Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketingBudowa, rozwój marki

Artykuł: 2015. Zmiany i trendy w content marketingu

Dodaj zlecenie

2015. Zmiany i trendy w content marketingu

2015. Zmiany i trendy w content marketingu
Autor: mlaskov7   |   13 lip 2015, 13:33   |   Dział: Artykuły

2015 rok wydaje się rokiem, w którym swój szczyt osiągają wszelkie innowacje i efektywne działania content marketingu. Jak firmy tworzą swoją markę? Jaki rodzaj marketingu jest popularny w tym roku? Wjaki sposób wykorzystywać social media reklamując swoją ofertę?

Być ludzkim
Jednym z najlepszych sposobów kontaktu z ludźmi jest zachowywanie się jak oni: reagować i odpowiadać w taki sposób, jak robią to zwykli użytkownicy Internetu. Intuicyjnie, naturalnie, kreatywnie. Ważne jest tu szybkie reagowanie: już nie w ciągu 24 godzin, ale w ciągu kilkudziesięciu minut.

Wskaźnik rentowności
Jak mierzyć popularność strony internetowej, produktu czy usługi? Jaką wagę przykładać do ROI, tzw. wskaźnika rentowności? Coraz więcej firm prześciga się w ustaleniach najbardziej efektywnych strategii reklamy. Niedawno była to liczba lajków i fanów. Dziś jest to liczba wejść na stronę oraz zasięg, jaki ma dany produkt. Może niedługo będzie to przyciągnięcie uwagi i zatrzymanie klienta. Jest wysoce prawdopodobne, że zamiast "czasu na reklamy" zobaczymy reklamujące produkty zawarte wśród innych treści dziennikarskiej czy programów rozrywkowych.

Treść, społeczność, komercja

Mając Internet w naszej kieszeni, skaczemy ze strony na stronę, przeglądając kilkanaście portali w ciągu kilku minut. Już rzadko czytamy. Częściej skanujemy lub "podgryzamy" treści. Szybko oceniamy, czy dana strona warta jest naszego czasu. Każda firma jest obecna na niemal każdym ważnym social media. Marki muszą zadbać o treść (oferując swoje najważniejsze sprawdzone produkty), społeczność (prowadząc wirtualne fora i oferując nowinki komunikacyjne) i komercję (sprawienie, by użytkownik, zamiast pomyśleć "znowu reklama...", przeszedł do myślenia "tego szukałem!").

KOMENTARZE
  • brak komentarzy