Favore.plForumFirma, biuro, reklama

Czy warto inwestować w szkolenie pracowników?

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Czy warto inwestować w szkolenie pracowników?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
Wróć do forum: Firma, biuro, reklama 1 2 3 4 5 6 z 6  
  • Gaik 29 gru 2010, 15:26
    Co sądzicie na temat wysyłania pracowników na szkolenia? Czy to dobra inwestycja czy marnowanie pieniędzy? Moim zdaniem najwiecej korzystają na tym firmy szkoleniowe, które promuja pogląd, że systematyczne szkolenia to abolutna konieczność. Co do pracowników to odnosze wrażenie, że nic nie wynosza z tych szkoleń, bo nie potrafią tej wiedzy (o ile ją wyniosą) zastosować w praktyce, a z drugiej strony nie jest to egzekwowane. A Wy co sądzicie na ten temat?
    Cytuj
  • Farrel 29 gru 2010, 17:10
    Mam podobne spostrzeżenia i uważam, że zamiast modnych szkoleń dla grup pracowników warto postawić na rozwoj jednostki oraz inne formy szkolenia. Np stypendium dla pracownika i oddanie mu inicjatywy jak wykorzysta w firmie pozyskana wiedzę. Może to byc np poprowadzenie jakiegoś projektu z grupą mniej doświadczonych osób.
    Cytuj
  • Williams 29 gru 2010, 17:34
    Na pewno nie ma sensu wysyłanie każdego pracownika na jakies tam szkolenie. Kluczem do sukcesu jest wspieranie kadry zarządzającej, ustalenie co konkretnie mają usprawnić szkolenia, zdefiniowanie celów. Dobrze wyszkoleni menadżerowie bedą wsparciem dla wszystkich pracowników, a więc całej firmy.
    Cytuj
  • Barbra67 29 gru 2010, 20:47
    Dokładnie też tak uważam. Szkolenia tak, ale trzeba razem z pracownikami się do nich przygotować, ustalić co mają na celu i co pomogą osiągnąć. Dzięki temu też łatwiej zweryfikować efektywność takich szkoleń. Ale zgoda, że mogą to być różne formy edukacji, od szkoleń tematycznych w formie warsztatów, po kursy i studia uzupełniąjce wiedzę i kompetencje kadry zarządzającej. W mojej firmie to działa bardzo dobrze.

    Cytuj
  • pacjentka 29 gru 2010, 21:55
    Ja bym dodała jeszcze jeden warunek żeby szkolenia były skuteczne i miały w ogóle sens - zarządzający muszą też stworzyć warunki i współpracować żeby można było wykorzystać zdobytą wiedzę...
    Cytuj
  • becia_koronczarka 29 gru 2010, 22:55
    Ja widzę też problem w tym żeby szkolenie było dostosowane do możliwości i potrzeb samego pracownika, a nie jakiegoś idealnego wyobrażenia przełożonego.
    Cytuj
  • Williams 30 gru 2010, 6:42
    Co konkretnie masz na myśli? Możesz sprecyzować?
    Cytuj
  • becia_koronczarka 30 gru 2010, 8:49
    No zasadniczo chodzi mi o to, że szkolenia powinny być dobrane starannie i w porozumieniu z pracownikiem, a nie odgórnie i bez dokładnego przestudiowania programu, bo wtedy może się okazać, że są po prostu nietrafione i nic nie dają!
    Cytuj
  • 30m1n1k4 30 gru 2010, 12:00
    Dokładnie. A potem taki szef ma pretensje, że wydał na pracownika pieniądze i nie widzi efektów. A wystarczy po prostu zapytać tego pracownika o zdanie...
    Cytuj
  • MemoNemo 30 gru 2010, 15:40
    Otóż to, dobre szkolenie musi być przede wszystkim dopasowane do indywidualnych potrzeb. Są firmy szkoleniowe, gdzie trenerzy mają przygotowanie psychologiczne i mogą naprawdę dużo wnieść w rozwój pracowników, a co za tym idzie całej firmy.
    Cytuj
1 2 3 4 5 6 z 6  
Firma, biuro, reklama - dyskusje na forum