Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketingMateriały reklamowe

Artykuł: Jak unowocześnić swój sklep internetowy?

Dodaj zlecenie

Jak unowocześnić swój sklep internetowy?

Autor: Pustebrzmienie   |   23 cze 2014, 16:48   |   Dział: Artykuły

Prowadzisz swój mały biznes w Internecie. Bez względu na to, co sprzedajesz, możesz zwiększyć podaż. Jak? Odpowiednio modernizując sklep, tj. stronę internetową. O co zadbać, by była ona atrakcyjna i przejrzysta dla klienta? Najlepiej zrobić ankietę dołączoną do informacji zwrotnej zakupu. Trzeba jednak wziąć pod uwagę fakt, że nie każdy klient wypełni ankietę. Chętnych do tego typu aktywności jest zazwyczaj mało. Ważne więc, by była ona krótka i dobrze skonstruowana. Podobnie jak strona, po której poruszanie się nie powinno sprawiać klientowi kłopotu. Lawirowanie po jej zakładkach, powinno stać się przyjemnością, a nie być koniecznością. Poniżej kilka rad, jak tego dokonać i na co zwrócić uwagę.

Zaskocz kolorem i dźwiękiem!

Strona internetowa to Twoja wizytówka, nawet jeśli obok niej funkcjonuje sklep stacjonarny, w którym można na miejscu odebrać towar. Powinna zatem cieszyć oko barwą, ciekawymi fotografiami, nie tylko produktu. Dodatkowo, może sączyć się z niej relaksacyjna muzyka. Najlepiej by był to chill out, lub coś z pogranicza bluesa i jazzu. Surfując po stronie klient powinien poczuć się zrelaksowany i wyciszony. Badania dowodzą bowiem, że wtedy najchętniej podejmujemy decyzję o zakupie. Atmosfera relaksu sprzyja poczuciu spełnienia i postawie: „zarabiam, więc kupuję”. Zakupiona rzecz pełni więc funkcję nagrody, a nie koniecznego wydatku.

Prezentacja obrotowa

Kolejną innowacją, która możesz zastosować w swoim sklepie jest prezentacja obrotowa, czyli animacja polegająca na prezentacji produktu. Zamiast więc wrzucać setki nieciekawych, mało szczegółowych zdjęć przedmiotów dostępnych w sklepie, lepiej zainwestować w animację, która pokaże je dosłownie z każdej strony. http://www.prezentacjeobrotowe.pl/Prezentacje 360 są dość świeżym wynalazkiem, dlatego też warto być lepszym niż inni i zainwestować w coś oryginalnego. Animacja nie tylko czyni Twoją stronę bardziej atrakcyjną, co umożliwia klientowi dokładne przyjrzenie się produktowi. Zadowolony klient to taki, który wie, co kupuje i który otrzymuje dokładnie to, co zamówił. Dlatego też, jeśli zależy Ci na dobrej opinii Twoich kontrahentów, zadbaj o to, by nie kupowali przysłowiowego „kota w worku”.

Atrakcyjna wizualnie strona sklepu to klucz do sukcesu. Inną kwestią jest właściwa prezentacja samego towaru. Choć atrakcyjny sam w sobie, może nie wystarczyć, by skusić konsumenta do zakupu. Dopilnuj więc, by Twoja strona była nie tylko funkcjonalna, co cieszyła nawigującego po niej klienta. Czas, który poświęca na przeglądanie jej, w zdecydowany sposób przekłada się na Twoje zyski.

KOMENTARZE
  • brak komentarzy