Favore.plBaza wiedzyDla firmy i biura

"Prezent" w artykułach z kategorii Pozostałe

KATEGORIE
PROMOWANE USŁUGI
NAJNOWSZE ZLECENIA



Dodaj zlecenie
  • Jak sobie radzić z trudnym klientem?

    Autor: MariaKuziela   |   10 gru 2021, 8:39   |   Dział: Artykuły
    Jak sobie radzić z trudnym klientem? Trudny klient zdarza się wszędzie. Dlatego trzeba się liczyć z tym, że prędzej czy później się na niego natknie. I przygotować się. Źle przeprowadzona rozmowa może spowodować, że klient zrezygnuje z usług twojej firmy i wystawi jej złą opinię. Jak więc umiejętnie obsłużyć trudnego klienta, by na końcu poczuł się lepiej? Wskazówki w artykule!
  • Kultura pracy, czyli zasady savoir vivre w biurze

    Autor: KarolinaRoksela   |   7 maj 2021, 12:13   |   Dział: Artykuły
    Kultura pracy, czyli zasady savoir vivre w biurzeOdpowiednie kompetencje, wymagane kwalifikacje i doświadczenie na stanowisku to nie wszystko. Aby właściwie zachowywać się w określonych sytuacjach, należy posiadać zestaw umiejętności miękkich. Części obowiązujących zasad można się jednak nauczyć. Poznaj kilka biurowych reguł savoir vivre. Sprawdź, co oznacza etykieta w biznesie i odkryj, czego nie wypada robić w miejscu pracy.
  • Rekrutacja wewnętrzna czy zewnętrzna?

    Autor: nowak-jakub   |   21 paź 2015, 15:34   |   Dział: Artykuły
    Rekrutacja wewnętrzna czy zewnętrzna?Rekrutacja pracowników to jeden z głównych elementów strategii zarządzania zasobami ludzkimi. Szukając nowego pracownika na stanowisko w Twojej firmie, możesz szukać kandydata spośród swoich obecnych współpracowników (rekrutacja wewnętrzna) bądź pozyskać z zewnątrz (rekrutacja zewnętrzna). Którą metodę wybrać? Przeanalizujmy obie z nich.