Naprawa sterowników pomp wtryskowych BOSCH VP44 VP30 PSG16 ISUZU ABS

Naprawa sterowników pomp wtryskowych BOSCH VP44 VP30 PSG16 ISUZU ABS nr 466624

Lokalizacja: Ożarów (woj. świętokrzyskie)Więcej: nowe osiedle domków jednorodzinnych

INFORMACJE
Cena
300 / sztuka
Użytkownik
naprawa-pomp (5)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
PUH OMEGA BOSCH VP44 VP30 SERWIS
Wyślij e-mail
brzozowa 57
27-530 Ożarów

tel: 510667029
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Godziny
pn-pt: 07:00-21:00
sb: 08:00-20:00
rozwiń
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

OPIS USŁUGI

PUH OMEGA

Bosch VP44 VP30 Serwis

ul. Brzozowa 57

27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie.

tel. Wyślij e-mail

www.puhomega.pl

www.naprawa-pomp.com

Wyślij e-mail

 

 

Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz sterowników ABS BOSCH.

Nasza oferta to pełna regeneracja pomp wtryskowych bosch VP44 i VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16 i 1.7L Isuzu Delphi, Delco EDU oraz sterowników ABS Bosch. Przed naprawą każdy sterownik sprawdzany jest za pomocą podłączenia bezpośrednio pod wtyczkę pinową specjalistycznym sprzętem diagnostycznym. Po naprawie błędy w pamięci sterownika są kasowane.

Uszkodzenie elektroniki sterownika to główna usterka w tych pompach, a dokładniej psuje się sterowanie zaworem regulacji dawki paliwa ( tym między przewodami wysokiego ciśnienia w głowicy pompy ). W wyniku tego uszkodzenia paliwo na wtryskach nie ma odpowiedniego ciśnienia, bądź nie jest podawane wcale.

 

Na wykonaną naprawę udzielamy 12 miesięcznej gwarancji

Wysyłka w ciągu jednego dnia roboczego. (dotyczy naprawy sterownika)

Wystawiamy fakturę VAT na pełną regenerację pompy wtryskowej. Na naprawę sterownika faktura bez VAT.

 

KOSZTY.

Koszt naprawy sterownika PSG5 ( jedno wtykowy ) to 300 zł brutto.

Koszt naprawy sterownika 1.7L ISUZU to 300 zł brutto.

Koszt naprawy sterownika PSG16 ( dwu wtykowy ) to 500 zł brutto.

Koszt pełnej regeneracji pompy wtryskowej VP44, VP30 to około 1500 zł brutto. Na regenerację pompy wystawiamy fakturę VAT.

Koszt wyzerowania immobilizera w sterowniku pompy FORD to 100 zł. Konieczne przy wymianie sterownika na inny, jak waszego się nie da naprawić bo np: kolega elektronik chciał sprawdzić swoje możliwości i uszkodził sterownik nieodwracalnie.

Koszt naszego sterownika PSG5 jeżeli wasz nie nadaje się do naprawy, bądź go fizycznie nie macie od 600 zł brutto.

 

Wyślij e-mail

Jeżeli samochód zgasł nagle w czasie jazdy lub nie chce odpalić po postoju to przyczyną jest elektronika czyli sterownik i nie ma potrzeby regeneracji pompy pod względem mechanicznym. Przy uszkodzeniu mechanicznym pompy samochód pali tylko że pracuje głośno, twardo, metalicznie jak również kopci jak " stary traktor ", jest niewłaściwy kąt wtrysku i dużo większe spalanie. Wtedy właśnie potrzebna jest regeneracja mechaniczna pompy którą jak wcześniej pisałem również wykonujemy.

Przestrzegam przed kupowaniem pomp za kilkaset złotych a tym bardziej na wymianę za swoją z samochodu. Równie dobrze można sobie kupić osiem kilo aluminium ze złomu, bo tyle są warte pompy z regeneracją wykonaną na " papierze ". Pompy zregenerowane w naszym serwisie przechodzą dwu godzinny test na stole probierczym.

