Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketingKampanie reklamowe

Artykuł: Pomysły na kreatywną reklamę

Dodaj zlecenie

Pomysły na kreatywną reklamę

Pomysły na kreatywną reklamę
Autor:   |   13 lis 2014, 14:23   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Kampanie reklamowe

Rozwój nowoczesnych technologii wciąż dostarcza nam narzędzi, za pomocą których możemy zmieniać otaczającą nas rzeczywistość.

W świecie szeroko pojętego marketingu i reklamy, innowacyjność jest na wagę złota, a konieczność wyprzedzenia konkurencji i sprostania wymaganiom rynku wysoko podnosi poprzeczkę. Jak zatem podejść do tematu reklamy w świecie, w którym tyle zostało już powiedziane i pokazane? Jak sprawić, by właśnie nasza kreacja wzbudziła zainteresowanie i zapadła w pamięć?


1. Szokuj słowem!

To najczęściej spotykana forma reklamy, która jednocześnie ma wysoki wskaźnik zainteresowania. W jaki sposób reklama może szokować? Na przykład zaskakującymi danymi, które dotyczą bezpośrednio grupy docelowej. Hasło może również głosić kontrowersyjny pogląd, z którym oczywiście nasza firma się nie utożsamia, o czym poinformuje w szczegółach danej akcji.

Polecamy: http://safaristudio.pl/content-marketing/copywriting Wrocław

2. Intryguj obrazem

Reklama wizualna to najskuteczniejszy sposób promocji. Większość z nas łatwiej i szybciej zapamiętuje obraz niż tekst. W tym obszarze mamy szerokie pole do popisu, wszystko zależy od tego, jak dobrze znamy naszą grupę docelową, gdyż to właśnie ona ma zrozumieć nasz przekaz.


3. Zorganizuj happening

Ta forma promocji będzie wymagała sporego zaangażowania i pracy, a przy tym jest trudniejsza d zrealizowania z uwagi na wiele ograniczeń. Happening jest bowiem formą promocji polegającą na przeprowadzeniu akcji, wydarzenia o charakterze artystycznym, z logiczną fabułą, której celem jest wzbudzenie zainteresowania, utrzymywania widzów w napięciu bądź budowaniu atmosfery intrygi. Dobrze przeprowadzony happening promocyjny z pewnością pozostanie w pamięci widzów.

4. Rozdawaj oryginalne gadżety

Każdy lubi dostawać upominki za darmo, ale dawno już minęła epoka gadżetów w postaci długopisu, tekturowej zakładki do książki czy kubka z logo firmy. Teraz klienci oczekują czegoś specjalnego, co najmniej w postaci pendrive'a, dobrej jakości scyzoryka z korkociągiem czy innych praktycznych urządzeń. Warto zatem przygotować gadżety, które nie tylko będą kojarzyły się z daną marką, ale również były przydatne.

http://safaristudio.pl/Agencja interaktywna Wrocław

KOMENTARZE
  • brak komentarzy