favore.pl
Zaawansowane aplikacje internetowe.

Zaawansowane aplikacje internetowe. nr 6554

Lokalizacja: cała Polska

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
50 / miesiąc
Kontakt
Centrum Przemysłowo-Usługowe ZETO
Wyślij e-mail
ul. Powstańców Wielkopolskich 28
58-500 Jelenia Góra

tel: 75 642510075 6425100
tel: 75 752692275 7526922
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPIS USŁUGI




 CPU ZETO Jelenia Góra jest firmą informatyczną działającą na rynku południowo-zachodniej Polski.
Jesteśmy największą firmą IT makroregionu jeleniogórskiego o bogatej tradycji informatycznej, działającą na rynku informatycznym od 1971 roku, przygotowaną do rozwiązywania złożonych problemów informatycznych Klientów, dysponującą dużym potencjałem usługowym.

Mając na uwadze jak najlepsze wywiązywanie się z przyjętych na siebie zobowiązań wdrożyliśmy System Zarządzania Jakością zgodny z Wyślij e-mail . Głównym celem przyjętej do realizacji w ZETO w Jeleniej Górze Polityki Jakości jest spełnianie potrzeb i oczekiwań Klientów na jak najwyższym poziomie jakości, w sposób umożliwiający osiąganie satysfakcji przez obie strony.

Nasza wieloletnia działalność na rynku informatyki, profesjonalne tradycje, kwalifikacje pracowników, stosowane najnowsze rozwiązania technologiczne, wykorzystywany nowoczesny sprzęt komputerowy, dają Klientom gwarancję stabilności i wiarygodności usług.

Oferujemy wysokiej jakości usługi, sprawdzony sprzęt i oprogramowanie renomowanych firm oraz serwis doradczy i techniczny, będący stale do dyspozycji klienta. Rzetelność i solidność zapewniają nam zaufanie dotychczasowych i przyszłych klientów. Podstawą naszego działania jest wysoka jakość świadczonych usług.

Wszystkie działania spółki są ukierunkowane na jak najlepszą obsługę klientów poprzez realizację naszej misji, którą jest:

DOSTARCZANIE ZASOBÓW I NARZĘDZI WSPOMAGAJĄCYCH BUDOWĘ SPOŁECZEŃSTWA OPARTEGO NA WIEDZY I INFORMACJI

Naszą ambicją jest podążanie za rozwojem technologii informatycznej i szukanie nowych wyzwań w dynamicznbie rozwijającej się Polsce XXI wieku.

Staramy się zapewnić naszym klientom jakość usług na najwyższym poziomie i dać im to, czego dokładnie potrzebują.



Aplikacje internetowe są czymś więcej niż tylko stronami WWW. Pozwalają na dynamiczne i intuicyjne zarządzanie treścią, personalizację i dynamikę, zwiększają atrakcyjność i dostępność dla potencjalnych klientów.

Biuletyn Informacji Publicznej

Jest to ujednolicony system udostępniania informacji publicznej w Internecie zgodny z ustawą o dostępie do informacji publicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej. Nie jest to zwykła strona internetowa, jest to rozwiązanie o wiele bardziej złożone i technologicznie zaawansowane. Aplikacja BIP stanowi odrębny system prezentacji informacji wraz z ich zarządzaniem (CMS) oparty o relacyjne bazy danych z własnym, wyodrębnionym adresem internetowym np. jako poddomena obecnego serwisu [ http://bip.nazwa_gminy.pl ]. BIP charakteryzuje się bezpiecznym rejestrowalnym i spersonalizowanym dostępem do zasobów.

Happy Home

Happy Home jest aplikacją internetową typu CMS (ang. Content Management System), przeznaczoną dla firm zajmujących się obrotem nieruchomościami. Aplikacja składa się ze strony dla klientów oraz strony administracyjnej, chronionej hasłem, która poprzez intuicyjny interfejs umożliwia bardzo łatwe dodawanie, usuwanie i modyfikowanie ofert z bazy danych.


Projekt graficzny

Wykonanie strony będzie oparte o elementy graficzne jednoznacznie identyfikujące stronę z Waszą instytucją. Wszystko to musi być na tyle przejrzyste i proste, aby użytkownik był w stanie "nauczyć" się szybko poruszać po stronach i wyszukiwać tam informacje. Idealna sytuacja ma miejsce wtedy, gdy projekt staje się przezroczysty, a użytkownik widzi tylko informacje. Cała oprawa graficzna powinna działać trochę jak znaki drogowe - informować i wskazywać, ale nie absorbować uwagi.

