favore.pl
HOTEL AURORA  -  RIWIERA MAKARSKA

HOTEL AURORA - RIWIERA MAKARSKA nr 332547

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
2 129 / sztuka
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI
Aurora*** Hotel przy plaży, wyżywienie HB, klimatyzacja, basen, dzieci do 10 lat 399 PLN
Symbol oferty: 1090/1069
Państwo: Wyślij e-mail
Region: Wyślij e-mail
Miasto: Wyślij e-mail
Transport: Autokar
Profil wyjazdu: Pobyt wypoczynkowy, Wyjazd rodzinny
Touroperator: musisz się zalogować
Wyżywienie: śniadanie, Obiadokolacje
Zakwaterowanie: Hotel
Wyposażenie: Basen, TV, Telefon, Restauracja, Parking, bar, Winda, Plaża
świadczenia:
Cena obejmuje: Hotel AURORA***, zakwaterowanie: 9 noclegów, wyżywienie HB: 2 posiłki dziennie, opiekę polskiego pilota na trasie przejazdu i rezydenta na miejscu pobytu (przedstawiciel kontrahenta), AXA ubezpieczenie KL 10.000E, NNW 2.000E i bagaż 200E (warunki ubezpieczenia na Wyślij e-mail , zaleca się wykupienie dodatkowego ubezpieczenia od chorób przewlekłych), przejazd autokarem z klimatyzacją, barkiem, DVD, WC. Cena nie obejmuje: taksy klimatycznej obowiązkowo płatnej w dniu przyjazdu 9E/os. (dzieci do 12 lat nie płacą, dzieci 12-18 lat 4,5E), napoi do obiadokolacji, opłaty za wycieczki fakultatywne, dopłaty za połączenia antenowe. Uwaga! Integralną częścią katalogu jest oferta oraz Warunki Uczestnictwa Imprezy „Rego- Bis”, dostępne w siedzibie Organizatora, w biurach Agencyjnych, na stronie Wyślij e-mail proszę o zapoznanie się z ich treścią. Oferty zamieszczone w katalogu są opracowane zgodnie ze stanem prawnym i kursem walut na dzień 03.11.2010. Organizator zastrzega sobie możliwość zmiany cen poszczególnych imprez. Oferty stanowią integralną część umowy z Klientem. Nieobowiązkowe dopłaty: Ubezpieczenie od rezygnacji z imprezy Rego- Bis 2,40% od ceny imprezy. Uwaga! Zakwaterowanie od godz. 14.00 w dniu przyjazdu, wykwaterowanie do godz. 10.00 w dniu wyjazdu. Uwaga! Wymagany ważny paszport lub dowód osobisty (dotyczy tylko osób pełnoletnich).
Cena podstawowa:
autokar, Katowice, osoba dorosła w pokoju w stronę na park, pokój 2os./balkon francuski lub bez balkonu/park
Hotel AURORA *** HB:
POŁOŻENIE: Pogdgora, do centrum ok. 200m, na niedużym wzniesieniu z widokiem na Adriatyk oraz masyw Biokovo. Wyślij e-mail tel. Wyślij e-mail
USŁUGI HOTELOWE: 2 windy, recepcja z sejfem (dodatkowo płatny), bar, klimatyzowana restauracja z widokiem na morze, mały parking ( niestrzeżony ), basen zewnętrzny z tarasem do opalania ( leżaki i parasole na basenie płatne ) i wewnętrzny (zamknięty 01.07 - 31.08).
POKOJE: 110 pokoi, 2 os. z możliwością dostawki posiadają: klimatyzację, łazienkę, prysznic/WC, TV/SAT, telefon. Pokoje z widokiem na morze lub inne obiektu ( z balkonem lub balkonem francuskim ).
WYŻYWIENIE: 07:30 - 10:00 śniadanie- bufet, 19:00-21:00 obiadokolacja- bufet. Napoje do obiadokolacji płatne dodatkowo.
PLAŻA: przy hotelu, żwirowa w odległości ok. 50m. Leżaki i parasole zarówno na plaży jak i przy basenie za opłatą.
PODGORA:
