Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraPoligrafia, drukarnie, DTPKalendarze

Artykuł: Kalendarze - gadżet reklamowy który się opłaca, czy zbędny wydatek?

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie

Kalendarze - gadżet reklamowy który się opłaca, czy zbędny wydatek?

Kalendarze - gadżet reklamowy który się opłaca, czy zbędny wydatek?
Autor:   |   28 lip 2014, 16:09   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Kalendarze

Oferta gadżetów reklamowych produkowanych przez agencje reklamy stale się powiększa, dzieje się tak dlatego, że niektóre formy promocji wyczerpują się i nie są atrakcyjne dla odbiorców - tym samym nie spełniają swojej funkcji marketingowej. Dodatkowo produkowane w Azji gadżety mają coraz niższe ceny, przez co już nikogo nie dziwi reklamowy pendrive czy kubek termiczny.

Oferta gadżetów reklamowych produkowanych przez agencje reklamy stale się powiększa, dzieje się tak dlatego, że niektóre formy promocji wyczerpują się i nie są atrakcyjne dla odbiorców - tym samym nie spełniają swojej funkcji marketingowej. Dodatkowo produkowane w Azji gadżety mają coraz niższe ceny, przez co już nikogo nie dziwi reklamowy pendrive czy kubek termiczny.

Czy wydatek na gadżety reklamowe się opłaca?

Odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna. Dobrze przemyślany oryginalny gadżet będzie stanowił bardzo dobrą reklamę. Zazwyczaj jednak w
parze z jakością idzie wysoka cena, na którą nie wszystkie firmy stać. Gadżet słabej jakości, bez pomysłu to wydatek, który raczej się nie zwróci a środki na taką reklamę lepiej spożytkować na coś innego.

Kalendarze reklamowe – jedne z najskuteczniejszych gadżetów reklamowych?

Okazuje się, że Polacy wciąż korzystają z tradycyjnych kalendarzy – zarówno tych wieszanych na ścianie jak i tych w formie książkowej. Pomimo dostępności różnych form kalendarzy elektronicznych, posiadających rozbudowane funkcje przypomnień, alarmów, czy nawet wysyłania smsa na telefon – ludzie w dalszym ciągu preferują tradycyjne kalendarze.

Rodzaje kalendarzy.

Gama oferowanych przez firmy reklamowe i http://totemstudio.eupoligraficzne kalendarzy jest bardzo szeroka, najpopularniejsze kalendarze dostępne na rynku to kalendarze książkowe, ścienne trójdzielne, listowane, w formie plakatu, kalendarze biurkowe czy listkowe w formie wizytówki.

Decydując się na ten typ reklamy powinniśmy zastanowić się która forma będzie najatrakcyjniejsza dla naszych odbiorców. Bardzo istotny jest również oryginalny pomysł i projekt, tak naprawdę to wygląd będzie decydował o tym czy nasz kalendarz reklamowy będzie użytkowany na co dzień i czy stanie się nośnikiem reklamy.

Więcej o kalendarzach przeczytasz na stronie http://kalendarzownia.plKalendarzownia.pl - kalendarze ścienne, trójdzielne i książkowe

KOMENTARZE
  • brak komentarzy