Rozwiązania programowe

Serwis zostanie wykonany w 100% zgodnie ze specyfikacjami W3 Consortium: CSS2 oraz XHTML 1.0 Strict. W związku z tym zostanie zastosowany kod XHTML, co podniesie efektywność ładowania stron serwisu. W celu uzyskania atrakcyjnego wyglądu niektóre elementy serwisu (baner, menu) zostaną wykonane przy zastosowaniu technologii Flash. Kodowanie stron z uwzględnieniem polskich znaków zostanie wykonane zgodnie z Polską Normą PN-93 T-42118, a więc w standardzie ISO-8859-2. Dzięki takiemu podejściu serwis Państwa będzie szybki, co z pewnością odczują wszyscy użytkownicy, szczególnie ci korzystający z łączy o niskiej przepustowości. Spowoduje to również prawidłowe wyświetlanie nie tylko przez przeglądarki Microsoft Internet Explorera, ale również przez zdobywające sobie coraz większą popularność Mozillę, Operę i inne mniej popularne, jeśli tylko będą trzymały się specyfikacji W3 Consortium. Po stronie serwera użyjemy języka PHP 4 z wykorzystaniem baz danych MySql.

Moduł administracyjny

Ponieważ Państwa strona oparta będzie na bazie danych, możliwa będzie pełna edytowalność określonych elementów strony (dodawanie, zmienianie i usuwanie określonych plików). Będzie to zabezpieczone hasłem oraz identyfikatorem osoby dokonującej zmiany. Będziemy tu mogli kontrolować liczniki odwiedzin poszczególnych stron Waszego serwisu i pobrań plików z Waszego serwisu.

NewsLetter

Jest to usługa pozwalająca na bieżąco informować zainteresowane osoby o wszystkim, co uważacie za interesujące. Dzięki tej usłudze macie możliwość podniesienia oglądalności Waszego serwisu. Polega ona na tym, że osoby zainteresowane otrzymywaniem od Was informacji rejestrują się w Waszej bazie danych pozostawiając swój adres e-mail, na który później będą otrzymywać NewsLetter. Aby nie być posądzonym o spam (niechcianą pocztę) każda z osób w czasie rejestracji automatycznie zezwala na otrzymywanie NewsLettera z możliwością wypisania się z niego w dowolnym momencie.

Formularz kontaktu

Jest to rozwiązanie, które sprawia, że osoba mająca chęć zadania jakiegokolwiek pytania może wypełnić na Waszej stronie stosowny formularz i przesłać go do Waszej firmy. W przypadku jeśli wypełni również pole e-mail nadawcy, możemy zaimplementować dodatkową usługę, jaką jest autoresponder. Polega to na tym, że system automatycznie generuje odpowiedź o określonej treści i wysyła go na adres e-mail osoby, która zadała pytanie za pomocą formularza. Sprawia to wrażenie, że klient jest traktowany poważnie, gdyż odpowiedź na jego zapytanie pojawia się w jego skrzynce niemalże natychmiast, całość pozytywnie wpływa na wizerunek firmy, która jest postrzegana jako taka, która dba o klienta i nie pozostawia go bez odpowiedzi. Oczywiście za odpowiedzią automatyczną, która jedynie potwierdza przyjęcie pytania, powinna nastąpić faktyczna odpowiedź pracownika firmy.

System nawigacji

O powodzeniu danego serwisu w Internecie często decyduje sposób nawigacji, czyli to w jaki sposób się po nim poruszamy. Jeśli jest nieczytelny i dotarcie do szukanej informacji pochłania dużo czasu, może to spowodować zniechęcenie do odwiedzania takiego serwisu i co gorsza również siedziby właściciela takiego serwisu. W związku z tym szczególnie ważne jest, aby system menu na Waszej stronie był czytelny, przejrzysty i łatwy w obsłudze dla przeciętnego internauty. Dużą rolę w takim systemie pełni opcja wyszukiwania informacji w ramach danego serwisu. Jest to opcja, która pozwala osobom niezorientowanym w strukturze serwisu na szybkie dotarcie do interesującej ich informacji.


Przedstawiona oferta cenowa obowiązuje od 1 kwietnia 2006 r. Wszystkie ceny są cenami netto. Istnieje możliwość negocjacji cen.

Poniższy cennik nie jest ofertą handlową w rozumieniu Kodeksu Cywilnego czy też prawa handlowego.

Kontakt w sprawie projektów i wykonania stron Wyślij e-mail tel. Wyślij e-mail

Nazwa Cena / miesiąc / netto Uwagi
Happy Home 50 zł / miesiąc System do zarzadzania ofertami nieruchomości w Internecie.
BIP od 160 zł (do 200MB) / od 250 zł (ponad 200MB) / przekroczenie w obu przypadkach za 200 MB 5 zł System obsługi Biuletynu Informacji Publicznej. System współpracujący z systemem elektronicznego obiegu dokumentów el-Dok


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz


INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
50 / miesiąc
Kontakt
Centrum Przemysłowo-Usługowe ZETO
Wyślij e-mail
ul. Powstańców Wielkopolskich 28
58-500 Jelenia Góra

tel: 75 642510075 6425100
tel: 75 752692275 7526922
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 08:00-16:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Zaawansowane aplikacje internetowe. - galeria
Zaawansowane aplikacje internetowe. Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 4)
Poprzednia usługa: CHIPTUNING - SZKOLENIA   Następna usługa: Rehabilitacja i fizykoterapia - Gdańsk