Favore.plBaza wiedzyInformatyka i telekomunikacjaTelekomunikacjaSystemy i usługi telekomunikacyjne

Artykuł: Co można zyskać dzięki kampanii SMS?

Dodaj zlecenie

Co można zyskać dzięki kampanii SMS?

Co można zyskać dzięki kampanii SMS?
Autor: JacekGK   |   24 lis 2013, 13:10   |   Dział: Artykuły

Ostatnimi czasy kampania SMS to hasło coraz częściej wypowiadane przez społeczność naszego kraju. Nie oznacza to jednak, że wszyscy mają już na tyle wystarczającą wiedzę, aby całkiem swobodnie operować danym określeniem. Dlatego należy wyjaśnić czym w ogóle jest ta kampania i czemu służy.

Kampania SMS to nowoczesny sposób szerzenia reklamy, wśród obecnych i potencjalnych klientów. Za jednym kliknięciem, można wysłać wiadomość marketingową, do nieograniczonej liczby odbiorców. A wszystko to za pośrednictwem tradycyjnych SMS-ów. Dziś ludzie niemalże na całym świecie komunikują się poprzez wysyłanie prywatnych wiadomości, przy użyciu tradycyjnego telefonu komórkowego, bądź coraz popularniejszego Smartfona. A więc kampania SMS to nic innego jak nowocześniejszy marketing, docierający do znacznie większej liczby odbiorców.

Rzeczą wydaje się oczywistą jest to, że kampania SMS wyróżnia się dużą skutecznością. W przeciwnym razie nie byłoby o co robić tyle hałasu. Jest jednak coraz popularniejsza szczególnie wśród przedsiębiorców, a to wskazuje tylko na jedno i chyba nie trzeba tego podkreślać. Warto więc poznać zalety danej kampanii i dowiedzieć się co dzięki niej można zyskać.

Ogromną zaletą kampanii SMS jest docieranie treści danej wiadomości, do nieograniczonej liczby odbiorców. Przedsiębiorca może więc zyskać zwiększoną liczbę klientów, bez większego zaangażowania.

Istnieje tu przede wszystkim dowolność wysyłanej treści. Dzięki temu przedsiębiorca ma prawo sam zdecydować o czym poinformuje swoich obecnych i potencjalnych klientów. Może to być promocja, rabaty okolicznościowe, bądź po prostu treść informująca o konkretnym wydarzeniu.

Indywidualne ustalenie listy odbiorców to kolejna zaleta. Kiedy przedsiębiorca samodzielnie ustala listę odbiorców, ma przynajmniej pewność, że wiadomość SMS trafi do tych osób, które mogą być zainteresowane skorzystaniem z jego oferty. W ten sposób zwiększają się szanse skuteczności i osiągnięcia sukcesów danego przedsiębiorstwa, wraz z jego pracownikami.

Artykuł powstał przy merytorycznym wsparciu https://www.fabrykasms.pl/fabrykasms.pl, jednego z największych w Polsce dostawców usługi SMS Premium.

KOMENTARZE
  • brak komentarzy