favore.pl
Logistyka w przedsiębiorstwie (firmie) -

Logistyka w przedsiębiorstwie (firmie) - nr 80870

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Cena
1 700 / osoba
Użytkownik
effectgroup ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Marcin Wrzosek
Effect Group sp. z o.o. szkolenia dla firm
Wyślij e-mail
Astronomów 3/300
01-450 Warszawa

tel: 22 463 63 5322 463 63 53
tel: 22 533 50 2422 533 50 24
http://www.effectgroup.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPIS USŁUGI
Zapraszamy Państwa na  Wyślij e-mail  pt. Wyślij e-mail (firmie)- organizacja, uwarunkowania, analiza i optymalizacja procesów i operacji logistycznych’’.
 
Profil uczestników:
    
Szkolenie jest skierowane do pracowników wszystkich komórek łańcucha logistycznego tj. działów; zakupów, zaopatrzenia, planowania, gospodarki magazynowej, transportu, dystrybucji oraz gospodarki materiałowej jeśli taki funkcjonuje w przedsiębiorstwie.
 
Cel główny:
       
Zasadniczym celem szkolenia jest rozpracowanie struktury organizacyjnej odpowiedzialnej za organizację procesów zaopatrzeniowo - dystrybucyjnych, współzależności i relacji między nimi oraz określenie stanu i dróg wdrożenia zasad logistyki, dla usprawnienia przepływu środków materiałowych i informacji w celu jak najlepszego zabezpieczenia potrzeb zgłaszanych przez klientów z jednoczesną optymalizacją kosztów tych procesów.
 
Cele szczegółowe:
     
Realizacja szkolenia umożliwi kadrze pionu logistyki:
- określenie kompleksowych założeń logistyki w przedsiębiorstwie,
- kontrolę i koordynację działań logistycznych w przedsiębiorstwie,
- podejmowanie decyzji logistycznych,
- określenie powiązań pomiędzy poszczególnymi komórkami łańcucha logistycznego oraz       dokonanie ich analizy,
- określenie wielkości zapasów, czasu zamawiania i organizację ich przepływu,
- kontrolę i koordynację działań w magazynach,
- ukształtowanie umiejętności menedżerskich,
- zaprojektowanie założeń do wdrożenia zmian logistycznych,
- analizę i ocenę wariantów rozwiązań w zakresie działań logistycznych.
PROGRAM SZKOLENIA
 
Logistyka w przedsiębiorstwie (firmie)-
organizacja, uwarunkowania, analiza i
optymalizacja procesów i operacji logistycznych’’
 
Elementy systemu logistycznego
     cele i znaczenie logistyki na współczesnym rynku,
     podstawowe kompleksy systemu logistycznego,
     wymagania procesów logistycznych,
     infrastruktura procesów,
     struktura przepływu materiałów.
  
Strategiczna rola logistyki w skali mikro i makro
     znaczenie organizacji logistyki dla konkurencyjności,
     integracja procesów produkcyjnych i logistycznych,
     potrzeby wdrożenia logistyki do przedsiębiorstwa,
     uwarunkowania zewnętrzne i wewnętrzne wdrożenia logistyki.
 Struktura organizacyjna logistyki w przedsiębiorstwie
     miejsce i rola logistyki w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa,
     kompleksowy system organizacji logistyki przedsiębiorstwa,
     zintegrowane łańcuchy dostaw,
     jakość i niezawodność w łańcuchach dostaw.
 
Obsługa klienta jako czynnik konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynku
     charakterystyka potrzeb i wymagań klienta,
     standardy obsługi klienta,
     strategia obsługi klienta,
     elementy i ocena poziomu obsługi klienta,
     wykorzystanie mierników obsługi klienta w zarządzaniu.
Organizacja procesów zakupowych i zaopatrzeniowych  
     miejsce komórek zakupowych i zaopatrzeniowych w strukturze przedsiębiorstwa,
     zadania i priorytety działów zakupów i zaopatrzenia,
     kryteria wyboru dostawców,
     procedura wyboru dostawców,
     metody i zasady współpracy z dostawcami,
     trendy w realizacji procesów zakupowych i zaopatrzeniowych.
Zarządzanie zapasami i przepływami towarowymi w logistyce
     prognozowanie popytu,
     funkcje i czynniki kształtowania zapasów,
     rodzaje popytu i jego wpływ na wielkość i strukturę zapasów,
     metody zarządzania zapasami,
     ekonomiczna wielkość zamówienia,
     strategie zarządzania zapasami.
 Funkcjonowanie magazynów w przedsiębiorstwie
     infrastruktura procesów magazynowania i manipulacji towarów,
     technizacja operacji magazynowych,
     projektowanie wielkości i zagospodarowania magazynów,
     trendy w realizacji procesów magazynowych.
Systemy informacyjne wspomagające logistykę przedsiębiorstwa
     składniki procesów informatycznych,
     funkcje i zadania procesów informatycznych,
     wady i zalety systemów informatycznych wspomagających zarządzanie logistyką dostępnych na rynku,
     algorytm wdrożenia i modernizacji systemu informatycznego.
 Koszty logistyczne przedsiębiorstw
     wyodrębnienie i podział kosztów logistycznych,
     potrzeby i możliwości optymalizacji poszczególnych grup kosztów,
      budżet kosztów logistycznych przedsiębiorstwa.
    Miernikii wskaźniki oceny funkcjonowania systemu logistycznego
     mierniki poziomów obsługi klienta,
     mierniki poziomu zapasów,
     mierniki oceny funkcjonowania gospodarki magazynowej,
     mierniki procesów transportowych,
     mierniki i wskaźniki kosztowe.
    Problematyka wdrażania i usprawnień logistyki przedsiębiorstwa
     ocena stanu istniejącego,
     planowanie wdrożenia systemu logistycznego,
     procedury wdrażania zmian.
 
Metodologia:
-         wykłady (około 30% czasu)
- analiza przypadków,
- praca w grupach w formie treningu menedżerskiego,
- projekcja filmów video z wiodących polskich i zagranicznych przedsiębiorstw.
      Założeniem treningu menedżerskiego jest zapoznanie uczestników z głównymi zagadnieniami wchodzącymi w zakres działań logistycznych przedsiębiorstwa, nakreślenie założeń do wdrożenia systemu i jego użytkowania oraz rozwiązanie najistotniejszych problemów w realizacji poszczególnych procesów logistycznych.
Wyślij e-mail


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INNE USŁUGI TEGO UŻYTKOWNIKA
INFORMACJE
Cena
1 700 / osoba
Użytkownik
effectgroup ZweryfikowanyFavore.pl potwierdza prawdziwość danych kontaktowych tego wykonawcy
Wyślij zapytanie
Wyświetl wizytówkę
Kontakt
Marcin Wrzosek
Effect Group sp. z o.o. szkolenia dla firm
Wyślij e-mail
Astronomów 3/300
01-450 Warszawa

tel: 22 463 63 5322 463 63 53
tel: 22 533 50 2422 533 50 24
http://www.effectgroup.pl
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 09:00-17:00
OPINIE O UŻYTKOWNIKU effectgroup
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Logistyka w przedsiębiorstwie (firmie) - - galeria
Logistyka w przedsiębiorstwie (firmie) - Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4 na 5 (liczba ocen: 5)
Poprzednia usługa: Usługi hydrauliczne pogotowie 24h konserwacja   Następna usługa: Remonty budowlane