Niejeden pewnie drapie się po głowie, bo powyższe określenie usłyszał pierwszy raz w życiu. Drugi z kolei zastanowi się, dlaczego agencja? Przecież to praca w dużej mierze przez internet, po co zakładać agencję SEO w Łodzi, Wrocławiu i tym podobnych miastach? Rozwiejemy wątpliwości tak jednych, jak i drugich.
Od początku: czym jest SEO
SEO to działania marketingowe w internecie poprawiające jakość strony. Celem jest sprowadzenie na nią jak największej liczby odwiedzających. Na elementy składowe zrzucają się:
pozycjonowanie
content marketing, czyli zarządzanie treścią strony
raporty
audyty, dzięki którym można poznać, czy strona jest wartościowa.
Oprócz powyższych, niektóre agencje SEO oferują takie usługi, jak:
promocja strony w internecie
opieka nad profilami firm na portalach społecznościowych
web design, czyli zarządzanie wyglądem graficznym strony
tworzenie treści na stronę
W skrócie: agencje SEO dążą do tego, by strony ich klientów były jak najlepiej zoptymalizowane oraz przyjazne dla użytkowników i wyszukiwarek.
Praca - widmo?
I choć faktycznie większość pracy w agencji SEO odbywa się przez internet, to jednak pracują w nich ludzie. Dlaczego? Dlatego, że komputer sam nie spotka się z klientem, nie wynegocjuje warunków umowy, a w końcu jej nie podpisze. Człowiek jest wizytówką firmy i żadne elektroniczne urządzenie tego nie zmieni.
Jaka agencja jest najlepsza?
Przede wszystkim taka, która oferuje dużą ilość usług i ma grono zadowolonych klientów. Także jakość tych usług musi być na jak najwyższym poziomie, gdyż klient zazwyczaj zamawia opiekę kompleksową nad swoją stroną. Każde uchybienie będzie widoczne od razu.
I na koniec złota zasada. W jaki sposób przekonać się, czy agencja zajmująca się pozycjonowaniem świadczy profesjonalne usługi? Sprawdzić, jaką ma pozycję w wyszukiwarce.
Autor:
http://safaristudio.pl/Agencja interaktywna