Podgora jest jednym z najbardziej malowniczych miejscowości na Makarskiej Riwierze. Z biegiem czasu Podgora stała się jednym z najbardziej atrakcyjnych osad turystycznych w Dalmacji. W Podgorze znajduje się malowniczy port dla lodzi rybackich oraz promenada z przepięknym bulwarem kamiennym. Turystyczna Podgora harmonijnie dopasowała nowe usługi i hotele do uprzednio istniejącej osady starych domów rybackich. Podwórza domów wypoczynkowych są pełna śródziemnomorskich roślin i owoców: pomarańcz, cytrusów i mandarynek. Mieszkańcy Podgory nie zaniechali swojej starej wioski pod Biokovem. Połączyli ją nowoczesną drogą, utrzymują starożytne gaje oliwne i winnice, odnawiają dziedzictwo przyprowadzając tu często i swoich gości, aby rozkoszowali się przepięknymi widokami, lokalnymi specjalnościami i winami.
WYCIECZKI FAKULTATYWNE:
Dubrownik ok. 30E/os.
Wyjazd z hotelu zgodnie z rozkładem jazdy 9:30 przyjazd do Neum- krótki postój. 11:00 przyjazd do Dubrownika-wycieczka po mieście z przewodnikiem, czas wolny
16: 00 wyjazd z Dubrownika - krótki postój w Neum. 19: 00 przyjazd do hotelu.
Korcula ok. 18,50E/os.
Wyjazd z hotelu zgodnie z rozkładem jazdy. Przejazd wybrzeżem do Drevnik ( ok 30 min) 9:15 Rejs statkiem (katamaranem) do miasta Korczuli. 10: 30 Wycieczka po mieście z wejściem do katedry i skarbca, czas wolny
18: 00 Wyjazd w drogę powrotną do autokaru. 20:00 przyjazd do hotelu.
Mostar ok. 38,50E/os.
Wyjazd z hotelu zgodnie z rozkładem jazdy. Przejazd wzdłuż wybrzeża do Metkovic. 10:30 przyjazd do Pocitelj - krótki postój 20 minut. 11:15 przyjazd do Mostar- wycieczka z przewodnikiem (1,5 godziny), czas wolny.
15:30 wyjazd z Mostaru przez Vrogorac (tam krótki postój) 19:00 przyjazd do hotelu.
Omisz/Cetina
Wyjazd zgodnie z rozkładem jazdy. Przejazd przez Makarską Riwierę przez skrzyżowanie 2 gór do obszaru wysoko położonego do kanionu Cetina. Przyjazd do Omis i krótki spacer zapoznawczy. Przejazd małymi łódkami wzdłuż rzeki do restauracji(45 minut ), lunch, muzyka.
Menu: fasolówka, mięso i ziemniaki zrobione w żelaznym naczyniu, sałatka i domowe ciastka, wino.
Split ok.80E/os.
Wyjazd zgodnie z rozkładem jazdy. Przejażdżka wzdłuż wybrzeża. 9:00 przyjazd do Splitu i zwiedzanie z lokalnym przewodnikiem(1,5 h), czas wolny. 12:00 wyjazd do Trogir, zwiedzanie(1 h), czas wolny. 17:30-18: 00 przyjazd do hotelu.
Fish Picnikc ok. 30E/os.
Wyjazd zgodnie z rozkładem jazdy. Przejazd busem do wioski Igrane, wejście na łódkę i przepłynięcie na wyspę Hvar, zwiedzanie małej wioski Sucuraj, czas wolny ,powrót do łódki. Luncg- ryba z grila i wino bez ograniczeń, spływ wzdłuż makarskiej riviery przed przyjazdem do Igrane.
17:30-18:00 przyjazd do hotelu.
INFORMACJE PRAKTYCZNE O KTÓRYCH NALEŻY PAMIĘTAĆ:
PASZPORT: okres ważności paszportu nie może być krótszy od okresu pobytu na terenie Chorwacji. Można wjechać do Chorwacji również na ważny dowód osobisty ale dotyczy to tylko osób pełnoletnich.
CZAS LOKALNY: obowiązuje taki sam jak w Polsce.
JĘZYK: chorwacki - zrozumiały dla Polaków.
