Dodaj zlecenie

Jak zorganizować wystrzałowy event?

Jak zorganizować wystrzałowy event?
Autor: jivepl   |   24 cze 2013, 11:32   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Bale, bankiety

Chciałbyś zorganizować niezapomniane wesele? A może śni Ci się wyjątkowa impreza firmowa? Pomimo tego, że uroczystości te leżą na dwóch biegunach imprezowego świata, to istnieje wiele wartościowych porad, które przydadzą się w każdej z tych sytuacji.

Chciałbyś zorganizować niezapomniane wesele? A może śni Ci się wyjątkowa impreza firmowa? Pomimo tego, że uroczystości te leżą na dwóch biegunach imprezowego świata, to istnieje wiele wartościowych porad, które przydadzą się w każdej z tych sytuacji.

Pokazy taneczne – rozruszaj towarzystwo
Wesela, w których dominującą rolę odgrywają tańce w rytm takich przebojów jak „Moja mała blondyneczko” czy „Majteczki w kropeczki” odchodzą już do lamusa. Jest to całkowicie zrozumiałe – nikt przecież nie chce, aby najbardziej wyjątkowy wieczór w życiu był identyczny, jak wesele kuzyna, sąsiada czy córki osiedlowej fryzjerki. Postaw na oryginalność.

Pierwszy taniec – czy jest najważniejszy?
Oczywiście, że jest. Podobnie jak pierwsze wrażenie, i nie mówimy tutaj jedynie o weselach. Przywitaj odpowiednio swoich gości. Nie ważne czy jest to wesele, wieczór kawalerski, impreza integracyjna czy wieczór panieński. Wejdź na imprezę z wielkim przytupem i wpraw swoich gości w doskonały nastrój. Szybko zobaczysz, że o Twoje imprezie będą mówiły nawet przyszłe pokolenia. Oczywiście w pozytywnym świetle.

Samba, tango, walc czy foxtrot?
Zastanawiasz się, jaki taniec będzie pasował do organizowanej przez Ciebie uroczystości? Możesz oczywiście podpytać swoich gości, szefa albo najbliższą rodzinę, ale zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie wybór tego, co Ci w duszy gra. Opowiedz o swoich planach profesjonalistom – organizowane przez zawodowców programy taneczne zawsze wypadają świetnie. Starsze pokolenie może być zszokowane widząc pokaz tańca brzucha, ale może to właśnie on przypomni im stare, dobre czasy?

Wynajęcie hostess – tylko dla mężczyzn?
Podobno to mężczyźni są wzrokowcami. Zapewne jest to prawda, ale czyż istnieje osoba, której nie poruszy szczery i promienny uśmiech pięknej hostessy? Oczywiście, jeżeli organizujesz chrzciny najmłodszego członka Twojej rodziny czy wigilię dla dzieci Twoich pracowników to możesz odłożyć pomysł z hostessami na półkę, ale w przypadku gustownego eventu firmowego powinny znaleźć się one na samej górze listy Twoich priorytetów.

Muzyka na imprezę? Tylko najwyższej klasy!
Powierz organizację imprezy profesjonalistom. Oni z pewnością nie będą puszczali utworów, które zmuszą Twoich gości do zatykania uszu. Elegancko ubrana solistka operowa, skrzypek czy akordeonista to doskonały pomysł na rozruszanie swoich gości i zapewnienie im wyjątkowego wieczoru.

Zadbaj o dodatkowe atrakcje!
Profesjonalni barmani, stylistki, dekoratorki, wytworna limuzyna czy doskonała oprawa techniczna to elementy każdej imprezy, których wartość bardzo łatwo przeoczyć. Uważaj! Idealna całość zawsze składa się z idealnych elementów.

http://www.taneczni.plTaneczni.pl
tel. 500 300 523
taneczni@taneczni.pl

KOMENTARZE
  • brak komentarzy
USŁUGI AUTORA ARTYKUŁU