 

Jeżeli ktoś naprawiał sterownik i silnik popracował przez kilka sekund, minut, godzin czy dni i znowu zgasł, świadczy to tylko o niewłaściwej naprawie i niewłaściwym zastosowanym tranzystorze.

Jeśli w aucie występuje któryś z niżej opisanych objawów lub błędów świadczy to, że w 95 % uległ uszkodzeniu sterownik pompy

Objawy uszkodzonego sterownika pompy to:

  • po zgaszeniu auto nie chce odpalić,
  • silnik ciężko odpalił i nie reaguje na pedał gazu lub znikomo
  • silnik zgasł podczas pracy i już nie zapalił
  • silnik nierówno pracuje
  • silnik dymi
  • silnik gaśnie po rozgrzaniu lub przerywa
  • silnik nie osiąga pełnej mocy

Wyślij e-mail

Po zdiagnozowaniu auta komputerem mogą się pojawić następujące błędy :

OPEL, SAAB

  • P1630 ZAWÓR DAWKI
  • P1631 STEROWNIK POMPY
  • P1335 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
  • P0725 CZUJNIK OBROTÓW POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO
  • P1345 CZUJNIK OBROTÓW, SYGNAŁ Z POŁOŻENIA WAŁKA POMPY
  • P1220 CZAS WTRYSKU, KĄT WTRYSKU, POCZĄTEK TŁOCZENIA
  • P1650 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
  • P1651 SZEREGOWA SZYNA CAN, KOMUNIKACJA
  • P1560 NAPIĘCIE ZASILANIA PRZEKROCZENIE
  • P1600 STEROWNIK USZKODZENIE PROGRAMU
  • P0190 USTERKA MECHANICZNA W SYSTEMIE PALIWA
  • P1660 ZA MOCNE WEJŚCIE OBWODU SOLENOIDU ODCIĘCIA PALIWA
  • P0251 WIRNIK KRZYWKA POMPY WTRYSKOWEJ USTERKA, USTERKA ZAWORU SPV DAWKI, REGULACJA MOMENTU WTRYSKU, CISNIENIA PALIWA

AUDI, VOLKSWAGEN, SKODA

  • 01318 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
  • J-399 KOMPUTER STERUJĄCY POMPY WTRYSKOWEJ
  • 0526 BRAK KOMUNIKACJI Z MODUŁEM POMPY
  • 01268 NASTAWNIK DAWKI PALIWA, OBJĘTOŚCI, QUANTITY ADJUSTER
  • 0550 BŁĄD KĄTA WYPRZEDZENIA WTRYSKU, CZAS WTRYSKU, POCZĄTKU TŁOCZENIA
  • 00628 KONTROLA RÓŻNA BIEŻĄCA, KONTROLA WIELKOŚCI NASTAWCZYCH
  • 01376 SYGNAŁ OBROTÓW POMPY WTRYSKOWEJ
  • N146 NASTAWNIK DAWKI, OBJĘTOŚCI USZKODZENIE

FORD

  • P1664 STEROWNIK POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE
  • P1564 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ ŻĄDANIE OGRANICZENIA DAWKI PALIWA
  • P0149 BŁĄD WYPRZEDZENIA KĄTA WTRYSKU
  • P0167 BŁĄD UKŁADU REGULACJI POCZĄTKU TŁOCZENIA
  • P1563 MODUŁ POMPY WTRYSKOWEJ USZKODZENIE, ZATRZYMANIE SILNIKA
  • P1665 USTERKA STEROWNIKA POMPY WTRYSKOWEJ, KOMUNIKACJA
  • P1666 CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO POMPA
  • 0335 CZUJNIK POŁOŻENIA WAŁU KORBOWEGO

