Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraPoligrafia, drukarnie, DTPDrukiDruk offsetowy

Artykuł: Jak projektować skuteczne ulotki reklamowe?

Dodaj zlecenie

Jak projektować skuteczne ulotki reklamowe?

Autor:   |   9 paź 2014, 11:00   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Druk offsetowy

Ulotki reklamowe to jeden z pierwszych nośników reklamy, bardzo popularny w początkach polskiego kapitalizmu. W latach 90-tych, powstawało mnóstwo nowych, mniejszych i większych firm, które chciały zainteresować swoimi usługami klientów. Należy pamiętać, ze w tamtych czasach dostęp do nośników reklamy był bardzo słaby. Ulotki reklamowe wydawały się spełniać swoja rolę idealnie były tanie, w miarę estetyczne i przede wszystkim miały duży zasięg, co gwarantowało skuteczność.

Ulotki reklamowe to jeden z pierwszych nośników reklamy, bardzo popularny w początkach polskiego kapitalizmu. W latach 90-tych, powstawało mnóstwo nowych, mniejszych i większych firm, które chciały zainteresować swoimi usługami klientów. Należy pamiętać, ze w tamtych czasach dostęp do nośników reklamy był bardzo słaby. Ulotki reklamowe wydawały się spełniać swoja rolę idealnie – były tanie, w miarę estetyczne i przede wszystkim miały duży zasięg, co gwarantowało skuteczność.

Jak każda forma reklamy tak i ulotki traciły na skuteczności. Aktualnie korzystają z nich głównie firmy lokalne i w tym przypadku jest to w pełni uzasadnione. Otwierając punkt gastronomiczny główną klientelą naszego lokalu, będą mieszkańcy pobliskich osiedli, dlatego warto, aby dowiedzieli się o naszej ofercie. Kolejna kwestia jest fakt, że odbiorcy ulotki faktycznie się nią zainteresują i odwiedzą naszą restauracje.

Jak w takim razie zaprojektować ulotkę reklamowa która będzie skutecznie pełnić swoja rolę?

Przede wszystkim nie powinniśmy na takiej ulotce oszczędzać, szczególnie, ze ich ceny nie są wygórowane. Powinny być wykonane z lepszej jakości papieru, bezwzględnie nie mogą być to czarnobiałe kopie ksero – taka ulotka to marketingowy „strzał w kolano”. Ulotki powinny zachęcać do skorzystania z usługi, w zależności jaki profil działalności prowadzimy, powinniśmy umieścić na nich atrakcyjne zdjęcia, które same w sobie przyciągną uwagę. Należy także położyć mocny nacisk na przekaz, w tym przypadku lepiej skorzystać z usług doświadczonego copywritera, który zgrabnie ubierze w słowa nasze atuty i szczegóły oferty. Kolorystyka naszej ulotki również odgrywa ważna rolę, tekst i tło ulotki powinny kontrastować, nie mogą zlewać się w jedna całość i być maksymalnie przejrzyste. Na ulotce zalecamy umieścić również zawołanie do akcji, czyli np. zaproszenie do odwiedzenia naszego biura, bądź kupon rabatowy, jak się okazuje takie zabiegi podświadomie działają na naszych potencjalnych klientów.

Chcesz dowiedzieć się więcej o projektowaniu skutecznych ulotek, zapraszamy na stronę – http://totemstudio.eu/druk-offsetowy.htmldruk ulotek Warszawa – usługi poligraficzne Totemstudio.

KOMENTARZE
  • brak komentarzy