favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura WarszawaUsługi reklamowe Warszawa

Marketing bezpośredni BTL, Warszawa

Chcesz dać swoim klientom dokładnie to, czego potrzebują? Chcesz poznać ich indywidualne potrzeby? Kluczem do tego jest osobisty kontakt. Specjaliści od marketingu bezpośredniego udowodnią Ci jak skuteczny jest telemarketing, direct mailing czy dedykowane dla firm infolinie. Zobacz dostępne oferty w miejscowości Warszawa i wybierz najlepszą dla siebie! rozwiń
KATEGORIE
ZLECENIA - WARSZAWA
INNE MIASTA
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Chcesz dotrzeć do pojedynczego klienta? Sprawić, by Twoja firma dobrze mu się kojarzyła i skorzystał z Twoich usług w przyszłości? Zainwestuj w marketing bezpośredni: detaliczne drukowane materiały reklamowe i gadżety, direct mailing itd. Nasi specjaliści sprawią, że osiągniesz swoje cele!

Opisz dokładnie, jaki rodzaj marketingu bezpośredniego Cię interesuje, obszar działalności itd.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

1 2 3   z 3  

W świecie, w którym mnóstwo rzeczy jest skomercjalizowanych, coraz powszechniejsze są zagadnienia takie jak reklama, marketing czy PR, a więc Public Relations. Wielu ludzi jest zdania, że działania z dziedziny marketingu czy PR mają za cel oszukiwanie klientów czy partnerów handlowych. Taka opinia wynika najczęściej z nieznajomości tematu. Public Relations to zespół technik, które mają na celu kreowanie oraz utrzymyawnie dobrych relacji między organizacją a jej otoczeniem. Obok reklamy, PR stanowi część szerszego procesu, znanego jako marketing. Do zakresu zleceń dla public relations należy na przykład rzecznictwo prasowe. Ma ono za cel nie wprowadzanie otoczenia w błąd, ale przede wszystkim przekazywanie informacji o działaniach podejmowanych przez organizację. Niewiele osób zdaje sobie sprawę, że istnieje kryzysowe public relations. Jest ono niezwykle istotne w przypadku pojawienia się kryzysu. Przykładowo, w momencie, kiedy z organizacji wycieknie jakaś niepewna informacja powodująca zamieszanie w otoczeniu, właściwe podmioty podejmują działania czy to prostujące, czy wyjaśniające. Public relations to też działalność wydawnicza, czy organizacja różnego rodzaju wydarzeń. Trzeba pamiętać, że public relations nie ma na celu okłamywania otoczenia przez organizację. Jest ono bardzo ważną działalnością, gdyż właściwie prowadzone wpływa na pozytywne stosunki między organizacją a otoczeniem. Kiedy bowiem organizacji brakuje działań piarowskich, ludzie skarżą się, że z organizacją ciężko jest się komunikować.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację