Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraDoradztwo, audyt

Artykuł: Jak promować biznes

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie

Jak promować biznes

Jak promować biznes
Autor: tomASZowy   |   9 cze 2014, 13:18   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Doradztwo, audyt

Często zdarza się, że mamy genialny pomysł na biznes. Sprawdzamy rynek, popyt, robimy mini-ankietę wśród znajomych i znajomych znajomych, po czym utwierdzamy się w przekonaniu, że nasz plan ma wszelkie szanse powodzenia! Zaczynamy działać pozyskujemy dotację, rejestrujemy firmę, zaczynamy produkcję i Nic. Dlaczego?

Ten dziwny rynek

Po pierwsze – przez pierwszy rok, a czasem nawet pierwsze dwa lata prowadzenia własnej działalności raczej nie możemy liczyć na to, że przyniesie nam ona jakiś zatrważający dochód. Mówiąc szczerze – będziemy mieli szczęście, jeżeli biznes zarobi sam na siebie. Sytuacja wygląda inaczej, jeżeli wcześniej pracowaliśmy w danej branży i mamy bazę stałych klientów, ale nie zmienia to faktu, że początkujący przedsiębiorca staje przed bardzo dużym wyzwaniem. Po drugie – czy ktoś wie o Twoim fantastycznym biznesie? Dużo osób, które zakładają własne przedsiębiorstwa, jakoś zupełnie zapominają o tym, że bez reklamy bardzo mało osób dowie się o ich działalności. Co z tego, że na rynku istnieje zapotrzebowanie na Twoje usługi, skoro nikt nie wie, że akurat Ty takie usługi świadczysz? Powiesz oburzony, że przecież pochwaliłeś się znajomym i poprosiłeś, żeby przekazali dalej. Niestety – poczta pantoflowa jest bardzo ryzykownym medium, jeśli chodzi o reklamę. Dodatkowo jest spora szansa, że akurat Twoich znajomych niespecjalnie interesuje Twoja działalność, więc co możesz zrobić, jeżeli jesteś zupełnie zielony w kwestiach związanych z promocją i marketingiem? Skorzystać z pomocy Agencji promocyjnej!

Pomoc z zewnątrz

Jak sama nazwa wskazuje, agencja promocyjna zajmuje się promocją. Oprócz tego ważny jest sposób, w jaki działa http://www.iqfm.pl/Agencja promocji - outsourcing, czyli zatrudnianie ludzi i firm „z zewnątrz”, co pozwala na zminimalizowanie kosztów. Głównym zadaniem agencji jest organizowanie wydarzeń promocyjnych, a także reklama firm i produktów. Zatrudnieni tam specjaliści dopasują sposób reklamy do naszej działalności i zadecydują o sposobie prowadzenia akcji reklamowej, dzięki której wiadomość o naszym istnieniu dotrze do szerszego grona odbiorców.

Przy prowadzeniu własnej działalności ciężko jest samodzielnie zorientować się w potrzebach naszej firmy czy zrozumieć prawa rządzące rynkiem, na szczęście możemy skorzystać z pomocy specjalistów, dla których trudny świat biznesu nie stanowi zbyt trudnej zagadki.


fot. freedigitalphotos.net

KOMENTARZE
  • brak komentarzy