favore.pl
Telemarketing, call center, contact center,

Telemarketing, call center, contact center, nr 98705

Lokalizacja: Warszawa (woj. mazowieckie)

WYŚLIJ ZAPYTANIE
Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

INFORMACJE
Kontakt
Jakub Koziej
PCM
Wyślij e-mail
Poleczki 7
02-822 Warszawa

tel: 0 22 51 19 3000 22 51 19 300
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPIS USŁUGI

Polskie Centrum Marketingowe (PCM) od 1994 świadczy usługi nowoczesnego marketingu oparte na komunikacji bezpośredniej. Obecnie spółka rozszerzyła usługi i pomaga liderom w zakresie strategii zarządzania Klientami oraz obsługi Klientów.

W ciągu ponad 15 działalności PCM współpracowało z ponad 700 firmami z niemal wszystkich branż. Klientami PCM były i są instytucje finansowe, banki, towarzystwa ubezpieczeniowe, firmy z branży telekomunikacyjnej , paliwowej, motoryzacyjnej, leasingowej, wydawniczej i informatycznej. Więcej informacji na: Wyślij e-mail

Usługi PCM związane są z budowaniem relacji, zmniejszaniem zjawiska churn, wydłużaniem życia Klienta, co w konsekwencji przekłada się na zwiększenie rentowności. PCM oferuje: dobór i dostarczanie baz, segmentację Klientów, telemarketing, realizację programów lojalnościowych oraz wysyłki. Klienci mają do dyspozycji 600 stanowisk telemarketingowych w trzech filiach. Firma świadczy usługi w zakresie wsparcia sprzedaży i pozyskiwania Klientów, analiz i monitoringu całego procesu pozyskiwania, obsługi i budowania relacji z Klientami oraz prowadzi na zlecenie Biuro Obsługi Klienta.


Zapraszam serdecznie do kontaktu poprzez formularz.
Oddzwonię lub odpiszę niezwłocznie.
Wyślij zapytanie przez formularz

INFORMACJE
Kontakt
Jakub Koziej
PCM
Wyślij e-mail
Poleczki 7
02-822 Warszawa

tel: 0 22 51 19 3000 22 51 19 300
Pokaż na mapie
Uwaga: podczas kontaktu zapytaj o rabat dla klientów favore.pl
Strona WWW
brak
Godziny
pn-pt: 10:00-18:00
sb: 10:00-14:00
rozwiń
OPINIE O UŻYTKOWNIKU PCM
W trosce o wiarygodność opinii oraz reputację usługodawców rejestrujemy adresy IP komputerów, z których wystawiane są opinie.
Użytkownik wystawiający opinię proszony jest również o podanie danych kontaktowych, które nie są jednakże weryfikowane.
Telemarketing, call center, contact center, - galeria
Telemarketing, call center, contact center, Oceń: OceńOceńOceńOceńOceń - średnia ocen: 4,5 na 5 (liczba ocen: 7)
Poprzednia usługa: Usługi kurierskie, przesyłki   Następna usługa: KREDYTY GOTÓWKOWE, HIPOTECZNE I KONSOLIDACA