Favore.plBaza wiedzy

"Prawnik" w artykułach z kategorii Dla firmy i biura

Dodaj zlecenie
  • Rozwód jak go przejść bez bólu

    Autor: EA   |   9 maj 2015, 12:15   |   Dział: Artykuły
    Czy to w ogóle możliwe? Zdecydowana większość osób, które doświadczyły rozwodu może uznać, iż rozwód bez bólu to czysta mrzonka. Trudno nie zgodzić się z tą opinią, bowiem dla dwojga ludzi, których przecież niegdyś łączyło uczucie i więź, rozwód często oznacza życiową porażkę, sprawia, że czują się oni poniżeni, tracą wiarę w siebie oraz poczucie własnej wartości.
  • Areszt tymczasowy co warto wiedzieć

    Autor: EA   |   28 kwi 2015, 12:22   |   Dział: Artykuły
    Aresztowanie tymczasowe bywa bardzo traumatycznym przeżyciem, zwłaszcza w przypadku, gdy dana osoba jest przekonana o swojej niewinności. Warto zatem wiedzieć, jakie prawa ma podejrzany skazany na areszt tymczasowy oraz jak powinien postępować.
  • Spór z pracodawcą co warto wiedzieć

    Autor: EA   |   14 mar 2015, 12:21   |   Dział: Artykuły
    Konflikty na linii pracownik-pracodawca mogą zdarzyć się w każdej firmie. Zazwyczaj dotyczą spraw związanych z pracą, które można szybko rozwiązać. Czasem jednak mogą mieć inne podłoże, a polubowne rozwiązanie nie jest możliwe. Tego typu spory trafiają zatem do sądu.
  • Reklama zrób to sam

    Autor: karinam6   |   13 lis 2014, 13:55   |   Dział: Artykuły
    Reklama  zrób to sam Wiele małych firm niepokojąco rzadko podejmuje działania w celu sprawdzenia, czy ich wysiłki reklamowe przynoszą pożądany efekt. Zamiast tego po prostu uruchamiają kampanię i żywią nadzieję na najlepsze, opierając się na ogólnym zdrowym rozsądku, co do kondycji firmy przy określaniu, czy kontynuować, zakończyć lub wprowadzić zmiany do kampanii reklamowej. Właściciele małych firm wydają się nie rozpoznawać czynników wpływających na powodzenie biznesu i nie przywiązywać wagi do faktu, że takich czynników może być niezliczona ilość (regionalne ekonomiczne fluktuacje, pojawienie się nowej konkurencji, sezonowe wahania zakupu itp.). Właściciel małej firmy, której nie zależy, aby odpowiednio analizować jego lub jej działania reklamowe prowadzi do niebezpieczeństwa wyrzucania idealnie dobrej strategii reklamowej (lub zachowania wyjątkowo nieudanych), jeśli nie jest się w stanie określić czy wzrost sprzedaży lub spowolnienia spowodowane są reklamą, czy innym czynnikiem.