favore.pl
Zdalne wsparcie asystencko - biurowe  -  zdalna, wirtualna asystentka

Zdalne wsparcie asystencko - biurowe - zdalna, wirtualna asystentka nr 470909

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
60 / godz.
Użytkownik
monika_delaplus ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Dela Plus
Wyślij e-mail
ul. Przemysłowa 1/514
35-105 Rzeszów

tel: 172509908172509908
tel: 172509908172509908
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 8:00-18:00
OPIS USŁUGI

Jeśli potrzebujesz pomocy by rozwijać swój biznes lub wsparcia w załatwianiu codziennych obowiązków i czasochłonnych zadań administracyjnych - zapraszamy do współpracy.

Jesteśmy zespołem zdalnych asystentów, wspierający Cię w zadaniach służbowych i prywatnych.

Korzystając z naszych usług wspierasz sferę administracyjną swojej firmy, obniżając koszty jej prowadzenia.
Współpraca z
Wirtualna asystentką to mniejszy koszt dla firmy niż zatrudnienie pracownika na etat

- brak kosztów zatrudnienia, brak ZUS-u, brak zwolnień lekarskich;
- brak konieczności wyposażenia i utrzymania stanowiska pracy;
- brak płacenia pracownikowi za czas, który poświęca na bezproduktywne czynności;
- brak kosztów szkoleniowych.

DODATKOWE KORZYŚCI:

  • Przy współpracy z Dela PLUS płacisz tylko za wykonaną pracę, a całą resztę narzędzi zapewniamy i opłacamy we własnym zakresie i przede wszystkim współpracę z nami możesz wrzucić w koszty firmy.

  • Płacisz tylko za czas, w którym faktycznie dla Ciebie pracujemy.

  • Podczas pracy nad oddelegowanym przez Ciebie zadaniem mamy uruchomiony CRM, który rejestruje każdą naszą minutę spędzoną na realizowaniu zadań dla Ciebie. Płacisz tylko za rzeczywisty czas pracy. Dlatego w ciągu godziny jesteśmy w stanie zrobić naprawdę wiele.

Przykładowy zakres usług:

Organizacja czasu biura

- sporządzanie dokumentów, pism firmowych i urzędowych,
- porządkowanie, segregowanie dokumentów i archiwizacja dokumentów,
- przepisywanie, edycja i korekta dokumentów, wypełnianie wniosków,
- adresowanie i wysyłka poczty listowej, sortowanie wstępne korespondencji,
- wyszukiwanie (research) informacji do prezentacji, artykułu, ogłoszenia,
- umawianie spotkań, prowadzenie terminarza i przypominanie o spotkaniach,
- planowanie, realizacja dostarczanie zakupów do firmy,
- pomoc asystencka (rezerwacja hoteli, restauracji, biletów itp.),
- wsparcie w prowadzeniu różnego rodzaju systemów obsługi klienta, CRM,
- pomoc i wsparcie w organizacji firmy, biur, nowych oddziałów i stanowisk pracy,
- pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (Urząd Skarbowy, ZUS, Urząd Miasta),
- wysyłka listów, przekazywanie/przewożenie dokumentów do urzędów / biura rachunkowego / klientów przedsiębiorcy na terenie Rzeszowa - 1 godz/tydzień.

 

Event

- wyszukanie, zebranie ofert i ustalenie miejsca warsztatu, szkolenia lub konferencji oraz rezerwacja wybranego miejsca,
- tworzenie i wysyłanie ofert współpracy do patronów medialnych,
- korespondencja mailowa z prelegentami, patronami medialnymi i uczestnikami szkolenia lub konferencji,
- monitorowanie promocji wydarzenia przez patronów medialnych.

 

Rekrutacji

- przygotowanie treści ogłoszenia ofert pracy,
- umieszczanie ofert pracy na portalach,
- selekcja nadesłanych CV (pierwszy etap),
- budowanie i zarządzanie wewnętrzną bazą kandydatów,
- telefonowanie do kandydatów i umawianie na spotkania.

 

Faktury

- obsługa programu do fakturowania,
- wystawianie faktur,
- dodawanie kontrahentów,
- rozliczanie faktur,
- przygotowywanie i opisanie dokumentów do biura rachunkowego,
- współpraca z biurem rachunkowym w imieniu klienta,
- przygotowywanie przelewów do akceptacji w systemie bankowości internetowej,
- windykacja należności (wysyłka maili, telefonowanie i przypominanie o zaległych  płatnościach kontrahenta).



Administracja budynkiem

- zarządzanie nieruchomościami i i zapewnienie ich efektywnego zagospodarowania,
- nadzór i koordynacja utrzymania należytego stanu technicznego obiektu,
- prowadzenie oraz nadzór nad dokumentacją techniczną obiektu,
- nadzór i koordynacja planowania i organizacji przeglądów, konserwacji, remontów, napraw  instalacji oraz budynków,
- przygotowywanie i wprowadzanie zmian do umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku spółki,
- prowadzenie kompleksowej obsługi wynajmu pomieszczeń i nieruchomości Spółki, w tym współpraca z najemcami, firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi dotyczące nieruchomości Spółki,
- prowadzenie analiz i wprowadzanie optymalizacji kosztów i przychodów wynikających z wykorzystania obiektów i infrastruktury,
- inicjowanie dodatkowych rozwiązań w zakresie obszaru majątku,
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi przedsiębiorstwa,
- czynny udział w procesie tworzenia krótkoterminowych i długoterminowych Planów Inwestycji i Remontów,
- prowadzenie projektów oraz czynny udział w pracach zespołów zadaniowych dla zadań realizowanych w obszarze dotyczącym zarządzania majątkiem spółki.


Pracujemy głównie zdalnie w siedzibie naszej firmie, jednak JEŚLI PROWADZISZ FIRMĘ NA TERENIE RZESZOWA LUB OKOLIC niektóre prace możemy wykonać w Twojej firmie, u Twojego kontrahenta lub w dowolnie wskazanym miejscu na terenie Rzeszowa lub okolic.

Jeśli nie do końca rozumiesz w jaki sposób możemy wesprzeć Cię w efektywnej realizacji Twoich celów biznesowych, umów się na bezpłatną konsultację, podczas której rozwiejemy wszelkie Twoje wątpliwości.

Po więcej informacji zapraszamy na Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

SŁOWA KLUCZOWE
INFORMACJE
Cena
60 / godz.
Użytkownik
monika_delaplus ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Kontakt
Dela Plus
Wyślij e-mail
ul. Przemysłowa 1/514
35-105 Rzeszów

tel: 172509908172509908
tel: 172509908172509908
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 8:00-18:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU monika_delaplus
brak opinii neutralnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Zdalne wsparcie asystencko - biurowe - zdalna, wirtualna asystentka - galeria
Zdalne wsparcie asystencko - biurowe - zdalna, wirtualna asystentka Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: Projektowanie i prowadzenie inwestycji   Następna usługa: E - Legitymacja Uczniowska - CLS Digital