Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biuraReklama, marketingE-marketing

Artykuł: Pozycjonowanie lokalne ile kosztuje i dlaczego warto?

Dodaj zlecenie

Pozycjonowanie lokalne ile kosztuje i dlaczego warto?

Pozycjonowanie lokalne ile kosztuje i dlaczego warto?
Autor:   |   17 gru 2014, 11:09   |   Dział: Artykuły
Kategoria: E-marketing

Pozycjonowanie lokalne ma na celu zwiększenie widoczności strony www w wyszukiwarce internetowej np. Google dla wyrażeń kluczowych, związanych z usługami realizowanymi lokalnie. Coraz więcej użytków Internetu bardziej szczegółowo wyszukuje informacji stosując sprecyzowane zapytania.

Co to jest pozycjonowanie lokalne?

Pozycjonowanie lokalne ma na celu zwiększenie widoczności strony www w wyszukiwarce internetowej np. Google dla wyrażeń kluczowych, związanych z usługami realizowanymi lokalnie. Coraz więcej użytków Internetu bardziej szczegółowo wyszukuje informacji stosując sprecyzowane zapytania. A zatem prowadząc biznes lokalny np. zakład mechaniczny, naszym targetem i głównymi odbiorcami będą osoby wpisujące w wyszukiwarkę frazy typu „mechanik Wrocław” lub nawet bardziej szczegółowe - „wymiana oleju Wrocław”. Pozycjonowanie lokalne to po prostu promowanie słów kluczowych związanych z działalnością i obszarem oferowania usług.

Czy pozycjonowanie lokalne jest drogie i ile kosztuje?

Koszty pozycjonowania lokalnego wynikają z kilku czynników np. z wielkości miasta, konkurencyjności danej frazy czy branży. Jednak porównując cenę pozycjonowania lokalnego do innych form reklamy – takich jak np. wynajęcie bilboardu/baneru reklamowego, czy spot w regionalnej rozgłośni radiowej, pozycjonowanie okazuje się być dużo tańszą metodą pozyskania klienta. Pozycjonowanie lokalne z pewnością jest dużo tańsze niż pozycjonowanie fraz ogólnopolskich i równowartość miesięcznego budżetu na reklamę prasową, powinna wystarczyć na skuteczne pozycjonowanie lokalne.

Czy pozycjonowanie lokalne jest skuteczne?

Podstawową różnicą pomiędzy pozycjonowaniem, a innymi formami reklamy, takimi jak wspomniany wcześniej bilboard, ulotki, czy spot radiowy jest fakt, że w przypadku wyszukania firmy w Internecie klient jest zainteresowany, a wręcz już zdecydowany na daną usługę. Pozostaje mu jedynie wybranie firmy w której usługę tą zrealizuje czy zakupi produkt. A zatem klient jest już praktycznie zdobyty, potrzeba jedynie, aby dowiedział się o oferowanych przez nas usługach poprzez wyszukanie naszej strony internetowej.

Jak znaleźć firmę świadczącą usługi pozycjonowania lokalnego?


W tym przypadku jedna ze skuteczniejszych metod jest również wyszukanie lokalne odpowiadające naszemu miastu. W tym przypadku należało by użyć zapytania pozycjonowanie + miasto, np. „pozycjonowanie Wrocław” – firmy z pierwszej strony wyników z pewnością wiedzą jak pozycjonuje się regionalnie.

Tekst zrealizowany przy współpracy: http://www.vpozycja.plVpozycja.pl - Agencja SEO/SEM Wrocław

KOMENTARZE
  • brak komentarzy