WALUTA: kuna chorwacka (KN), 1E=7.30KN AMBASADA POLSKA: ul. Krlezin Gvozd 3, 10-0000 Zagrzeb, tel. Wyślij e-mail .
PLAŻA: głównie kamieniste, żwirkowe lub betonowe.
ORIENTACYJNE CENY: kawa ok.5-8KN, sok ok.10-15KN, pizza ok.20-50KN zależy od miejscowości, piwo ok.12-15KN, woda ok.10KN.
REZYDENT: turyści są objęci opieką rezydenta, do zadań którego należy: pomoc przy dojeździe i wyjeździe oraz podczas pobytu, przyjmowanie zapisów na wycieczki lokalne, spotkania z klientami podczas wyznaczonych dyżurów w poszczególnych miejscach zakwaterowania.
WYCIECZKI FAKULTATYWNE: Ceny wycieczek są podane orientacyjnie, na podstawie cen z 2010 roku. Realizowane przy odpowiedniej ilości osób. Za jakość wycieczek odpowiada miejscowe biuro organizujące. Wszelkie reklamacje należy zgłaszać na miejscu.
RAMOWY PROGRAM IMPREZY:
1 dzień: wyjazd zgodnie z rozkładem jazdy, przejazd tranzytowy przez Czechy(możliwość kupienia ciepłego posiłku-opłata we własnym zakresie ok.250 CZK/os.) Austrię, Słowenię.
2/10 dzień: przyjazd do Crikvenicy/Podgora. Zakwaterowanie od godziny 14.00. Spotkanie organizacyjne. Pobyt urozmaicony plażowaniem, kąpielami morskimi, wycieczkami fakultatywnymi.
11 dzień: śniadanie, wykwaterowanie, do godz. 10:00,złożenie bagaży w wyznaczonym miejscu. Wyjazd do Polski w godz. popołudniowo/wieczornych. Przejazd tranzytowy przez Słowenię, Austrię, Czechy(możliwość kupienia ciepłego posiłku- opłata we własnym zakresie ok. 250 CZK/os.)
12 dzień: przyjazd do kraju, Katowice ok. 09:00
WAŻNE INFORMACJE:
1. Prosimy Klientów o zapoznanie się z ramowym programem imprezy i zwrócenie szczególnej uwagi na rodzaj rozkładu jazdy.
2. Dopłata obejmuje przejazd w dwie strony.
3. Każdy pasażer w ramach wykupionego przejazdu może przewieźć 1 szt. bagażu o wadze do 20 kg, bagaż podręczny o wadze do 5kg.
4. Prosimy o przybycie Klientów na miejsce zbiórki na 10 min. przed planowaną godziną odjazdu.
5. Na trasach dojazdowych po Polsce możliwy jest transport autokarem klasy turystycznej, minibusem, samochodem osobowym, pociągiem. Docelowy autokar wyjeżdża z Katowic.
6. Na trasie dojazdowej dopuszcza się możliwość przesiadek w trakcie przejazdu.
7. Transport od miejsca głównej zbiórki odbywa się autokarami komfortowymi (WC, video, barek, klimatyzacja).
8. Miejsca w autokarze docelowym są numerowane i przydzielane przez pilota Rego-Bis w momencie wejścia Klienta do autokaru głównego.
9. Postoje w trakcie podróży są organizowane co ok. 4,30 godz. w miejscach do tego przystosowanych.
10. Rego-Bis zastrzega sobie prawo odwołania przejazdów na trasach dojazdowych z poszczególnych miast najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem imprezy (wymagana ilość osób - 6 na każdej trasie).
ZNIŻKI:
- dziecko do 10 lat na dostawce- stała cena 399 PLN
- dziecko 11-15 lat z 2 osobami dorosłymi na dostawce zniżka 30%
- 3 osoba powyżej 15 lat na dostawce zniżka 10%
UBEZPIECZENIE:
KL (koszty leczenia) wraz z assistance - 10.000 EUR
NNW ( następstwa nieszczęśliwych wypadków) 2.000 EUR
BP ( bagaż podróżny) 200 EUR

