Usługi archiwizacyjne dla firm!

Usługi archiwizacyjne dla firm! nr 4199

Lokalizacja: Tychy (woj. śląskie)

INFORMACJE
Kontakt
Archi.Com Usługi Archiwizacyjne
Wyślij e-mail
43-100 Tychy
tel: 601 699073
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

OPIS USŁUGI





Jesteśmy firmą archiwizacyjną działającą od 1999 roku. Posiadamy blisko  15 letnie praktyczne doświadczenie w archiwizacji dokumentów, zdobyte w kilkudziesięciu zakładach pracy. Porządkowaliśmy dokumentację zarówno w jednostkach samorządowych, państwowych, służby zdrowia jak i prywatnych. Posiadamy doświadczenie w organizacji i porządkowaniu ponad 100 tyś kartotek medycznych. Z naszymi Klientami współpracujemy na zasadach szeroko rozumianego outsorcingu.

Działamy wyłącznie na terenie aglomeracji śląskiej. Specjalizujemy się w organizacji oraz porządkowaniu archiwum, nie wykonujemy usług związanych z przechowalnictwem.


Delegowanie czynności związanych z porządkowaniem i utrzymaniem archiwum na zewnątrz jednostki organizacyjnej jest coraz częstszą metodą redukowania kosztów własnych. Konieczność posiadania i korzystania z określonych dokumentów stwarza przed Kierownikami i Dyrektorami placówek zadanie znalezienia takiego rozwiązania, które w sposób kompleksowy rozwiązałoby proces archiwizacji i wyszukiwania dokumentacji. Outsorcing jest jedną z najbardziej skutecznych i najtańszych form rozwiązujących ten problem.
        
    Nasza firma wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów proponuje przejęcie obsługi i odpowiedzialności za prowadzenie archiwum zakładowego/składnicy akt. Proponujemy kilka rozwiązań kompleksowej obsługi Naszych klientów.
        
      DORAŹNA - polega na jednorazowym uporządkowaniu archiwum zakładowego/składnicy akt na podstawie obowiązujących przepisów. Oszacowanie kosztów prac odbywa się na podstawie obmiaru akt i oceny  stanu akt.
         
      STANDARDOWA obsługa archiwum - polega na cyklicznym wykonywaniu porządkowania archiwum zakładowego/składnicy akt w ustalonych wcześniej terminach (np. kwartalnych lub półrocznych). W ramach tej współpracy podejmujemy czynności archiwizacyjne zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem prac. Ze strony zleceniodawcy zostaje jedynie wyznaczony pracownik, który zapoznany z zasadami korzystania i udostępniania akt, korzysta z całego (uporządkowanego) zasobu.
        
      KOMPLEKSOWA obsługa archiwum - polega na przejęciu wszystkich czynności związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego/składnicy akt.  W trakcie trwania umowy (min. 1 rok ) nasz pracownik wykonuje czynności związane z prowadzeniem i nadzorem nad sprawnym funkcjonowaniem archiwum.
        
      Nie obciążamy Naszych Klientów dodatkowymi "ukrytymi" kosztami ( np. za dojazdy, delegacje czy materiały eksploatacyjne). Kwoty za usługę kalkulujemy uwzględniając wszystkie materiały niezbędne do wykonania usługi tj. pudła archiwizacyjne, teczki, klipsy archiwalne.





Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
OPINIE O UŻYTKOWNIKU archicom
Usługi archiwizacyjne dla firm! - galeria
Usługi archiwizacyjne dla firm! Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Instalatorstwo Elektryczne   Następna usługa: Wycena wartości niematerialnych Oferta dla Ciebie