Favore.plBaza wiedzyInformatyka i telekomunikacja

"Przedsiębiorstwo" w artykułach z kategorii Internet

Dodaj zlecenie
  • Amazon. pl wystartował. Jak zmieni się polski rynek e - commerce?

    Autor: KarolinaRoksela   |   4 mar 2021, 11:12   |   Dział: Artykuły
    Amazon.pl wystartował. Jak zmieni się polski rynek e-commerce?O powstaniu polskiej wersji światowego giganta słyszeliśmy od wielu miesięcy. Plotki i nieoficjalne zapowiedzi pobudzały ciekawość całego sektora e-commerce. Wraz z początkiem marca Amazon wreszcie pojawił się w Polsce. Celem platformy jest zwiększenie popularności lokalnych biznesów i pomoc w dotarciu do większej liczby klientów oraz zapewnienie większego komfortu zakupów. Jak światowy lider e-handlu wpłynie na krajowy rynek i czy zagrozi swoim największym konkurentom?
  • Zakupy przez Internet

    Autor: ak488586   |   13 sty 2017, 11:12   |   Dział: Artykuły
    Zakupy przez InternetSiedząc w domu, przed ekranem monitora, można przeglądać oferty kupna/sprzedaży z całego świata. Nie jest przesadą stwierdzenie, że w internecie można kupić wszystko.
  • Jak zaprojektować dobrą stronę WWW dla firmy?

    Autor: scandsocialmedia   |   15 lis 2016, 10:02   |   Dział: Artykuły
    Jak zaprojektować dobrą stronę WWW dla firmy?Jeżeli zamawiałeś stronę Internetową już kilka lat temu zapoznaj się z tymi uwagami. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że Twoja strona Internetowa jest już nieaktualna i w dużej mierze niezgodna z obecnymi standardami. Jeżeli natomiast planujesz dopiero zakup profesjonalnej strony www dla swojej firmy te wskazówki będą pomocne do określenia wymagań dla firmy, która zamierza zbudować taką stronę Internetową. pewnie dziwisz się czasami, że z aktualnej starej strony WWW Twoja firma nie ma pożytku i nie generuje wejść. Ten artykuł jest dla Ciebie.
  • Strona internetowa elementem promocji

    Autor: karinam6   |   17 lis 2014, 9:19   |   Dział: Artykuły
    Strona internetowa elementem promocji Najważniejszym elementem promocji w dzisiejszych czasach jest strona internetowa. Bez niej żadne przedsiębiorstwo nie ma szans utrzymać się na rynku i być konkurencyjnym wobec innych przedsiębiorstw. Strona internetowa jest niejako wizytówką firmy. Najczęściej potencjalny klient zanim osobiście zjawi się w siedzibie przedsiębiorstwa najpierw odwiedzi jego stronę www. Jest to jego pierwszy kontakt z firmą, jeśli strona przykuje jego uwagę oraz wzbudzi zainteresowanie, a przy tym nie stworzy kłopotów z odnalezieniem potrzebnych informacji, dużo większa jest szansa na nawiązanie współpracy tego klienta z firmą.