Ubezpieczenie kosztów leczenia i natychmiastowa pomoc assistance , zapewniające w przypadku nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku:
- całodobowy dyżur Centrum Alarmowego,
- zwrot kosztów poniesionych na badania, zabiegi - medyczne i zakup lekarstw,
- pobyt w szpitalu
- transport ubezpieczonego do placówki medycznej a także transport do RP lub kraju rezydencji,
- zwrot kosztów zakupu trumny i transportu zwłok do miejsca pochówku w Polsce lub kosztów pochówku za granicą,
- zwrot dodatkowo poniesionych kosztów podróży i pobytu osoby towarzyszącej niezbędnych dla załatwienia spraw związanych z powrotem ubezpieczonego do kraju,
- zwrot dodatkowych koszów transportu ubezpieczonego, po zakończeniu leczenia do miejsca umożliwiającego kontynuowanie podróży,
- koszty ratownictwa w górach i na morzu

Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, które gwarantuje odszkodowanie w przypadku:
- trwałego uszczerbku na zdrowiu,
- śmierci w następstwie nieszczęśliwego wypadku

Ubezpieczenie bagażu podróżnego, które obejmuje przedmioty osobistego użytku. AXA odpowiada za utratę, zniszczenie, uszkodzenie lub ubytek wartości ubezpieczonych rzeczy z powodu ich zaginięcia, zniszczenia lub uszkodzenia.

ZA DODATKOWĄ OPŁATĄ:
Ubezpieczenie kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej: Ubezpieczenie dotyczy w zakresie kosztów rezygnacji z imprezy turystycznej lub przerwania uczestnictwa w imprezie turystycznej z przyczyn losowych wymienionych w par. 27 ust.5 OWU Podróży Kontynenty, niezależnych od Ubezpieczonego.

Ubezpieczenie od następstwa chorób przewlekłych i nowotworowych.
KARTA PODRÓŻE Z REGO-BIS:
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO- KARTA PODRÓŻE Z REGO-BIS

Ważny od 01 grudnia 2010

1. Kartę STAŁY KLIENT REGO-BIS otrzymują Klienci Biura REGO-BIS na adres wskazany w Umowie Zgłoszeniu o udział w imprezie turystycznej organizowanej przez REGO-BIS.
2. Karta STAŁY KLIENT REGO-BIS jest kartą lojalnościową i przyznawaną gratisowo dla Klientów, którzy korzystali co najmniej 2 razy z imprez turystycznych Biura REGO-BIS.
3. Rabaty wynikające z posiadania STAŁY KLIENT REGO-BIS są aktualizowane na stronie Wyślij e-mail
4. Rabaty przysługujące z tytułu posiadania Karty STAŁY KLIENT REGO-BIS dotyczą zakupu katalogowych imprez turystycznych REGO-BIS oraz dodatkowych promocji dla Stałych Klientów, ogłaszanych na bieżąco na stronie Biura. Karty STAŁY KLIENT REGO-BIS nie łączy się innymi promocjami. Klient sam dokonuje wyboru dla siebie najkorzystniejszego wariantu zniżek.
5. Karta STAŁY KLIENT REGO-BIS jest bezterminowa i wydana na okaziciela (własnoręczny podpis).
6. W przypadku zagubienia lub zniszczenia Karty STAŁY KLIENT REGO-BIS Biuro może wydać jej duplikat. Koszt wydania duplikatu karty wynosi 25 PLN i ponosi go osoba ubiegająca się o wydanie duplikatu Karty.
7. REGO-BIS zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w niniejszym Regulaminie oraz w zasadach przyznawania niniejszej Karty.

