oraz Transport Towarów i Osób