Favore.plBaza wiedzyInformatyka i telekomunikacjaTelekomunikacja

Artykuł: Niezbędnik mobilnego przedstawiciela handlowego

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie

Niezbędnik mobilnego przedstawiciela handlowego

Niezbędnik mobilnego przedstawiciela handlowego
Autor:   |   27 lut 2014, 13:00   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Telekomunikacja

Z biegiem czasu klienci stali się wyedukowani, świadomi i wymagający, co stwarza nowe wyzwania dla osób wyspecjalizowanych w sprzedaży i technikach marketingowych. Profesjonalne podejście do klientów potencjalnych oraz stała opieka nad już pozyskanymi to kluczowy czynnik sukcesu firmy.

Dlatego w pracy przedstawiciela handlowego mobilność jest kwestią podstawową. Tylko stały kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z klientami pozwala budować trwałe relacje biznesowe przekładające się na zyski. Ponadto oferty często podpisywane są poza biurem i nierzadko wymagają wprowadzania korekt bezpośrednio przy kliencie. Warto również zwrócić uwagę na konieczność współpracy działu sprzedaży z niemal wszystkimi działami w firmie.

Mobilne centrum dowodzenia
Komputer to centrum dowodzenia każdego przedstawiciela handlowego. Najczęściej to właśnie na jego twardym dysku znajdują się wszystkie niezbędne informacje dotyczące klientów, a także umowy i firmowe dokumenty. Nowoczesna sprzedaż skłania się ku kontaktowi bezpośredniemu, co zmusza handlowców do bycia w ciągłym ruchu. Fizyczne przebywanie jednocześnie u klienta oraz w biurze przy wykonywaniu standardowych zadań jest niemożliwe. Istnieją jednak rozwiązania, które pozwalają mieć swoje biuro „w kieszeni”. Jednym z nich jest usługa OneDrive. Pozwala ona przechowywać i udostępniać pliki na wielu urządzeniach osobom wewnątrz i na zewnątrz organizacji. Dzięki temu firmowe dokumenty będziemy mieli zawsze przy sobie – na komputerze stacjonarnym, laptopie, tablecie oraz smartfonie. W OneDrive na początek każdy zarejestrowany użytkownik usługi otrzymuje 7 GB wirtualnej przestrzeni dyskowej, na której bez problemu pomieści wszystkie służbowe dokumenty. Aby zacząć korzystać z OneDrive, wystarczy założyć konto i pobrać aplikację. Aby maksymalnie wykorzystać potencjał usługi i korzystać z niej w najwygodniejszy sposób przydatna będzie aktualizacja Windows XP do wersji Windows 8.1.

Pakiety biurowe
Dzisiejsze pakiety biurowe to zdecydowanie coś więcej niż tylko narzędzia do edytowania tekstu. Dzięki nim możliwe stało się udostępnianie plików i praca nad nimi w czasie rzeczywistym przez kilka osób, a także praca zdalna poza biurem. Jest to idealne rozwiązanie dla przedstawicieli handlowych, którzy informacji o klientach potrzebują praktycznie nieustannie. Jednym z praktycznych rozwiązań jest wspomniany już OneDrive. Wirtualna przestrzeń dyskowa współpracująca z pakietem Office pozwala tworzyć, edytować i udostępniać dokumenty bezpośrednio w sieci. Dzięki temu możliwy staje się dostęp do nich z wielu urządzeń, w każdym momencie i z dowolnego miejsca. Innym przydatnym rozwiązaniem może być Office 365. W jego cenę wliczony jest podstawowy pakiet Microsoft Office 2013 Professional, profesjonalna poczta, narzędzia do komunikacji, a integracja z OneDrive umożliwia automatyczne zapisywanie plików na wirtualnym dysku.

Mobilność to jednak również podążanie za nowościami i bycie na bieżąco z technologią. Usługi takie jak OneDrive czy Office 365 osiągają najwyższą wydajność pracując w oparciu o Windows 8.1. Dlatego dobrym pomysłem, a często nawet koniecznością, jest aktualizacja systemu Windows XP. Działając na najnowszych wersjach oprogramowania mamy bowiem pewność otrzymania wsparcia technicznego w razie jakichkolwiek problemów.

Więcej na temat aktualizacji systemu Windows XP przeczytasz na stronie: http://www.microsoft.com/pl-pl/male-srednie-firmy/oferty-specjalne/Get-Modern/default.aspxhttp://www.microsoft.com/pl-pl/male-srednie-firmy/oferty-specjalne/Get-Modern/default.aspx

KOMENTARZE
  • brak komentarzy