Korzyści z posiadania Karty Podróże z REGO-BIS
1. Rabat 7% od podstawowych cen katalogowych.
2. Gwarancja niezmienności ceny GRATIS.
3. niespodzianka urodzinowa.
GORĄCE TYGODNIE Z REGO BIS:
TYDZIEŃ CHORWACKI
W tych terminach klienci mogą uzyskać atrakcyjne zniżki na całą ofertę z danego kierunku. Wysokość zniżek możecie sprawdzić na stronie internetowej, w systemie przy konkretnej ofercie. PROMOCJA DOTYCZY TYLKO OSÓB PEŁNOPŁATNYCH.

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI!!!

Atrakcje:
Aurora *** Hotel przy plaży, wyżywienie HB, klimatyzacja, basen, dzieci do 10 lat 399 PLN
Aurora Podgora Chorwacja

Aurora Podgora Chorwacja

Aurora Podgora Chorwacja

Aurora Podgora Chorwacja

Aurora Podgora Chorwacja

Aurora Podgora Chorwacja

Aurora Podgora Chorwacja

Aurora Podgora Chorwacja

Aurora Podgora Chorwacja

Aurora Podgora Chorwacja

Aurora Podgora Chorwacja

Aurora Podgora Chorwacja

Aurora Podgora Chorwacja

Aurora Podgora Chorwacja

Aurora Podgora Chorwacja

Aurora Podgora Chorwacja

Wyślij e-mail
termin dni typ oferty grupa cenowa cena od osoby miejsca
od:2011-06-27 do:2011-07-08 12 last-minute C_4 2129 PLN
1679 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-07-06 do:2011-07-17 12 last-minute C_2 2129 PLN
1979 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-07-15 do:2011-07-26 12 last-minute C_1 2129 PLN
2029 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-07-24 do:2011-08-04 12 last-minute C_1 2129 PLN
2029 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-08-02 do:2011-08-13 12 last-minute C_1 2129 PLN
2029 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-08-11 do:2011-08-22 12 last-minute C_2 2129 PLN
1979 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-08-20 do:2011-08-31 12 last-minute C_3 2129 PLN
1779 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-08-29 do:2011-09-09 12 last-minute A_2 1929 PLN
1779 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-09-07 do:2011-09-18 12 last-minute A_1 1929 PLN
1829 PLN
Wyślij e-mail

od:2011-09-16 do:2011-09-27 12 last-minute D_1 1829 PLN
1729 PLN
Wyślij e-mail




Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
2 129 / sztuka
Użytkownik
geotour (7)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PAWEŁ KAPRAL
GEOTOUR
Wyślij e-mail
Sobieskiego 8
41-500 Chorzów

