favore.pl
Kompetencje i Odpowiedzialność Urzędnika...

Kompetencje i Odpowiedzialność Urzędnika... nr 326726

Lokalizacja: Rzeszów (woj. podkarpackie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
650 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI

Kompetencje i Odpowiedzialność Urzędnika Administracji Publicznej

 

Cele szkolenia:

Celem szkolenia jest poznanie przepisów prawa pracy oraz zdobycie wiedzy dotyczącej pracowników administracji publicznej a w tym obowiązków i uprawnień pracownika administracji publicznej, etyki zawodowej osób pełniących funkcje publiczne, odpowiedzialności urzędnika wynikającej ze statusu i pełnionej funkcji oraz dostosowania administracji rządowej i samorządowej do wymagań obowiązujących w Unii Europejskiej.
 
 
Grupa docelowa:
 
Szkolenie skierowane przede wszystkim do:
- pracowników urzędów państwowych
- pracowników korpusu służby cywilnej
- pracowników samorządowych
- pracowników administracyjnych sądów i prokuratur
- poszczególnych zainteresowanych osób
 
 
Korzyści dla Uczestnika:
 
- Poznanie zasad nawiązywania, przekształcania i rozwiązywania stosunku pracy
- Poznanie zasad dobrej administracji w świetle prawa unijnego
- Zapoznanie się z kwestiami oraz różnicami dotyczącymi odpowiedzialności urzędnika
- Poszerzenie swojej wiedzy przez zapoznanie się z poglądami doktryny i orzecznictwem sądowym
- Poszerzenie swojej wiedzy poprzez ćwiczenia w formie kazusów, opartych na konkretnych stanach faktycznych – gdzie rozwiązanie kazusu spoczywa na uczestniku przy zastosowaniu aktualnych regulacji prawnych, a ćwiczenie odbywa się pod nadzorem prowadzącego,
- Zapoznanie się z etyką w działaniu urzędników administracji publicznej
- Prawo jednostki do dobrej administracji
- Możliwość dyskusji i wspólne rozwiązywanie problemów,
- Wykształtowanie świadomości prawnej oraz konieczności prawidłowych zachowań,
- Uczestnik szkolenia otrzyma na zakończenie szkolenia pomocne materiały związane z tematyką szkolenia.
 
 
Tematyka szkolenia
 
1. Istota prawa urzędniczego
- Służba publiczna, funkcjonariusz publiczny i pracownik administracji
- Modele służby w administracji
- Pojęcie prawa urzędniczego
2. Historia służby cywilnej i pracowników samorządowych
- Pracownicy samorządowi w świetle ustawy z dnia 21 listopada 2008r
- Pozycja prawna pracowników samorządowych
- Pojęcie pracownika samorządowego
- Zatrudnianie pracowników samorządowych
- Służba przygotowawcza pracowników samorządowych
- Rozwiązywanie stosunków pracy pracowników samorządowych
3. Korpus służby cywilnej na podstawie obowiązujących rozwiązań prawnych
- Cel utworzenia służby cywilnej
- Organizacja służby cywilnej
- Nawiązanie stosunku pracy i jego przekształcenia
- Organizowanie naboru 2
- Nawiązanie stosunku pracy
- Mianowanie w służbie cywilnej
- Przekształcenia stosunku pracy
- Służba przygotowawcza
- Uprawnienia absolwentów KSAP
- Ustanie stosunku pracy członka korpusu służby cywilnej
- Urzędnicy służby cywilnej
- Pracownicy służby cywilnej
- Wyższe stanowiska w służbie cywilnej
4. Obowiązki i uprawnienia pracowników administracji rządowej i samorządowej
- Zakres obowiązków pracowników samorządowych
- Obowiązki członków korpusu służby cywilnej
- Europejski Kodeks Dobrej Administracji
- Uprawnienia pracowników samorządowych i członków korpusu służby cywilnej
5. Odpowiedzialność prawna członków korpusu służby cywilnej i pracowników
samorządowych
- Istota odpowiedzialności
- Warunki odpowiedzialności prawnej
- Odpowiedzialność porządkowa pracowników samorządowych
- Odpowiedzialność dyscyplinarna członków korpusu służby cywilnej
- Odpowiedzialność majątkowa wynikająca z kodeksu pracy
- Odpowiedzialność Skarbu Państwa i jednostek samorządu terytorialnego
- Odpowiedzialność majątkowa funkcjonariuszy publicznych za rażące naruszenie
prawa
- Odpowiedzialność karna
6. Rozstrzyganie sporów na tle stosunków pracy pracowników samorządowych
i członków korpusu służby cywilnej
 
Metodyka szkolenia:
Wykład, prezentacja multimedialna oparta na nowoczesnych technikach prezentacji, przegląd orzecznictwa sadowego, ćwiczenia praktyczne indywidualne i grupowe, dyskusja w oparciu o metodę GROW.
 
Czas trwania:
2 dni x 8h
 
Wielkość grupy:
Od 10 do 16 osób
 
 
Szkolenie prowadzi wykładowca, adwokat. Absolwent Prawa UMCS w Lublinie oraz Administracji na Uniwersytecie Rzeszowskim. Ukończył aplikacje sędziowską. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowisku asystenta sędziego w Sądach Rejonowych jak i w Sądzie Apelacyjnym Sądzie Pracy i Ubezpieczeń Społecznych w Rzeszowie jak również jako członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Rzeszowie. W chwili obecnej prowadzi zajęcia dydaktyczne na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego. Autor licznych publikacji i uczestnik wielu konferencji naukowych, specjalizujący się w prawie pracy oraz prawie administracyjnym.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
650 / sztuka
Kontakt
Rafał Banaśkiewicz
MENTOR HRM S.C.
Wyślij e-mail
ul. Geodetów 1, lokal A4 (parter)
35-328 Rzeszów

tel: 17 852 55 5617 852 55 56
tel: 503 455 668503 455 668
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mentor_szkolenia
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Kompetencje i Odpowiedzialność Urzędnika... - galeria
Kompetencje i Odpowiedzialność Urzędnika... Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Motywować Skutecznie. Wykorzystanie Twardych Moty   Następna usługa: Rozmowa Oceniająca w Systemie Ocen Pracowniczych