Favore.plBaza wiedzyInformatyka i telekomunikacjaPozostałe

Artykuł: Prowadzisz firmę sprzedającą materiały budowlane? Chcesz podnieść poziom obsługi Klienta?

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie

Prowadzisz firmę sprzedającą materiały budowlane? Chcesz podnieść poziom obsługi Klienta?

Autor: Graphcom   |   27 maj 2013, 14:54   |   Dział: Artykuły
Kategoria: Pozostałe

Duże firmy zajmujące się sprzedażą materiałów budowlanych i wykończeniowych szczególny nacisk kładą na przyśpieszenie procesu obsługi Klienta i zwiększenie zysków ze sprzedaży. Realizacja tych założeń możliwa jest dzięki inwestycji w nowoczesny magazyn wysokiego składu, a także w zakup i wdrożenie profesjonalnego systemu do zarządzania.

Prowadzisz firmę sprzedającą materiały budowlane? Chcesz podnieść poziom obsługi Klienta i zwiększyć zyski ze sprzedaży? Sprawdź jak rozwiązanie proponowane przez Graphcom usprawnia proces realizacji zamówienia.

Duże firmy zajmujące się sprzedażą materiałów budowlanych i wykończeniowych szczególny nacisk kładą na przyśpieszenie procesu obsługi Klienta i zwiększenie zysków ze sprzedaży. Realizacja tych założeń możliwa jest dzięki inwestycji w nowoczesny magazyn wysokiego składu, a także w zakup i wdrożenie profesjonalnego systemu do zarządzania.

Pełne wsparcie procesu sprzedaży i obsługi magazynu możliwe jest dzięki wykorzystaniu oprogramowania Comarch ERP XL wraz z aplikacją Comarch Mobilny Magazynier, działających na mobilnych kolektorach danych.

Cały proces zaczyna się w momencie złożenia przez Klienta zamówienia. Najwięksi Klienci mogą być obsługiwani poprzez platformę B2B, dzięki czemu handlowcy/ sprzedawcy nie muszą ponownie wpisywać danych, a jedynie autoryzować zamówienie złożone przez Klienta.

Po zatwierdzeniu zamówienia system generuje dokumenty zleceń dla konkretnych magazynierów wyposażonych w przenośne kolektory danych. Precyzyjna informacja dostarczona przez aplikację Mobilny Magazynier, pozwala w bardzo krótkim czasie odnaleźć zasoby w magazynie i przygotować je do wysyłki. Ponadto, dzięki kolektorom, magazynier może zweryfikować zgodność nowej dostawy w zamówieniem już na etapie przyjęcia magazynowego. Aplikacja pozwala na całkowite wyeliminowanie dokumentów papierowych, ponieważ wszystkie dane obsługiwane na kolektorze, zapisywane są w bazie danych systemu. Aplikacja Mobilny Magazynier usprawnia również proces inwentaryzacji, którą teraz można przeprowadzić w taki sposób, by nie przerywać sprzedaży. Z relacji klientów wynika, że przedsiębiorstwo posługujące się narzędziami automatyzującymi obieg dokumentów i informacji może zwiększyć ilość obsługiwanych zamówień przeciętnie o 42% bez konieczności zatrudnienia kolejnych pracowników.

Oprogramowanie Comarch oferuje narzędzia sugestii zakupowych, przez co wspiera przedsiębiorstwo w utrzymaniu racjonalnych stanów magazynowych. Narzędzia uwzględniające historyczny poziom sprzedaży oraz prognozy popytu zaproponują przygotowanie odpowiednich zamówień do dostawców, dzięki czemu można zdecydowanie ograniczyć sytuacje, w których przedsiębiorstwo traci marżę ze sprzedaży z powodu braku towaru, który chce kupić odbiorca. Z obserwacji Klientów wynika, iż system Comarch ERP XL ograniczają o 60% wartość towarów, które rotowały o więcej niż 180 dni.

Wdrożenie rozwiązań proponowanych przez spółkę Graphcom znacznie przyśpiesza wszystkie procesy zachodzące w przedsiębiorstwie, redukuje liczbę błędów generowanych przez pracowników, wpływa na zmniejszenie nakładu pracy personelu na obsługę klientów, a także na zmniejszenie kosztów obsługi magazynowej.

Chcesz zwiększyć jakość obsługi klienta i przychody swojej firmy? Skontaktuj się z nami!

Zakup systemu to inwestycja, od której należy oczekiwać zwrotu. Firma Graphcom jest w stanie precyzyjnie określić czas zwrotu z inwestycji (ROI), a także wskazać jakiego rzędu korzyści i oszczędności przedsiębiorstwo może wygenerować. Specyfika metodyki, a także doświadczenie firmy pozwalają prognozować, że zwrot z inwestycji nie powinien przekraczać 24 miesięcy. Co więcej Graphcom w ramach gwarancji czasu zwrotu z inwestycji jest gotowy zaryzykować znaczną część swojego wynagrodzenia.

Graphcom Sp. z o.o. specjalizuje się we wdrożeniach systemów informatycznych klasy ERP produkcji Comarch. Oferta oparta na najnowocześniejszych produktach oraz unikalnym sposobie analizy potrzeb klienta poprzez „Audyt korzyści”, prowadzi do skutecznej realizacji wdrożeń, pozwalających uzyskać klientom mierzalne rezultaty biznesowe.

Więcej informacji o systemie dla branży budowlanej na http://www.graphcom.pl

KOMENTARZE
  • brak komentarzy
USŁUGI AUTORA ARTYKUŁU
  • Audyt Korzyści Nowoczesne i niezawodne oprogramowanie wspierające zarządzanie firmą jest jednym z kluczowych warunków jej rozwoju. Decydując się na jego zakup, ważne je...Audyt Korzyści, Poznań, wielkopolskie Poznańwielkopolskie