tel: 32 346030732 3460307
tel: 500556600500556600
fax: 32 2491453
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU geotour
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byliśmy w hotelu President z roku 2010 - Rewelacja - Mogę tylko polecić tą ofertę. Obsługa w biurze - jak najbardziej OK, wszystko szybko i sprawnie Wystawiona 03-04-2011 18:41 przez Iza (178.159.193.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Miła obsługa, rezerwacja biletu mailem trwała 7 minut - Jak dla mnie Rewelacja !!! Polecam Geotour Wystawiona 28-01-2011 18:12 przez Kasia (83.22.251.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Ładny, mały pensjonacik w Rawdzie. Mały basenik. Usytuowany obok drogi- trochę głośno. Codziennie sprzątane pokoje (choć na pewno nie dla pedantów;)). Jedzenie ok, ale trochę za mało- trzeba dokupić sobie gdzieś coś na obiad. Przemiła obsługa!!!!! Klimatyzacja dodatkowo płatna 2Euro/ dzień. Do plaży idzie się ok. 10 minut, do centrum ok. 5 minut. Rawda to mała miejscowość turystyczna- sporo sklepików i restauracyjek. Nie dla bardzo rozrywkowych osób:) Za to ceny dużo niższe, niż w Słonecznym Brzegu. Plaża piaszczysta, sporo glonów (taki bułgarski urok), raczej węższa. Co godzinę kursują autobusy do Neseberu (koniecznie do zobaczenia nocą!)i Słonecznego Brzegu. Byliśmy 12 dni, w połowie sierpnia. Płaciliśmy 1129 zł/os i uważam, że za taką cenę to na prawdę fajne wakacje! Bawiliśmy się super:) Malkontentom polecam 5* hotele z aqua parkami;) Wystawiona 13-09-2010 16:25 przez Kasia (83.13.29.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Uwaga na firmę Janosik z Rzeszowa. Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz.16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN.Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki,adresy,kontakty,płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników.Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych Wystawiona 07-06-2010 21:31 przez poszkodowany (95.41.125.*)   Zgłoś nadużycie
negatywna
rozwiń Masakra ! Moje dziecko było na koloniach tanecznych i za jego odwiedzenie tj. parking około 30 minut zapłaciłem 20 złotych. Nie ma informacji o cenniku, nikt nie stoi na bramce, brama była otwarta a przy wyjeździe zamknięta i czerwone karteczki na samochodach. W recepcji 20 PLN do opłacenia. To wstyd tak oszukiwać ludzi ! Do tej pory moja opinia o ośrodku była dobra. W zeszłym roku parking był bezpłatny. Szkoda, że za 20 złotych można tak zniszczyć opinię o tym ośrodku.
Odpowiedź z dnia 02-09-2013 12:28
Bardzo proszę o podanie nazwy ośrodka w którym było dziecko. Negatywną opinię pisze Pan Piotr pod adresem naszego biura, a dotyczy ona jakiegoś ośrodka wypoczynkowego ? Nie sprzedawaliśmy żądnego obozu tanecznego w tym roku - więc opinia (jeśli jest słuszna i negatywna) powinna być skierowana do adresata - czyli jakiegoś ośrodka w Polsce (z którego Pan Piotr jak widzę korzystał przynajmniej po raz drugi). Opinia zupełnie bezpodstawna jak widać.
Wystawiona 26-08-2013 11:43 przez Piotr (212.33.79.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Krótko i na temat - w niedzielę 01.11.2015 pomogli mi w rezerwacji biletu do Londynu - Dzięki Wielkie ! Wystawiona 03-11-2015 09:53 przez Kasia (83.30.166.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dziękuję za udane wakacje w Turcji W biurze Geotour spotkałam się z miłą i profesjonalną obsługą Dzięki raz jeszcze Panie Pawle Wystawiona 06-08-2012 12:29 przez Marzena (88.5.232.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Jestem bardzo zadowolona z usług Biura Podróży Geotour. W dniu Święta Narodowego - 11.11.2011 dokonałam rezerwacji online biletu autobusowego do Kolonii, dziękuję za pomoc telefoniczną - była ona bardzo istotna dla mnie. Niestety nikt na żadnej infolinii nie pracował - a tutaj pozytywne zaskoczenie. Pozdrawiam Basia - od teraz tylko i wyłącznie będę korzystała z usług Geotour-u Wystawiona 12-11-2011 12:25 przez Basia (83.29.82.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Hotel bardzo przytulny i rodzinny; pokoje, łazienka ok-codziennie sprzątane, basen mały ale bardzo zadbany, przemiła obsługa szefostwa-naprawdę życzliwi ludzie; ceny w hotelowej restauracji bardzo przystępne, np. dobre wino już od 3 levów a posiłki bardzo smaczne; odległosc do plaży 10 min pieszo; bylismy we wrzesniu, upalnie-temp. 28 stopni C. Wystawiona 09-10-2011 13:09 przez zadowoleni (46.113.157.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Dzięki nim udało mi się zarezerwować bilet w godzinach wieczornych - Tylko tutaj znalazłem pomoc. Dziękuję i pozdrawiam Wystawiona 02-06-2011 06:49 przez Mariusz (109.212.164.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
HOTEL AURORA - RIWIERA MAKARSKA - galeria
HOTEL AURORA - RIWIERA MAKARSKA Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: THASSOS - HOTEL ACHILLION   Następna usługa: Wynajem domku