favore.pl
Marketing dla małych i średnich firm

Marketing dla małych i średnich firm nr 67851

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Hotel *** w centrum Krakowa lub każde inne miejsce (przy szkoleniach zamkniętych)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Wyślij e-mail

Na początku po prostu ktoś komuś coś sprzedał. Gdy na towary było zbyt wielu chętnych, sprzedawcy ustalali zasady nie licząc się z nabywcą i szybko bogacili się. Nie zważali na kupujących, nie musieli o nich zabiegać ani dbać o nich po zakupie. Trudno uwierzyć, ale nie było marketingu. Stało się jednak tak, że sprzedających towary na rynku przybyło i panem sytuacji został KLIENT - o jego względy zaczęto konkurować, a w walce tej wygrywali ci, którzy stosowali marketing, nawet jeśli nie znali jeszcze tego słowa.
Współcześnie marketing jest kluczową działalnością firm, która wpływa na każdą osobę.


Korzyści dla uczestników

Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się w jaki sposób określić pozycje swojej firmy na rynku oraz wyznaczyć ścieżki jej rozwoju. Poznają zasady i sposoby zbierania informacji z rynku oraz dowiedzą się jak je wykorzystać. Poznają narzędzia komunikacji marketingowej, a przede wszystkim będą mogli opracować strategię marketingową dla wybranej firmy lub produktu, z możliwością omówienia jej w trakcie szkolenia.


Szkolenia polecamy dla

Działy marketingu, PR, sprzedaży. Dla tych, którzy zajmują się wizerunkiem i promocją firmy.


Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia

Warsztatowy sposób prowadzenia szkolenia pozwala na przećwiczenie omawianych zagadnień i rozwój nowych umiejętności. Mini wykłady wprowadzają w dany blok tematyczny, który następnie realizowany jest w oparciu o ćwiczenia praktyczne, zadania indywidualne i grupowe, gry, symulacje, burze mózgów oraz analizy przypadków.


Program szkolenia

  1. Określenie pozycji rynkowej i planowanie
    • Istota i znaczenie marketingu
    • Orientacja marketingowa
    • Analiza SWOT firmy (analiza sił i słabości, szans i zagrożeń firmy)
    • Macierz BCG (cykl życia produktu)
    • Analiza porównawcza, czyli benchmarking
    • Plany jednorazowe Plany operacyjne Plany strategiczne
  2. Badania marketingowe i grupa docelowa
    • Istota badań marketingowych
    • Etapy procesu badań
    • Projektowanie badań w firmie
    • Raport i wnioskowanie
    • Segmentacja rynku
    • Wybór rynków docelowych
  3. Marketing w małej i średniej firmie
    • Komunikacja marketingowa
    • Produkt, marka
    • Cena
    • Dystrybucja
    • Promocja - specyfika i przydatność działań
      • Reklama
      • Sprzedaż osobista
      • Promocja dodatkowa
      • Public Relations
    • Wydarzenia w firmie
    • Marketing a sprzedaż
    • Merchandising czyli tworzenie wizerunku produktu
    • Marketing internetowy
    • Telemarketing
    • Nowoczesny marketing
    • Organizacja marketingu w firmie
    • Badanie skuteczności podejmowanych działań


Harmonogram szkolenia (2 dni / 16 godzin):

I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00



Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:

Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz Opiekun szkolenia:

Aleksandra Pomykaj
Manager ds. Organizacji Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Katarzyna Jędrzejczyk
Doradca Klienta ds. Szkoleń

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Elżbieta Zwolak
Doradca Klienta ds. Szkoleń

// --> Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Wyślij e-mail

Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację.

Wyślij e-mail



W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Dyplomy ukończenia szkolenia
  • Wsparcie poszkoleniowe Trenera (do trzech miesięcy po zakończonym szkoleniu)
  • Możliwość uzyskania pomocy od Trenerów poprzez profesjonalne Wyślij e-mail , stworzone specjalnie na tego rodzaju potrzeby.


Oferujemy również możliwość wymiany spostrzeżeniami i wnioskami z innymi uczestnikami szkolenia:

Wyślij e-mail

Oraz:

  • Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
  • Smaczne obiady
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
  • Grupy do 10 osób, dające gwarancję przećwiczenia wszelkich elementów szkolenia oraz warunki sprzyjające łatwej wymianie informacji, konsultacji i integracji


Szkolenie prowadzą:

Agnieszka Brongiel

Wyślij e-mail

Trener, marketingowiec, praktyk, wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi


Inne terminy tego szkolenia:



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU avenhansen
brak opinii pozytywnych - pokaż wszystkie opinie
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Marketing dla małych i średnich firm - galeria
Marketing dla małych i średnich firm Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 11)
Poprzednia usługa: PRZEWIERTY STEROWANE, ZGRZEWANIE RUR, PRZECISKI   Następna usługa: FITNESS - - - AEROBIK