NISSAN

  • P1690 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
  • P1600 STEROWNIK POMPY USZKODZONY
  • P1251 MAGNETYCZNY ZAWÓR REGULACJI DAWKI, SYGNAŁ NIEZROZUMIAŁY
  • P1241 REGULACJA POCZĄTKU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU, CZASU WTRYSKU

BMW

  • 73 NIEPRAWIDŁOWY WYNIK PORÓWNANIA PRĘDKOŚCI OBROTOWEJ SILNIKA I POMPY
  • 72 NASTAWNIK POCZĄTKU WTRYSKU, CZASU WTRYSKU, KĄTA WTRYSKU

Wyślij e-mail

POMPY TE WYSTĘPUJĄ W NASTĘPUJĄCYCH AUTACH :

  • AUDI A4/A6/A8 2.5 TDI V6 ( AEL, AFB, AKE, AKN, BAU, BDH )
  • BMW 318d (E46), 320d (E46), 520d (E39)
  • DODGE CUMMINS RAM 3500 (1998 - 2002)
  • FORD FIESTA, FOCUS 1.8 TD, TDDI
  • FORD MONDEO 2.0 TDDI
  • FORD TRANSIT 2.0 TD, TDE, 2.4 TD,TDE
  • HONDA ACCORD, CIVIC 2.0 TDi
  • ISUZU KB 3.0 TDI
  • MAN CIĘŻARÓWKI I DOSTAWCZE 4.6
  • MG ZR , ZS 2.0 TD, TID, TDI
  • MITSUBISHI CANTER 3.0
  • NISSAN ALMERA 2.2
  • NISSAN PATROL GR 3.0
  • NISSAN FRONTERA, ( FRONTIER ) 3.0
  • OPEL ASTRA 1.7 TDI, 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI, ISUZU, DELPHI, DELCO
  • OPEL CORSA, VECTRA, MERIVA, COMBO 1.7 DT, DTI, DTL, ISUZU, DELPHI, DELCO
  • OPEL VECTRA 2.0 DI,DTI, 2.2 DTI
  • OPEL FRONTERA 2.2 DTI
  • OPEL OMEGA 2.0 DTI, 2.2 DTI
  • OPEL SINTRA 2.2 TD
  • OPEL ZAFIRA 2.0 DI, DTI, 2.2 DTI
  • ROVER 220, 25, 45, 420 2.0 iDT
  • SAAB 9-3, 9-5 2.2 TiD
  • SKODA SUPERB 2.5 TDI
  • VW Passat 2.5 TDI
  • VOLVO FL6 5.5

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
OPINIE O UŻYTKOWNIKU naprawa-pomp
pozytywna
rozwiń Rewelacja po naprawie sterownika przejechałem ponad 100 000 km Wystawiona 09-03-2013 13:50 przez Oliver Kores (79.172.242.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Współpracujemy z P.U.H OMEGA już od dawna i zawsze usługa najlepszej jakości Wystawiona 09-03-2013 13:36 przez BOSH Service (83.167.240.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Firma konkret naprawiali mi sterownik po jakims partaczu Wystawiona 09-03-2013 13:31 przez Paweł (91.229.78.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Byłam na wycieczce w Sandomierzu i padł mi sterownik - naprawa była "od reki" Bardzo polecam ten serwis Wystawiona 09-03-2013 13:27 przez Karolina z Gdańska (188.116.36.*)   Zgłoś nadużycie
pozytywna
rozwiń Profesjonala i szybka naprawa - mój opel smiga jak nowy ! Wystawiona 09-03-2013 13:13 przez Tomasz Gildo (212.160.218.*)   Zgłoś nadużycie
Naprawa sterowników pomp wtryskowych BOSCH VP44 VP30 PSG16 ISUZU ABS - galeria
Naprawa sterowników pomp wtryskowych BOSCH VP44 VP30 PSG16 ISUZU ABS Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: HAKO JOLANTA KORNAŚ   Następna usługa: FORD FOCUS FIESTA 1. 8 TDDI POMPA WTRYSKOWA VP44 VP30 STEROWNIK NAPRAWA