favore.pl
Skuteczna windykacja należności

Skuteczna windykacja należności nr 355542

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 290 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-16:00
OPIS USŁUGI

Wyślij e-mail

Terminy
30 07 2014 - 31 07 2014 - Warszawa | Kod szkolenia: SOM 14554 | Wyślij e-mail
15 09 2014 - 16 09 2014 - Gdańsk | Kod szkolenia: SOM 14488 | Wyślij e-mail
14 10 2014 - 15 10 2014 - Warszawa | Kod szkolenia: SOM 14489 | Wyślij e-mail
23 10 2014 - 24 10 2014 - Poznań | Kod szkolenia: SOM 14656 | Wyślij e-mail
17 11 2014 - 18 11 2014 - Wrocław | Kod szkolenia: SOM 14657 | Wyślij e-mail

Kategoria: Wyślij e-mail

Cel szkolenia

Windykacja jest jednym z elementów płynności finansowej przedsiębiorstwa. Jest narzędziem mobilizowania odbiorców do terminowego płacenia należności. Dobrze przeprowadzona rozmowa windykacyjna potrafi całkowicie zmienić bieg zdarzeń i skutecznie zmotywować dłużnika do spłaty zaległości. W dzisiejszych czasach wygrywa ten, który wie,  jak negocjować – odkrywając z wyprzedzeniem prawdziwe zamiary dłużnika. Szkolenie polecamy osobom, którzy na co dzień kontaktują z dłużnikami, przeprowadzają trudne rozmowy i potrzebują wsparcia w postaci praktycznych warsztatów w tym zakresie.

Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i doskonalenie umiejętności w zakresie profesjonalnych i efektywnych metod odzyskiwania długów, skutecznej windykacji, nowoczesnych i profesjonalnych negocjacji.

Dzięki szkoleniu Uczestnicy zdobędą, poszerzą i utrwalą wiedzę z zakresu:
– mechanizmów psychologicznych najczęściej stosowanych przez dłużników,
– podstaw psychologii w relacjach dłużnik-wierzyciel,
– etyki w nowoczesnej windykacji,
– znajomości różnych typów dłużników i odpowiednich do nich technik komunikacji,
– aktywnego słuchania dłużników,
– technik perswazji i wpływania na działania dłużnika,
– diagnozy sytuacji dłużnika,
– znaczenia własnych emocji i zarządzania nimi podczas trudnych rozmów windykacyjnych,
– wiedzy na temat motywów kierujących ludźmi, którzy tworzą zaległości,
– metod radzenia sobie z grami, manipulacjami i wymówkami dłużników,
– schematu prawidłowego przebiegu skutecznej rozmowy windykacyjnej,
– metod nowoczesnych negocjacji,
– zapowiadania i wdrażania sankcji odpowiednich do przewinienia,
– asertywnej odmowy i technik radzenia sobie z krytyką, agresją i pochlebstwami.

Adresaci szkolenia

Szkolenie skierowane jest do osób, które na co dzień zajmują się odzyskiwaniem i monitorowaniem należności, pracowników działów windykacji, księgowości i negocjatorów z firm windykacyjnych.

Metodyka szkolenia

Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową z aktywnym udziałem wszystkich uczestników. Metody pracy stosowane podczas warsztatów: mini – wykład trenera, wykład interaktywny, studium przypadku, gry i symulacje, ćwiczenia, prezentacje, testy i analizy.

Program

1. Zapoznanie się z potrzebami i oczekiwaniami Uczestników szkolenia. Ćwiczenia wstępne, analiza, wnioski.

2. Budowanie dobrych relacji dłużnik- wierzyciel:
– etyka w windykacji -  system wartości windykatorów,
– jak zbudować klimat powagi w rozmowie z dłużnikiem?

3. Co chcemy osiągnąć oprócz odzyskania pieniędzy?

4. Psychologiczne aspekty negocjacji windykacyjnych – dlaczego się tym zajmujemy?

5. Różne formy windykacji. Dlaczego w procesie windykacji najważniejsze są negocjacje?

6. Pierwszy kontakt:
– jak dotrzeć do dłużnika i nawiązać z nim pozytywny kontakt?
– metody kontaktu z dłużnikiem.
– jak dotrzeć do dłużników „skrytych” i „uciekających”?
– pierwszy telefon do dłużnika – o co warto zadbać przy kontakcie telefonicznym?

7. Zjawiska psychologiczne między dłużnikiem a wierzycielem:
– czego się możemy spodziewać i jak reagować na zaskakujące zachowania dłużników?
– gry psychologiczne dłużników,
– pułapki psychologiczne, w które wpadają wierzyciele podczas rozmów z dłużnikiem. Jak ich uniknąć?
– typy osobowości dłużników i ich wpływ na skuteczną windykację.

8. Schemat rozmowy windykacyjnej:
– różnice między windykacją telefoniczną a bezpośrednią,
– jak być skutecznym? – zasady rozmowy windykacyjnej,
– stopniowanie i schemat działań windykacyjnych,
– kanały i techniki komunikacji z klientem/dłużnikiem.

9. Rodzaje gier i wymówek dłużnika – jak sobie z nimi radzić i nie dać się zbyć?
– lista „top” wymówek,
– analiza najczęściej spotykanych przypadków,
– metody radzenia sobie z wymówkami – ćwiczenia, analiza, wnioski.

10. Asertywna odmowa i postępowanie z dłużnikiem wywierającym presję.

11. Rodzaje i sposoby zapowiadania sankcji – ćwiczenia, analiza, wnioski.

12. Radzenie sobie z krytyka, agresją i gniewem dłużnika. Studium przypadków i ćwiczenia.

13. Warsztat nowoczesnych negocjacji windykacyjnych dostosowany do potrzeb Uczestników szkolenia.

14. Techniki perswazji, rodzaje pytań, kluczowe słowa, argumentacja.

15. Podsumowanie zdobytej wiedzy, nagrywanie, analiza, wnioski.

Informacje organizacyjne

Koszt uczestnictwa:
– jednej osoby 1290 zł + 23% VAT,
– dwóch i więcej osób 1190 zł/os + 23% VAT.

Prosimy o dokonanie płatności po otrzymaniu pisemnego potwierdzenia. VAT nie jest doliczany jeśli szkolenie finansowane  jest co najmniej w 70% ze środków publicznych.a.

Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe, przerwy kawowe, lunch, certyfikat ukończenia szkolenia

Godziny zajęć: 9:30 – 16:30

Miejsce zajęć: centrum w/w miast

Informacje:
Anna Niedziółka
tel. (022) 208 28 45, fax (022) 211 20 90
Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
1 290 / sztuka
Użytkownik
mddp ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Niedziółka
MDDP spółka z ograniczoną odpowiedzialnością AKADEMIA BIZNESU Sp. k.
Wyślij e-mail
Al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

tel: 22 208 28 2622 208 28 26
tel: 22 208 28 2822 208 28 28
fax: 22 211 20 90
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU mddp
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Skuteczna windykacja należności - galeria
Skuteczna windykacja należności Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego w Księgowości - Microsoft Excel   Następna usługa: Efektywna obsługa trudnego i wymagającego klienta