favore.pl
Favore.plUsługiUsługi dla firmy i biura WrocławUsługi reklamowe Wrocław

Reklama w telewizji, radiu, prasie oraz mediach społecznościowych (social media marketing), Wrocław

Czy zdajesz sobie sprawę z potęgi mediów w dzisiejszym świecie? Nie bez powodu nazywa się je czwartą władzą. Jeśli chcesz by Twoja reklama przyniosła pożądany efekt i była profesjonalnie przygotowana, zaufaj specjalistom od reklamy w radiu, telewizji i prasie. Twój spot zaskoczy wszystkich! Zobacz dostępne oferty w miejscowości Wrocław i wybierz najlepszą dla siebie! rozwiń
KATEGORIE
ZLECENIA - WROCŁAW
INNE MIASTA
strony internetowe
ZAMIAST SZUKAĆ, NAPISZ CO POTRZEBUJESZ, A FIRMY WYŚLĄ CI SWOJE OFERTY, BYŚ MÓGŁ WYBRAĆ NAJLEPSZĄ

Chcesz skutecznie reklamować swoje usługi w prasie? A może interesuje Cię spot reklamowy w telewizji? Nasi najlepsi specjaliści przygotują dla Ciebie kampanię dzięki której zdobędziesz mnóstwo klientów!

Opisz dokładnie, jaka reklama Cię interesuje, tematyka itd.

Przykładowe zapytanie
Pan Grzegorz chce położyć kafle na schodach...
Witam,

zlecę wyrównanie i położenie glazury na schodach zewnętrznych.
Powierzchnia schodów do ułożenia ok. 10m2. Termin wykonania: 14 dni.
Proszę o kontakt i wycenę robocizny, materiały są już zakupione.

Pozdrawiam
Grzegorz Kowalski
Wysłanie zapytania jest bezpłatne i do niczego Cię nie zobowiązuje
 [rozwiń]
udostępnionych przeze mnie danych osobowych w celu korzystania z Serwisu favore.pl oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionych celów Współadministratorów danych. Współadministratorami są Favore.pl Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A, We Net Group S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A oraz We Net Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 14A. Oświadczam, że są mi znane cele przetwarzania danych osobowych oraz moje uprawnienia. [zwiń]

Wiadomo, wyznaczników skuteczności reklamy nie można jednoznacznie określić, bowiem nie powinno się wrzucać do jednego worka strategii z różnych branż. Jest jednak coś, co łączy wszystkie dobre reklamy, bez względu na konsumentów docelowych i promowany produkt - musi ona zostać zauważona oraz przyswojona. Przeważnie przedsiębiorcy zlecający pracę reklamodawcom pragnęliby, by reklama miała 2 skrajnie różne cechy, była, unikalna, ale pasująca do kategorii; nowoczesna, lecz jednocześnie - tradycyjna; zabawna, ale nie wywołująca kontrowersji; atrakcyjna wizualnie, ale niezbyt droga; innowacyjna, ale nie w nadmiarze; kształtująca nowy wizerunek produktu, przy jednoczesnym utrzymaniu tego już wypracowanego; skierowana do wszystkich, ale przyciągająca głównie klientów z sektora docelowego. Niestety, rzadko zastosowanie wszystkich cech jest osiągalne. Przedsiębiorca powinien podjąć wybór, czy chce reklamę działającą, czy idealną. Oczywiste jest, że w przewidywanym czasie reklamy, może umieścić właściwie wszystko, ale czy na pewno ma to sens? Okazuje się, że im łatwiejszy i bardziej bezpośredni jest nadawany komunikat, tym bardziej reklama zapada w pamięć. Szokująca i zaciekawiająca reklama zwraca większą uwagę oraz ułatwia przyswajanie komunikatu na dłużej. Powinno się w związku z tym przekraczać wszelkie konwencje, oczywiście, w granicach dobrego gustu i próbować jak najbardziej wyróżnić reklamę z bloku, pilnując tego, żeby jednak nie przyćmić jej zawartości przesadną atrakcyjnością. Nie w każdym przypadku, by reklama była skuteczna musi być lubiana przez konsumentów. Mówi się, że bloki reklamowe ukazujące szczęśliwe rodziny, dzieci oraz zwierzęta są przesłodzone i wyidealizowane, że po prostu się nie podobają, ale to właśnie takie spisują się najlepiej. Wynika z tego, że reklama nie musi być idealna, pozytywnie odbierana i pożądana, żeby działała. Tak samo jest z reklamami, które są „męczące“ dla widza, ale tak bardzo zapadają w pamięć przez sam fakt istnienia lub to, że są np. zabawne lub szokujące oraz wysoką częstotliwość emisji. Według większości współczesnych widzów reklama powinna być krótka i na temat. Ma za zadanie informować o tym, co przedstawia i gdzie jest to dostępne. Umożliwia to zdecydowanie szybsze podjęcie decyzji o zakupie. Lepiej, aby widz zapamiętał niewiele, ale zrozumiałych konkretów, niż nie pamiętał nic, spośród dużej ilości informacji.

Wybierz kategorię usług

Wybierz lokalizację