Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketing

Artykuł: Kupuję to, co widzę

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie

Kupuję to, co widzę

Kupuję to, co widzę
Autor: tur14   |   14 lip 2014, 12:53   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Reklama, marketing

Powiedzmy sobie szczerze: Sprzedawanie w Internecie towarów bez zdjęć byłoby nonsensem. Jako firma, musimy wczuć się w rolę klienta, który, chce widzieć, co kupuje. Fotografie są najważniejszą wizytówką produktu od tego jak atrakcyjnie zostanie przedstawiony, zależy czy klient zainteresuje się naszą ofertą czy nie.

Wierna rzeczywistość

Dziś bardzo rzadko firmy ograniczają się do prowadzenia jednego punktu w mieście, w większości przypadków prowadzą także sprzedaż internetową. A tam…cała masa firm konkurencyjnych. Jak zatem wyróżnić się na tle innych? Z pomocą przychodzi http://www.prezentacjeobrotowe.pl/fotografia produktowa 360. Fotografia produktowa jest dziś jednym z najważniejszych elementów marketingu każdej firmy, niezależnie od branży, w jakiej dana firma działa. Odpowiednie zaprezentowanie produktu, ukazanie jego charakterystycznych elementów, faktury ma ogromny wpływ na zainteresowanie klienta. Szczególnie w dobie Internetu. Daje możliwość zaprezentowania produktu z każdej strony, umożliwia zamieszczenie dodatkowych zbliżeń (hot spot’ów), oraz szczegółowych opisów cech produktu.

Zwiększ sprzedaż!

Skorzystanie z różnych opcji fotografii produktowej, to również możliwość poznania, oprócz podstawowych funkcji, takich jak obrót przedmiotu o 360°, przedstawienia kluczowych cech produktu oraz wykorzystanie animowanych zbliżeń. Dzięki szczegółowej prezentacji można z łatwością zaprezentować kluczowe cechy produktu, które podkreślą jego wyjątkowość a także kompleksowe informacje o produkcie, które pokierują uwagę klienta w wybrane miejsca. Dodatkowo ciekawa szata graficzna kreuje pozytywny wizerunek firmy i pozwoli na lepszą rozpoznawalność marki na rynku, a co za tym idzie, zwiększy również sprzedaż. Jeśli chcesz pokazać produkt od najlepszej strony, to musisz pokazać go z każdej. Fotografia produktowa 360° to zupełnie nowa jakość w prezentowaniu przedmiotów w Internecie. Przełamuje ograniczenia tradycyjnej fotografii.

Pamiętajmy, że warto być lepszym niż inni i zainwestować w coś oryginalnego. Dlatego też, jeśli zależy nam na dobrej opinii naszych kontrahentów, zadbajmy o to, by nie kupowali przysłowiowego „kota w worku”. Jeśli będą zadowoleni z naszych usług, wrócą. A czy nie właśnie na tym nam zależy?

KOMENTARZE
  • brak komentarzy