favore.pl
Jak podnieść jakość telefonicznej obsługi Pacjenta?

Jak podnieść jakość telefonicznej obsługi Pacjenta? nr 485490

Lokalizacja: Warszawa, Cała Polska, Wrocław, Kraków, Poznań (woj. mazowieckie)

INFORMACJE
Cena
1 290 / sztuka
Użytkownik
wstronerozwoju (1)Ranga użytkownika
Dowiedz się więcej »
ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Ewelina Zdzieszyńska
Wstronerozwoju Ewelina Zdzieszyńska
Wyślij e-mail
Winorośli 12/24
03-142 Warszawa

tel: 500 029 886500 029 886
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Jak podnieść jakość telefonicznej obsługi Pacjenta?

Obsługa Pacjenta Szkolenie

 

 

 

 

 

 

Uczestnicy:
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami bezpośrednio lub przez telefon.

 

Cele szkolenia:

► Przygotowanie pracowników do telefonicznej obsługi Pacjentów
► Przećwiczenie umiejętności sprzyjających efektywnej komunikacji przez telefon
► Przekazanie wiedzy na temat technik i narzędzi wykorzystywanych podczas telefonicznej obsługi Pacjenta
 

Korzyści dla firmy:

► Poprawa wizerunku firmy
► Zmniejszenie ilości wpływających reklamacji
► Wzrost satysfakcji Pacjentów z poziomu obsługi
► Profesjonalna obsługa Pacjentów
► Poprawa jakości prowadzonych rozmów telefonicznych
► Skrócenie średniego czasu obsługi pacjenta
 

Szkolenie z telefonicznej obsługi Pacjenta

 

 



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
SŁOWA KLUCZOWE
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
pozytywna
rozwiń Prowadząca trenerka posiada szeroka wiedzę i doświadczenie z tego tematu. Wystawiona 17-02-2022 13:27 przez Jarek (212.180.165.*)   Zgłoś nadużycie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
pozytywna
rozwiń Prowadząca trenerka posiada szeroka wiedzę i doświadczenie z tego tematu. Wystawiona 17-02-2022 13:27 przez Jarek (212.180.165.*)   Zgłoś nadużycie
Zobacz wszystkie

Wystaw opinię
Jak podnieść jakość telefonicznej obsługi Pacjenta? - galeria
Jak podnieść jakość telefonicznej obsługi Pacjenta? Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 14)
Poprzednia usługa: Wyposażenie łazienek Łódź, salon płytek, armatura łazienkowa - Mirad B   Następna usługa: Części do maszyn rolniczych - Sklep internetowy Euromasz