Samochód firmowy nie jest wyłącznie podstawowym środkiem transportu i narzędziem pracy, ale także mobilną wizytówką budującą renomę i wizerunek marki lub firmy. Umiejętnie wykorzystany może być także ważnym elementem długo- lub krótkookresowej kampanii marketingowej.
Samochód firmowy nie jest wyłącznie podstawowym środkiem transportu i narzędziem pracy, ale także mobilną wizytówką budującą renomę i wizerunek marki lub firmy. Umiejętnie wykorzystany może być także ważnym elementem długo- lub krótkookresowej kampanii marketingowej.
JAK TO DZIAŁA?
http://oklejaniesamochodow.euOklejanie samochodów to w pewnym sensie forma komunikacji z klientem. Umiejętnie oklejony pojazd staje się niedrogim nośnikiem przekazu marketingowego, który może zostać uwzględniony zarówno w krótkiej kampanii reklamującej dany produkt, promocję lub usługę, jak również w kampanii długoterminowej, której celem jest budowanie wizerunku marki. W drugim przypadku koszt ponoszony jest jednorazowo.
CZYTELNOŚĆ PRZEKAZU PODSTAWĄ SUKCESU
Wszelkie naklejki, które mają znaleźć się na samochodzie firmowym, powinny zostać dokładnie przemyślane, zarówno pod kątem ich szaty graficznej, jak i rozmieszczenia na karoserii. Nagromadzenie zbyt wielu informacji na ograniczonej powierzchni sprawi, że przekaz marketingowy będzie totalnie nieskuteczny i, co za tym idzie, nieskuteczny.
Warto pamiętać o tym, że dobrana grafika powinna być adekwatna do stanowiska, jakie zajmuje użytkownik danego pojazdu.
Więcej informacji na stronie - http://totemstudio.eu