Zarządzanie działem sprzedaży

Zarządzanie działem sprzedaży nr 66144

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Hotel *** w centrum Krakowa lub każde inne miejsce (przy szkoleniach zamkniętych)

INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 451
tel: 12 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu powołaj się na Favore.pl i zapytaj o rabat
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
Oświadczam, że znam i akceptuję Regulamin Favore.pl i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Favore.pl Sp. z o.o. albo odbiorców danych zgodnie z Polityką Prywatności. Administratorem danych osobowych jest Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grochowska 341 lok. 32.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w szczególności w celu wykonania Umowy zawartej z Tobą na podstawie Regulaminu, w tym do umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z serwisu favore.pl, w tym dodawania i publikowania zapytań/zleceń do Dostawców interesujących Cię usług i produktów oraz kontaktowania Cię z nimi. Gwarantujemy spełnienie wszystkich Twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych. [zwiń]

OPIS USŁUGI

Wyślij e-mail "Zarządzanie działem sprzedaży / zespołem handlowym" to zbiór podstawowej wiedzy i umiejętności, które powinien posiadać kierownik sprzedaży oraz manager działu handlowego.

Wyślij e-mail Termin szkolenia: 2010.09.23 - 2010.09.24
Miejsce: Kraków, Hotel ***
Cena: 1280 zł
Rabat (First Minute): 100 zł

Niniejszy warsztat jest małym niezbędnikiem kompetencji, które pozwolą sprawnie poprawiać wyniki działu handlowego oraz pomagać handlowcom w ich działaniach. Sukces lub problemy w dziale handlowym nie są dziełem przypadku. Każdy manager wyposażony w takie narzędzia będzie mógł z powodzeniem pomagać swoim handlowcom w drodze do wspólnego sukcesu całego działu handlowego.


Korzyści dla uczestników

Po szkoleniu uczestnicy będą w stanie:

  • Zapanować nad zjawiskami zachodzącymi w działach sprzedaży
  • Dokonać prostych analiz by zmienić pogląd na politykę cenową
  • Skutecznie dokonać segmentacji klientów by wiedzieć, jaki segment i dlaczego najlepiej obsługiwać
  • Wytyczeniu nowych ścieżek rozwoju dla całego działu
  • Wypracować nowe narzędzia pomocy dla handlowców


Szkolenia polecamy dla

Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników i managerów działów handlowych oraz dla osób bezpośrednio lub pośrednio odpowiedzialnych za wyniki działu handlowego.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Wśród technik aktywizujących uczestników pojawią się m.in.

  • dyskusje
  • studium przypadku
  • ćwiczenia indywidualne i grupowe
  • kwestionariusze i testy zachowań
  • gry symulacyjne
  • burze mózgów


Program szkolenia

  1. Efektywna sprzedaż
    • Narzędzia świadomego zwiększania sprzedaży
    • Kilka podstawowych zależności działających w dziale handlowym handlowca
  2. Planowanie sprzedaży
    • Podział zadań pomiędzy handlowców
    • Szacowanie przyszłych wyników
    • Ocena wyników ich pracy
  3. Zarządzanie klientami i wartością klienta
    • Co to jest wartość klienta
    • Segmentacja i jej wpływ na wyniki
    • Cykle życia klientów
    • Narzędzia budowania programów cenowych i lojalnościowych
  4. Projektowanie systemów obsługi klienta
    • Jak zbudować system obsługi klienta
    • Czy w danej firmie jest on konieczny
    • Badanie satysfakcji klientów
  5. Kluczowi klienci
    • Po co klasyfikować klientów
    • Jak klasyfikować klientów
    • Motywy decyzji klientów
    • Różne strategie współpracy
  6. Strategia i plany sprzedaży
    • Zadania w zakresie wielkości sprzedaży, aktywności handlowców, parametrów finansowych i inne
    • Działania sprzedażowe i wspomagające
    • Wspieranie handlowców w pozyskiwaniu klientów poprzez działania marketingowe
    • Dostosowanie działań wspomagających do grupy docelowej
  7. Motywowanie handlowców
    • Jak motywować i czym motywować handlowców
    • Kiedy należy motywować handlowców
    • Systemy motywacyjnego wynagrodzenia
  8. Kierowanie zespołem i kontrola pracy handlowców
    • Manager jako lider i mentor
    • Pomoc w zarządzaniu czasem
    • Czynniki dezorganizujące pracę handlowcom
    • Bieżące monitorowanie pracy sprzedawców
    • Ocena skuteczności i wyników finansowych
  9. CRM pomoc czy przeszkoda
    • Kiedy wdrażać CRM
    • Jak CRM pomaga w dziale sprzedaży
    • Problemy we wdrażaniu i opór handlowców


Harmonogram szkolenia (2 dni / 16 godzin):

I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00



Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:

Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz Opiekun szkolenia:

Aleksandra Pomykaj
Manager ds. Organizacji Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Katarzyna Jędrzejczyk
Doradca Klienta ds. Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Elżbieta Zwolak
Doradca Klienta ds. Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację.

Wyślij e-mail



W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Dyplomy ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne Wyślij e-mail , stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.


Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeń i wniosków z innymi uczestnikami szkolenia:

Wyślij e-mail

Oraz:

  • Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
  • Smaczne obiady
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Szkolenie prowadzą:

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Doświadczony trener, konsultant i coach - posiadający wypracowany warsztat, poparty 17 letnią praktyką zawodową w pracy trenerskiej.
 


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
OPINIE O UŻYTKOWNIKU avenhansen
Zarządzanie działem sprzedaży - galeria
Zarządzanie działem sprzedaży Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 6)
Poprzednia usługa: FIDIC - praktyczne metody   Następna usługa: OZDOBY DO PAZNOKCI 1 ZŁ ZA POJEMNICZEK OKAZJA