Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketingE-marketing

Artykuł: Jak reklamować firmę na zewnątrz

Dodaj zlecenie

Jak reklamować firmę na zewnątrz

Autor: Kasiamer   |   26 mar 2015, 10:37   |   Dział: Artykuły
Kategoria: E-marketing

Reklama jest niezwykle ważna dla firmy. Bez niej właściwie nie ma szans, aby potencjalni klienci dowiedzieli się o świadczonych usługach i z nich skorzystali. Dlatego firmy prześcigają się w kreatywnych kampaniach reklamowych, próbując przyciągnąć odbiorców ciekawym hasłem, zdjęciem czy grafiką.

Do rozpowszechniania swojego wizerunku wykorzystują wszelkie dostępne środki: internet, prasę, telewizję, a przede wszystkim nośniki zewnętrzne. Te ostatnie mają jedną niezaprzeczalną zaletę: mogą dotrzeć do najszerszego grona odbiorców. Jak więc wykorzystać ten fakt w kampanii i sprawić, by reklama firmy była skuteczna?

Dobierz odpowiednią lokalizację

Jest to konieczne, jeśli chcesz dotrzeć ze swoją reklamą do określonej grupy odbiorców. Na przykład jeśli jest ona skierowana do studentów, warto pomyśleć o miejscach niedaleko uczelni lub studenckich lokali. Najlepiej jednak będzie umieścić swój billboard czy baner reklamowy w miejscu, gdzie codziennie przechodzi mnóstwo ludzi, jak okolice galerii handlowych lub pobocza największych arterii w mieście.

Zachowaj prostotę

Kolejnym ważnym elementem kampanii reklamowej firmy jest wygląd reklamy. Powinna ona przykuwać wzrok, ale nie “krzyczeć” do odbiorcy, gdyż to raczej odstrasza potencjalnych klientów. Także duża ilość tekstu nie jest zbyt dobrym rozwiązaniem - wyobraźmy sobie kierowcę, którego zainteresował billboard reklamowy w połowie zapełniony pismem. Ruch uliczny posuwa się do przodu, do świateł daleko - czy ma szansę przeczytać cały tekst w ciągu dwóch, trzech sekund?
Tworząc reklamę outdoorową, warto skupić się przede wszystkim na obrazie. To przede wszystkim on powinien oddziaływać na odbiorcę, najlepiej pozytywnym skojarzeniem. Tekst - jedynie krótki i humorystyczny.
Polecamy oryginalne banery reklamowe we Wrocławiu: http://www.vizer.pl/oferta/banery-reklamowe/http://www.vizer.pl/oferta/banery-reklamowe/

Dopasuj chwytliwe hasło


Reklama outdoorowa powinna spełniać dwa warunki: przyciągać spojrzenie obrazem i zapadać w pamięć tekstem. Idąc tym tropem, postaraj się skonstruować niezbyt długie, ale ciekawe hasło reklamowe, które będzie nieodłącznie kojarzyć się właśnie z twoją kampanią.

Zewnętrzna kampania reklamowa może stać się magnesem przyciągającym klientów do twojej firmy, wystarczy tylko umiejętnie ją zorganizować.

KOMENTARZE
  • brak komentarzy