favore.pl
Savoir - vivre w biznesie

Savoir - vivre w biznesie nr 78002

Lokalizacja: Kraków (woj. małopolskie)Więcej: Hotel *** w centrum Krakowa lub każde inne miejsce (przy szkoleniach zamkniętych)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPIS USŁUGI
Wyślij e-mail
 

Savoir - vivre zawiera w sobie dwa człony oznaczające: potrafić, umieć - savoir, oraz żyć - vivre. W połączeniu tworzą wyrażenie, które rozumiane jest jako znajomość obyczajów i form towarzyskich, a także jako umiejętność postępowania i radzenia sobie w różnych złożonych sytuacjach życiowych.

Dobre obyczaje to nie tylko kwestia tego kto komu się przedstawia pierwszy lub tego kto komu powinien ustąpić miejsca w środkach komunikacji miejskiej. To również kwestia kultury języka, stroju, zachowania przy stole. Savoir vivre stał się jednym z najważniejszych wyznaczników profesjonalizmu firmy. Umiejętność właściwego zachowania się w każdej sytuacji przestała być już umiejętnością pożądaną, stała się koniecznością. Biznesowy savoir-vivre obowiązuje zarówno podczas spotkań biznesowych jak i towarzyskich, zaś znajomość zasad międzynarodowej etykiety ułatwia odnaleźć się w każdej, nawet najtrudniejszej sytuacji ponieważ klient na równi z kompetencją merytoryczną kontrahenta ceni traktowanie z szacunkiem i uwagą oraz kulturalną obsługę.

 

Korzyści dla uczestników:

 
  • Podstawy zachowania wywołujące planowane dobre wrażenie
  • Umiejętność doboru odpowiedniego stroju do okoliczności - znaczenie
  • Sztuka prezentacji zgodna z etykietą
  • Udoskonalenie komunikacji z klientem poprzez poznanie zasad etykiety
  • Poznanie zasad przyjmowania gości w miejscu pracy
  • Umiejętność powitania i towarzyszenia klientom w sytuacjach biznesowych
  • Bilety wizytowe: właściwy wygląd i wykorzystanie
  • Poznanie zasady tworzenia zaproszeń na różne okazje
  • Poznanie właściwej organizacji imprez, przyjęcia biznesowego
 

Szkolenie polecamy dla:


Szkolenie polecane dla osób, które występują publicznie, prezentują siebie, swoje firmy i oferty klientom oraz partnerom biznesowym.

Metody pracy, które zastosujemy podczas szkolenia:

 
  • Interaktywne warsztaty poprzez dyskusje i inne techniki aktywizujące do nauki
  • Inspirujące przykłady i historie nawiązujące do branż, z których są uczestnicy
  • Praca indywidualna i zespołowa oraz burza mózgów
  • Wykorzystanie prezentacji multimedialnych oraz innych dostępnych narzędzi
 

Program szkolenia:

 
  1. Język Savoir-vivre
    • wprowadzenie
    • w zależności od miejsca (praca / dom)
    • rodzaje powitań
    • biznes a życie towarzyskie
  2. Meandry komunikacji
    • zasady powitania - przedstaw się, a powiem Ci, kim jesteś
    • prawidłowy uścisk dłoni, kontakt wzrokowy
    • cztery rodzaje tytułów oraz Pan/i - Ty
    • całowanie dłoni - gafy i wypaczenia
    • wymiana wizytówek
    • punktualność
    • pierwsze wrażenie i jego znaczenie w dalszym przebiegu zdarzeń
  3. Zasady ogólne - co, gdzie, jak i kiedy?
    • trendy mody a klasyka
    • rodzaje ubiorów i ich kolorystyka
    • pory dnia i nocy
    • najczęstsze błędy
  4. Zasady precedencji czyli kto pierwszy i dlaczego
    • ustalanie hierarchi osób i pozycji w biznesie
    • precedencja na spotkaniach biznesowych w biurze, na przyjęciu i w podróży
    • jak sobie radzić w trudnych i niezręcznych sytuacjach
  5. Wizerunek biznesmena / bizneswomen
    • dobre rady
    • typy urody i osobowości
    • garderoba
  6. Przyjęcia i spotkania
    • rodzaje
    • zasady tworzenia zaproszeń
    • zajmowanie miejsc w pomieszczeniach
    • korzystanie z telefonu
    • unikanie niezręcznych sytuacji
    • nakrycie, menu, potrawy i alkohole
  7. Przemówienia i toasty
    • jak przemawiać - co warto wiedzieć przed wystąpieniem
    • toasty - kiedy, czym je wznosić i na czyją cześć
    • odwzajemnianie toastów
  8. Savoir vivre w negocjacjach
    • kilkupłaszczyznowość negocjacji
    • szacunek i grzeczność
    • znaczenie nienagannej kultury
  9. Komunikacja @ w biznesie
    • zasady e-korespondencji
    • potęga jasnego i przejrzystego komunikatu
    • e-maile, gadu-gadu i portale dyskusyjne
  10. Ćwiczenia z wykorzystaniem poznanej wiedzy
     
  11. Podsumowanie

 

Dodatkowe informacje:


Gwarantujemy efektywne szkolenie w miłej atmosferze. Dołożymy wszelkich starań do tego, aby czuli się Państwo z nami zadowoleni i żeby efekty szkolenia były jak najlepsze.

 

Harmonogram szkolenia:


I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00

W ramach szkolenia gwarantujemy Państwu:

  • Miłą i fachową obsługę
  • Profesjonalizm trenera
  • Ciekawe materiały szkoleniowe
  • Pomoc i doradztwo po szkoleniu
Oraz:
  • Dwie przerwy kawowe - w każdym dniu
  • Smaczne obiady
  • Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych na preferencyjnych warunkach. Hotel, w którym odbywa się szkolenie, znajduje się w ścisłym centrum Krakowa. Możemy zaproponować również inne hotele na nocleg (zapewniamy wtedy darmowy dowóz taksówką na szkolenie)
  • Pomoc Opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu
 

 

Dbamy o zagospodarowanie Państwa wolnego czasu po dniu szkolenia:


Wyślij e-mail

Wszelkich, szczegółowych informacji udzieli Państwu nasz Opiekun szkolenia:

Aleksandra Pomykaj

Doradca Klienta ds. Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

Alicja Rostek

Doradca Klienta ds. Szkoleń
Wyślij e-mail
Wyślij e-mail

 

 

Dbamy o wygodę naszych Klientów, dlatego hotele, w których organizujemy szkolenia otwarte mają bardzo dobrą lokalizację:


Wyślij e-mail
 

 

Szkolenie prowadzi:

Bartosz Królikowski
Wyślij e-mail



Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 280 / osoba
Użytkownik
avenhansen ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Anna Sendorek
AVENHANSEN Sp. z o.o.
Wyślij e-mail
ul. Kronikarza Galla 4, lokal 9
30-053 Kraków

tel: 0515 212 4510515 212 451
tel: 12 399 41 9012 399 41 90
fax: 12 383 23 45
www.szkolenia.avenhansen.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
Zawsze do dyspozycji naszych Klientów
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU avenhansen
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Savoir - vivre w biznesie - galeria
Savoir - vivre w biznesie Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 11)
Poprzednia usługa: Drewniane Tarasy DREWNO EGZOTYCZNE Tarasy z drewna   Następna usługa: Ogrodzenia z kamienia